Wat is het probleem van een anders soort speler in te brengen? Dat is toch vaak juist het doel van een wissel, om iets te veranderen?Vedette-10 schreef:Ik kijk naar alle soort profielspelers die gevraagd zijn in mijn ogen. Dan laat ik de invulling nog buiten beschouwing. Ik zoek dus naar 22 soorten spelers. Siem de Jong Aissati laten vervangen is hetzelfde als VD Vaart Sneijder laten vervangen, dat is totaal veranderen.De Dominee schreef:Jij hebt het telkens over 'dit soort voetballer zit niet in de selectie'. Hoeveel soorten voetballers onderscheid jij? Ik heb het idee dat we met jouw uitgangspunt uitkomen op een selectie van 50 spelers, als je al niet eens in wilt zien dat je met Siem de Jong en Sarpong prima alternatieven voor Aissati in huis hebt. Ander soort voetballers, zeker. Maar daardoor niet minder. Je past gewoon je stijl iets aan.Vedette-10 schreef:Wie ben jij om dat te zeggen. Inhoudelijk valt er weinig op aan te merken, probeer mij maar aan te geven waar het verkeerd gaat in mijn verhaal. Veel succes!
Het is niet realistisch om 50 gelijkwaardige spelers onder contract te hebben, puur omdat het 'allemaal een ander soort speler' is.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
-
-
-
Met die "puzzelstukjes" moet je een beetje geluk hebben, is Daylon Claassen ineens de ontbrekende schakel, of je hebt pech en moet Suarez worden verkocht.Neefkens schreef:Welke plannen? Toch niet die van de puzzelstukjes?
Ik maak me zorgen om de plannen, ik vrees dat er niet zo veel plannen zijn; Olequer halen kun je moeilijk een plan noemen, hij is de vijfde ouwe Spanjaard in een paar jaar. Sulejmani een plan? Gewoon meer betalen dat de prijs die zijn trainer noemt! Aissati? Wilde Ajax al eerder hebben.
Ik maak me zorgen dat we nog steeds de nieuwe Sulelmani niet hebben, een speler die we voor 300.000 kopen en een jaar later veel meer waard is. De "Onbekwamen" die het tot dit seizoen voor het zeggen hadden, slaagden er niet in, maar de "Bekwamen" van dit seizoen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
1. Als je Elshot en Lorenzo Davids koopt verwaarloos je al het Ajax-spelVedette-10 schreef:Beter kan ik het niet verwoorden dan hoe het er staat in mijn vorige. Dat met Reserves en met Eerste elftal, samenstellingen 4-2-3-1 en 4-3-3. Dus met het optimaal gebruik maken van de mogelijkheden van spelers zonder het Ajaxspel te verwaarlozen, dat er spelers Ajacied-waardig zijn en niet op kwantiteit wordt geselecteerd, dat de reserves back-up zijn van de spelers in het eerste.Neefkens schreef:Welke plannen? Toch niet die van de puzzelstukjes?
2. Zie hierboven
3. Zie hierboven
4. Dat is meestal zo met reserves. Daarom noemen ze die spelers ook reservers....
Hoe oud ben jij?
Gebruik je drugs?
IK GELOOF!!!!!!
-
Je reageert in ieder geval volwassener dan:Vedette-10 schreef:1. Je kan het niveau verwaarlozen(dat bedoel je denk ik), misschien kan je leren het beter te verwoordenRishi schreef:
1. Als je Elshot en Lorenzo Davids koopt verwaarloos je al het Ajax-spel
2. Zie hierboven
3. Zie hierboven
4. Dat is meestal zo met reserves. Daarom noemen ze die spelers ook reservers....
Hoe oud ben jij?
Gebruik je drugs?
4. Zijn de spelers van Ajax 2 reserves voor het eerste of is dat een afgescheiden elftal? Juist, dat tweede.
16 Jaar
Nee, jij dan aangezien je jezelf niet al te verstandig manifesteert
Hoe oud ben jij?
Gebruik je drugs?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Moet eerlijk gezegd wel bekennen dat ik het vreemd vind dat we al dagen niets aan onbetrouwbaar nieuws hebben vernomen, laat staan betrouwbaar.
We kunnen toch allemaal zien dat vooral de verdediging nog niet voldoende is! Dat kan MVB toch niet allemaal gooien op de OS?
We worden verslagen door een minimaal spelend Arsenal, Inter en fucking team uit de tweede divisie van Spanje.
Waar is DB nu mee bezig dan? Of is na het mislukken van Wielaerd ineens de handdoek in de ring gegooid?
We kunnen toch allemaal zien dat vooral de verdediging nog niet voldoende is! Dat kan MVB toch niet allemaal gooien op de OS?
We worden verslagen door een minimaal spelend Arsenal, Inter en fucking team uit de tweede divisie van Spanje.
Waar is DB nu mee bezig dan? Of is na het mislukken van Wielaerd ineens de handdoek in de ring gegooid?
-
Ik denk het niet. Er komt nog wel een verdediger.Jesse schreef:Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat er geen aankopen meer gaan komen. Hier gaan we het mee doen.
Om heel eventjes een kanttekening te plaatsen bij het verhaal van Vedette: Ajax wilde Davids een contractverlenging aanbieden, maar Davids had geen interesse.
Bradley mag weg tegen 'reële vergoeding'
Geschreven op woensdag, 20 augustus om 11:01
Michael Bradley meldt zich vrijdag weer in Heerenveen. De middenvelder van SC Heerenveen nam deze maand met de Verenigde Staten deel aan het olympisch voetbaltoernooi. Het is nog maar de vraag of Bradley dit seizoen in actie komt voor de Friese club, zo stelt ook directeur Yme Kuiper woensdag.
De middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een vertrek uit Friesland, maar de club is niet van plan om de Amerikaan voor een appel en een ei te laten vertrekken. "Bradley mag weg, maar dan wel tegen een reële vergoeding", vertelt Kuiper op de officiële website. "Als dat niet het geval is, kan hij beter bij ons spelen. Bradley is een goede voetballer die voor sc Heerenveen zeker van waarde kan zijn."
Bradley (21) had afgelopen seizoen te kennen gegeven zijn medio 2009 aflopende contract niet te willen verlengen. De 21-voudig international speelde zich in de etalage door in de vorige voetbaljaargang in 33 competitieduels vijftien keer te scoren. Zo werden Everton en Hamburger SV nadrukkelijk aan de Amerikaan gelinkt.
Kuiper wees vorige maand al naar de Spelen in Peking. "Bradleys naam komt op lijstjes van diverse clubs voor. Ook als Bradley op de Olympische Spelen goed presteert zal er belangstelling zijn. Zijn vertrek is een beetje afhankelijk van derden. Als bij andere clubs spelers vertrekken, gaat de bal rollen."
Face your fears and live your dreams, No Fear
Is nu niet meer wat we zoeken. We hebben een middenvelder nodig met body. Gelukkig ziet Ajax dat ook, gezien de uitspraken van Blind over een verdediger die ook als middenvelder uit de voeten kan. Ajax zoekt nu naar een two in one package, maar als er geld vrij komt is dat misschien niet meer nodig.
-