Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » za aug 16, 2008 12:13 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Jij kijkt cijfermatig naar de assist, moet jij weten.
Nee, ik kijk naar feiten.
Ook weer zoiets.Een kwalitatief slechte assist kan toch een hoog rendement hebben.Wat is daar toch zo moeilijk aan te begrijpen ?.En andersom, en zelfs een verdwaalde bal kun je soms als assist betitelen, of een mislukt schot op goal.Geef anders de defenitie die men hanteert op de TELE2 site w.b. assists. Dus wat voor waarde ga je dan geven aan de uitvoerende speler die die assist geeft.
Ho ho, laten we het zaakje nu niet omdraaien. Jij bent degene die stelt dat een assist pertinent geen enkele waarde heeft. Jij bent degene die stelt dat enkel de afmaker de waarde van de vooraf gegeven pass bepaalt, zonder dat de pass zelf enkele intrinsieke waarde heeft.
Voetske schreef:En het rare is dat het rendement van een assist bepaald wordt door de afmaker en niet door de gever.
Dat ie de koning van de assists is ?.Dat ie goed kan voetballen ?.Dat ie een goede samenwerking heeft met KJH ?.Dat het een dienende speler is ?.Dat was Suarez dus bij Groningen niet en dat is ie bij AJAX ook niet.Van het Schip was een dienende speler ( Jonk b.v. ), om maar iemand te noemen, dat waren spelers die na het maken van hun aktie ( en dan geen zes man voorbij willen pingelen ) bewust de vrije man opzochten.En over Jonk hoef ik niks te vertellen, lijkt me ..
Eigenlijk zeg je nu dus dat Suárez maar wat doet. Dat hij veelvuldig spelers vrijspeelde was nooit zijn bedoeling. Hij had gewoon geluk. Immers wilde hij altijd nog een mannetje voorbij spelen, alleen toevallig kwam de bal tussendoor wel eens bij een medespeler die de bal dan in het net schoot. Tsja, een speler die zo stelselmatig geluk heeft - veertien keer waaruit een medespeler scoorde, nog meer keren waaruit uiteindelijk een gemiste kans volgde - is eigenlijk in feite van enorme waarde. Die jongen moet wel één of andere zegen gods met zich meedragen.
Ja kan me wat Bertje, Je lult maar lekker door en leg me maar fijn allerlei woorden/zinnen in mijn mond die ik niet gezegt heb.Als je het niet snapt, of vind dat je mijn woorden om moet draaien dan moet dat maar.Dan heb ik, volgens jou(w) dan, maar geen argumenten meer .. cijfertjes kijken ..
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za aug 16, 2008 12:15 pm

Een paar redenen waarom Suarez en Huntelaar niet een ideaal koppel zijn:
- Ze willen beiden de held uithangen, ze zijn niet bezig om een ander zo goed mogelijk te laten functioneren:
- Huntelaar is geen handige voetballer, dus als er een speler dicht in de buurt wordt neergezet vraagt dat handigheid die hij niet bezit;
- Suarez doelt niet op de aanvoer naar Huntelaar, maar op de weg naar de goal.

Als ze dan ook nog is allebei niet hun dag hebben(het niet meezit) dan blijft er geen klik over wat toch het verschil kan maken. Dat is de reden dat PSV, Slavia Praag en Dinamo Zagreb gemakkelijk zich staande konden houden. Er was geen speciaal gevoel tussen de spelers, dus je hoefde je maar op 1 aspect te verdedigen: de weg naar de goal. En zwakkere ploegen kunnen die individuele kwaliteit niet killen, maar de ploegen waartegen Ajax ook faam hoort te kunnen maken nekt het je wel.

Vandaar dat ik pleit voor Sulejmani-Cvitanich-Suarez met Aissati als midmid(in 4-2-3-1) en De Jong-Huntelaar-Perez met VD Heyden als midmid(in 4-3-3). Je moet zorgen dat de samenstelling compleet klopt, pas dan kan je echt stabiel schitteren.

P.S. Dit is een as-tekening, dus niet dat De Jong en Perez even diep spelen als Huntelaar maar vanaf het middenveld.

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 18, 2008 6:24 pm

'Real gaat niet meer voor Huntelaar
Volgens de Spaanse krant Marca komen er geen nieuwe spelers meer bij Real Madrid. Dat zou dus betekenen dat ook Real Madrid afhaakt in de strijd om de handtekening van Klaas-Jan Huntelaar.

