Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Nou, ok : Kluivert dan maar.
Alle kwaliteiten die je over hem opnoemt, heeft hij inderdaad GEHAD. Echter de laatste 5 jaar is daar niets meer van laten zien. En als je schrijft over zijn "waarde buiten het veld", dan kan ik een gulle lach ook niet meer onderdrukken. Zijn gedrag buiten het veld en de manier waarop hij zijn carriere volledig verkloot heeft, is op geen enkele manier als voorbeeld te noemen voor zijn jonge medespelers. Misschien wel hoe het niet moet.
Alle kwaliteiten die je over hem opnoemt, heeft hij inderdaad GEHAD. Echter de laatste 5 jaar is daar niets meer van laten zien. En als je schrijft over zijn "waarde buiten het veld", dan kan ik een gulle lach ook niet meer onderdrukken. Zijn gedrag buiten het veld en de manier waarop hij zijn carriere volledig verkloot heeft, is op geen enkele manier als voorbeeld te noemen voor zijn jonge medespelers. Misschien wel hoe het niet moet.
-
-
-
-
-
-
-
Jij hebt het telkens over 'dit soort voetballer zit niet in de selectie'. Hoeveel soorten voetballers onderscheid jij? Ik heb het idee dat we met jouw uitgangspunt uitkomen op een selectie van 50 spelers, als je al niet eens in wilt zien dat je met Siem de Jong en Sarpong prima alternatieven voor Aissati in huis hebt. Ander soort voetballers, zeker. Maar daardoor niet minder. Je past gewoon je stijl iets aan.Vedette-10 schreef:Wie ben jij om dat te zeggen. Inhoudelijk valt er weinig op aan te merken, probeer mij maar aan te geven waar het verkeerd gaat in mijn verhaal. Veel succes!
Het is niet realistisch om 50 gelijkwaardige spelers onder contract te hebben, puur omdat het 'allemaal een ander soort speler' is.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Overigens zag ik vandaag nog twee aardige spelers. Ene Marcellis van een provincieclub uit het zuiden, centrale verdediger. Exact wat we nodig hebben. Verder nog een supertalent ontdenkt: Lionel Messi! Fantastische speler.
Wat mij betreft gaat Ajax achter deze jongens aan. De laatstgenoemde uiteraard alleen als KJH vertrekt...
:hupajax.gif:
Wat mij betreft gaat Ajax achter deze jongens aan. De laatstgenoemde uiteraard alleen als KJH vertrekt...
:hupajax.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear