Pardon ?, onkunde van die Japanner.Hij hoeft alleen maar mee te lopen, en z'n schot te blokkeren.joey schreef:Hij forceert wel die penalty. Zie ik die anderen niet doen.Voetske schreef:Dat is wel heel veel eer voor Babel die nog niks heeft laten zien ..joey schreef:Babel flikt het toch weer. De hele wedstrijd zie je hem niet...
Jong Oranje
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Dat mag je niet zeggen hoor, want hij speelt bij Liverpool.Voetske schreef:Nou, die klasbak van Liverpool laat verrekte weinig zien.Tis net als in z'n AJAX tijd ...joey schreef:Babel kwam lekker op stoom, dan is hij zo snel en sterk. De Jap is niet de eerste die in zo'n situatie aan de noodrem trekt.
Makaay valt pas écht tegen.
Vandaag vond ik eigenlijk alleen Marcellis en Emanuelson sterk. Marcellis vind ik echt een groot verdedigend talent. Alleen door de lucht vind ik het niet imponerend.
Babel ging na de penalty sterker en balvaster spelen, maar over een hele wedstrijd gezien bracht hij veel te weinig. Hij oogt wel erg fit, in tegenstelling tot een aantal van z'n teamgenoten. Drenthe was ook dramatisch.
Babel ging na de penalty sterker en balvaster spelen, maar over een hele wedstrijd gezien bracht hij veel te weinig. Hij oogt wel erg fit, in tegenstelling tot een aantal van z'n teamgenoten. Drenthe was ook dramatisch.
-------------Lens------------
Babel De Jong Guzman
Aissati Bakkal
Urby Marcellis vdWiel Zuiverloon
Vermeer
Dit had em moeten worden! Maarja... aan de andere kant zijn ze nu wel door naar de volgende ronde..winnen zouden ze toch nooit doen van Argentinie.. Dus is het niet erg dat je er straks uitligt..
Babel De Jong Guzman
Aissati Bakkal
Urby Marcellis vdWiel Zuiverloon
Vermeer
Dit had em moeten worden! Maarja... aan de andere kant zijn ze nu wel door naar de volgende ronde..winnen zouden ze toch nooit doen van Argentinie.. Dus is het niet erg dat je er straks uitligt..
IK GELOOF!!!!!!
Oke, bepaald klein is hij niet maar ik zou toch liever Lens daar neerzetten. Meer power als Amrabat. Ook een beter aanspeelpunt. Makaay is ook niet de kleinste en zal ook geen 50 kilo wegen maar in hem zie ik toch ook geen aanspeelpunt..Thomas schreef:No offense hoor, maar als je Amrabat beschrijft als een klein iel mannetje ga ik me afvragen of je hem wel eens hebt zien spelen.
Lengte 1.79 m.
Gewicht 79 kg.
IK GELOOF!!!!!!
Jöhnk schreef:Dat mag je niet zeggen hoor, want hij speelt bij Liverpool.Voetske schreef:Nou, die klasbak van Liverpool laat verrekte weinig zien.Tis net als in z'n AJAX tijd ...joey schreef:Babel kwam lekker op stoom, dan is hij zo snel en sterk. De Jap is niet de eerste die in zo'n situatie aan de noodrem trekt.
Makaay valt pas écht tegen.

Blij met de punten ...