Voorzitter Ramon Calderon laat aan de sportkrant weten dat met het aantrekken van Rafael van der Vaart Real Madrid zijn selectie voor komend seizoen rond heeft. Huntelaar werd de laatste weken veel aan de Spaanse topclub gelinkt, maar Ajax hoeft voorlopig niet bang te zijn voor een bod vanuit Madrid.

''We halen geen spelers meer,'' zegt Calderon namelijk. ''Naar mijn gevoel gaat dit een goed jaar worden voor Real. Ik heb al gezegd dat het project compleet is. Wij moeten in het begin van het seizoen consolideren. Onze trainer beschikt over een uitgebalanceerde en complete selectie.''
Nieuwslog

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 18, 2008 8:26 pm

Uiteindelijk meldt zich dus geen enkele echt grote club voor KJH. Zijn ze toch niet helemaal gek.
Het stinkt aan alle kanten!

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 18, 2008 8:53 pm

Goed nieuws, dan maar volgend jaar!

Ruud schoot er gisteren ook weer 2 in, dus Huntelaar is nog niet nodig.

999

Bericht door 999 » di aug 19, 2008 6:38 pm

joey schreef:Uiteindelijk meldt zich dus geen enkele echt grote club voor KJH. Zijn ze toch niet helemaal gek.
Is dat van belang dan ?.Van belang is of dat KJH bij AJAX moet blijven, of we met KJH ( zijn beperkingen, zijn waarde ) beter af zijn als ie vertrekt, of blijft.Daar gaat het toch om.

Wat je er voor kan vangen is wat de gek er voor geeft.Dat zie je steeds terug.Of dat ie ergens " past ", tja, dat is ook weer zoiets.Door de jaren heb ik ( en jij ook ) spelers zien mislukken waarvan je bijna zeker dacht dat de speler zonder al te veel problemen met de club mee zou hobbelen, en andersom, spelers die zonder al te veel moeite wel mee hobbelen waarvan je dacht dat gaat nooit lukken.

Maar het belangrijkste voor AJAX is toch ( vraag ) wat dikgedrukt staat, lijkt me ..
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 20, 2008 10:02 am

VI<=>AS schreef:Real bereidt bod voor op Huntelaar

woensdag 20 augustus, door marcovbasten, veghel, 10:16u, VI
Nieuwsfoto Waar iedereen bang voor is lijkt te gaan gebeuren. Real Madrid gaat in de apotheose van de transfermarkt een bod van 25 miljoen euro uitbrengen op Klaas Jan Huntelaar.

Dat meldt de Voetbal International woensdag in haar weekblad. De Madrilenen willen kost wat het kost volgend seizoen kampioen worden en de Champions League winnen en zijn daarom nog op zoek naar versterking.

Ze bereiden nu een bod voor op Huntelaar. Naast Madrid heeft Manchester United ook belangstelling als de transfer van Dimitri Berbatov afketst. Volgens de VI heeft ook Arsenal nog belangstelling.
Dat zou klote zijn zo laat nog. Anderzijds als Ajax de hoofdprijs krijgt en ze kunnen daarvoor een goede verdediger en spits voor terug halen, dan hoeft het geen verzwakking te zijn.

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 20, 2008 10:17 am

Huntelaar voor 25 miljoen verkopen...ik zie het probleem voor Ajax niet.
Helemaal niet voor die prijs, die ik te veel vind voor een voetballer die internationaal nog bijna alles moet bewijzen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 10:20 am

Madrid? Goh, wat een verrassing. :hypocrite.gif:

Is ook de enige club die deze exorbitante prijs eventueel zou willen betalen, schat ik.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 10:21 am

joey schreef:Madrid? Goh, wat een verrassing. :hypocrite.gif:
joey schreef:Uiteindelijk meldt zich dus geen enkele echt grote club voor KJH. Zijn ze toch niet helemaal gek.
Vind je het nou een verrassing of niet?

Waarom zou Real Huntelaar willen?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 10:24 am

Madrid betaalt altijd teveel voor spelers. Dus wie weet. Maar KJH is natuurlijk geen 25 miljoen waard.

Als er een club komt, dan ligt Madrid erg voor de hand gezien de banden die we tegenwoordig met die club hebben via onze huismakelaar. Chelsea kan natuurlijk ook.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » wo aug 20, 2008 10:27 am

Jöhnk schreef:Waarom zou Real Huntelaar willen?
Om doelpunten te scoren? :confused.gif:

(serieus antwoord: als stand-in voor Van Nistelrooij en Villa is te duur)

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 10:34 am

joey schreef:Madrid betaalt altijd teveel voor spelers. Dus wie weet. Maar KJH is natuurlijk geen 25 miljoen waard.

