Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 13, 2008 11:22 am

Siemen schreef:'Echt zo slecht', 'wel OK'... Ik word er niet graag aan herinnerd, maar ik kan me nog een Ajax-PSV herinneren waarin Van Bommel zo'n beetje in zijn eentje heel Ajax oprolde. Dat heb ik Van der Vaart en Sneijder andersom nooit zien doen. Natuuurlijk heeft hij zijn tekortkomingen, maar hier wordt over Van Bommel gesproken alsof hij niets te zoeken heeft bij een topclub. Dat lijkt me niet helemaal juist.
Waarom zou best OK de lading niet dekken? Het lijkt me eerder wat overdreven om hem als een tweede Romario neer te zetten.

Siemen

Bericht door Siemen » wo aug 13, 2008 11:23 am

Peter schreef:De bron is onder andere Sportweek, maar waar komt dit vandaan?
Volgens mij komt dit uit dat stoplichtrubriekje van Sportweek, en is er vervolgens een uitgebreider bericht van gemaakt.

Siemen

Bericht door Siemen » wo aug 13, 2008 11:24 am

Jöhnk schreef:
Siemen schreef:'Echt zo slecht', 'wel OK'... Ik word er niet graag aan herinnerd, maar ik kan me nog een Ajax-PSV herinneren waarin Van Bommel zo'n beetje in zijn eentje heel Ajax oprolde. Dat heb ik Van der Vaart en Sneijder andersom nooit zien doen. Natuuurlijk heeft hij zijn tekortkomingen, maar hier wordt over Van Bommel gesproken alsof hij niets te zoeken heeft bij een topclub. Dat lijkt me niet helemaal juist.
Waarom zou best OK de lading niet dekken? Het lijkt me eerder wat overdreven om hem als een tweede Romario neer te zetten.
Bij 'best OK' moet ik denken aan een Rasmus Lindgren of een Tomás Galásek. Of verder terug een Arnold Scholten of een Edward Linskens. Dan denk ik niet aan Mark van Bommel, die staat internationaal toch wat hoger aangeschreven en heeft ook simpelweg meer capaciteiten.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 13, 2008 12:32 pm

Niet als aanvallende middenvelder. Mark van Bommel komt niet in aanmerking voor 1 van de 3 posities in een 4231-systeem. Hij is een centrale middenvelder. Kan aanvallen en kan verdedigen. Maar is zeker geen aanvallende middenvelder en ook geen verdedigende middenvelder
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 13, 2008 12:41 pm

met welke reden lullen we over Van Bommel? Een speler die al eerder niet voor Van Basten wilde spelen zou dat wel voor PSV's grootate rivaal willen spelen?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 13, 2008 1:30 pm

Donkey Shot schreef:met welke reden lullen we over Van Bommel? Een speler die al eerder niet voor Van Basten wilde spelen zou dat wel voor PSV's grootate rivaal willen spelen?
Yep, laten we het maar eens over Seedorf hebben :hypocrite.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 13, 2008 1:39 pm

onbetrouwbaar transfernieuws is nog geen eigen suggesties aanbrengen. Het is de plek om geruchten op de onbetrouwbare sites te bespreken. Voor eigen suggesties hebben we een ander topic.

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 13, 2008 3:05 pm

'Bakircioglü naar Fredrikstad?'
Het Zweedse Sportbladet meldt dat Ajacied Kennedy Bakircioglü in de belangstelling staat van het Noorse Fredrikstad FK.
De Noorse topclub wil de buitenspeler van de Amsterdammers voor een seizoen huren. "Het is een interessante speler voor ons," zegt Anders Grönhagen, trainer van Fredrikstad.

"Ik volg hem al langere tijd en ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Het is een technisch sterke voetballer en wij willen technisch voetbal spelen. We zullen nu moeten onderhandelen met Ajax."

Bakircioglü heeft een matig seizoen achter de rug bij Ajax. Onder de nieuwe trainer Marco van Basten lijkt er weinig speeltijd voor de Zweed te zijn weggelegd.
Goal.com

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 13, 2008 4:49 pm

Noorse topclub? Daar denkt kennedy waarschijnlijk anders over. :smallgrin.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 18, 2008 6:57 pm

'Engelse en Spaanse interesse in Bakircioglü'
Skysports.com weet maandag te melden dat Kennedy Bakircioglü in de belangstelling staat van diverse, Engelse Premier League-clubs. Om welke clubs het gaat, meldt de bron niet. De Zweed pas niet meer in de plannen van trainer Marco van Basten, en mag Ajax verlaten.

Het nieuws dat de 27-jarige te halen in in Amsterdam, is ook in Engeland aangekomen. In het verleden werd Bakircioglü ook al gelinkt aan een overgang naar een Engelse club, maar toen koos de Zweed voor Ajax. Nu zou hij wel bereid zijn om in de Engelse competitie te spelen.