Als er een club komt, dan ligt Madrid erg voor de hand gezien de banden die we tegenwoordig met die club hebben via onze huismakelaar. Chelsea kan natuurlijk ook.
Ik denk dat onze huismakelaar Huntelaar naar Madrid gaat brengen in een packagedeal met Ogararu en Leonardo.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 10:35 am

Lolbroek. :excited.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 20, 2008 10:39 am

joey schreef:Als er een club komt, dan ligt Madrid erg voor de hand gezien de banden die we tegenwoordig met die club hebben via onze huismakelaar. Chelsea kan natuurlijk ook.
Dit klopt overigens wel. Als Huntelaar naar Real vertrekt, gaat Lemic dat regelen. Prima gezien de prijs die hij er voor PSV uit wist te slepen bij Kezman. Hij doet klusjes.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 20, 2008 10:53 am

Eindelijk iemand die dat ook in ziet.

Als Huntelaar naar een topclub gaat, dan is dat de hand van Lemic. Zeker als het gaat om Real of Chelsea.

gaizka

Bericht door gaizka » wo aug 20, 2008 10:55 am

Maar wat krijgen we er voor terug? Noem een spits die op zeker 30 goals maakt in de competitie en naar Ajax wil.

Wat mij betreft blijft hij nog een jaar, maakt ons kampioen en gaat dan weg voor een mooi bedrag.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 10:55 am

Iedereen ziet dat in. Het gaat erom of LEmic even kan beslissen of Real Huntelaar koopt of niet. Dat kan hij blijkbaar niet. Hij kan hooguit de contacten leggen of een advies geven. Daarom ook dat hij bemiddelaar is en geen TD.

Zijn macht wordt zwaar overschat. Sommigen denken dat we het hier over de president van Amerika hebben.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 20, 2008 10:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 20, 2008 10:57 am

Er zit een verschil tussen de president van Amerika en een grote spin in de voetbalwereld. Dat heb je wel goed gezien, Sherlock.

Ajax wil Huntelaar verkopen en als je Lemic in de hand neemt, dan wordt dat allemaal een stukje makkelijker. Die man weet hoe je een jongen bij een topclub kan slijten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 20, 2008 11:00 am

Peter schreef:Eindelijk iemand die dat ook in ziet.

Als Huntelaar naar een topclub gaat, dan is dat de hand van Lemic. Zeker als het gaat om Real of Chelsea.
Ik ontken de betrokkenheid van Lemic bij Ajax nergens hoor. Wel heb ik er moeite mee dat er dingen bij verzonnen worden en dat Joey mij nu van dingen gaat beschuldigen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 11:01 am

Ik beschuldig je nergens van. Ik zeg dat je niet het achterste van je tong kunt laten zien. Dat is toch zo?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 20, 2008 11:02 am

Peter schreef:Er zit een verschil tussen de president van Amerika en een grote spin in de voetbalwereld. Dat heb je wel goed gezien, Sherlock.

Ajax wil Huntelaar verkopen en als je Lemic in de hand neemt, dan wordt dat allemaal een stukje makkelijker. Die man weet hoe je een jongen bij een topclub kan slijten.
Spin in het web is beeldspraak voor de machtigste man. Dat is hij zeker niet. Hij krijgt Henrique niet eens naar Ajax. :drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 20, 2008 11:02 am

joey schreef:Ik beschuldig je nergens van. Ik zeg dat je niet het achterste van je tong kunt laten zien. Dat is toch zo?
Klopt. Jij twijfelt volgens mij echter aan de dingen die ik wel vertel. Dat vind ik een beetje lullig, eerlijk gezegd. Ik doe helemaal niet alsof m'n neus bloedt.

999

Bericht door 999 » wo aug 20, 2008 11:03 am

Als AJAX KJH laat gaan speelt men met vuur.Zeker als die deal, zoals gebruikelijk bij AJAX, weer op het allerlaatst wordt beklonken ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 11:08 am

Thomas schreef:Klopt. Jij twijfelt volgens mij echter aan de dingen die ik wel vertel. Dat vind ik een beetje lullig, eerlijk gezegd. Ik doe helemaal niet alsof m'n neus bloedt.
Ik denk dat je bepaalde dingen niet kunt vertellen. Dat neem ik je helemaal niet kwalijk. In jouw positie zou ik precies hetzelfde doen. :aai.gif:

Gesloten