Overigens meldde Sportweek vandaag nog dat Bakircioglü alleen zin heeft in een avontuur in Duitsland, Italië of Spanje. Overigens zouden, volgens Skysports, ook Spaanse clubs interesse hebben in de Zweed. Die clubs willen hem echter huren van Ajax, terwijl de Amsterdammers de rechtsbuiten liever helemaal ziet verdwijnen

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 18, 2008 8:24 pm

Toppie schreef:Het nieuws dat de 27-jarige te halen in in Amsterdam, is ook in Engeland aangekomen.
Tja, die wordt natuurlijk overal aangeboden. Vraag is of ze nog iets voor hem willen betalen.
Het stinkt aan alle kanten!

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 18, 2008 9:28 pm

De enige speler van wie ik het jammer vind dat hij weg gaat. Hij speelde erg sterk bij Twente en had verwacht/gehoopt dat hij bij Ajax goed mee zou kunnen.

Wat mij betreft krijgt hij dit seizoen nog een kans.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bericht door Duke » ma aug 18, 2008 9:34 pm

Duke schreef:Hier alle vage geruchten over nieuwe spelers die Ajax aan gaat trekken.
Vage geruchten over spelers die gaan vértrekken in hun eigen topic, in dit geval hier dus.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

jabu

Bericht door jabu » di aug 19, 2008 11:30 am

gaizka schreef:De enige speler van wie ik het jammer vind dat hij weg gaat. Hij speelde erg sterk bij Twente en had verwacht/gehoopt dat hij bij Ajax goed mee zou kunnen.

Zo denk ik er eigenlijk ook over. Van mij mogen Luque, Rommedahl en Leonardo zo snel mogelijk verdwijnen, maar Bakircioglu gun ik nog wel een kans.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 19, 2008 12:09 pm

Jabu schreef:
gaizka schreef:De enige speler van wie ik het jammer vind dat hij weg gaat. Hij speelde erg sterk bij Twente en had verwacht/gehoopt dat hij bij Ajax goed mee zou kunnen.

Zo denk ik er eigenlijk ook over. Van mij mogen Luque, Rommedahl en Leonardo zo snel mogelijk verdwijnen, maar Bakircioglu gun ik nog wel een kans.
Nog een kans om elke aanval te onderbreken door alle ruimtes kapot te lopen.
Gewoon te licht en met name te traag voor de top.

gaizka

Bericht door gaizka » di aug 19, 2008 12:17 pm

Zlatan Son of God schreef:
Jabu schreef:

Het is toch niet gek dat een speler tijd nodig heeft om zich aan te passen? Als het na het 2e jaar nog niks is kun je altijd nog afscheid nemen.

Spelers als Litmanen kregen toch ook de kans om zich het niveau eigen te maken (natuurlijk een andere categorie, maar ik noem maar een voorbeeld).

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 19, 2008 12:53 pm

gaizka schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Jabu schreef: Zo denk ik er eigenlijk ook over. Van mij mogen Luque, Rommedahl en Leonardo zo snel mogelijk verdwijnen, maar Bakircioglu gun ik nog wel een kans.
Het is toch niet gek dat een speler tijd nodig heeft om zich aan te passen? Als het na het 2e jaar nog niks is kun je altijd nog afscheid nemen.

Spelers als Litmanen kregen toch ook de kans om zich het niveau eigen te maken (natuurlijk een andere categorie, maar ik noem maar een voorbeeld).
Zoals je zelf al zegt een andere categorie. Deze jongen snapt het gewoon niet, loopt ruimtes dicht, is te traag in handelen, te traag en kan hierdoor allemaal zijn enige wapen, de voorzet, niet uitvoeren!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 11:24 am

Het gerucht gaat dat Ajax De Mul terug wil halen. Hopelijk klopt dat niet.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo aug 20, 2008 11:29 am

Van mij mag hij wel terugkomen. Alleen moeten Kennedy en Rommedahl dan wel verkocht zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 20, 2008 11:51 am

joey schreef:Het gerucht gaat dat Ajax De Mul terug wil halen. Hopelijk klopt dat niet.
Scheer je gauw weg!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 20, 2008 12:03 pm

Wat moeten ze daar nu mee?

Een verdediger is een must, vleugelaanvallers hebben we genoeg. Buiten dat komt De Mul gewoon tekort.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 20, 2008 12:15 pm

joey schreef:Het gerucht gaat dat Ajax De Mul terug wil halen. Hopelijk klopt dat niet.
Laten we hopen dat dit een heel onbetrouwbaar gerucht is.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 12:17 pm

Jinne schreef:Van mij mag hij wel terugkomen. Alleen moeten Kennedy en Rommedahl dan wel verkocht zijn.
Hij moest toch zo nodig weg? Ajax is geen opvanghuis! :excited.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo aug 20, 2008 12:57 pm

Ik heb het nooit een slechte speler gevonden. En volgens mij wilde hij weg vanwege een coach die er nu niet meer is.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Arwin

Bericht door Arwin » wo aug 20, 2008 12:59 pm

Jinne schreef:Ik heb het nooit een slechte speler gevonden. En volgens mij wilde hij weg vanwege een coach die er nu niet meer is.
Ik heb hem wel altijd een slechte speler gevonden en hij wilde niet weg vanwege een coach, maar omdat hij graag naar het buitenland wide. Terwijl hij nog nooit had kunnen overtuigen in Ajax 1 vond meneer het al nodig in interviews aan te geven dat Ajax een tussenstap is, dat hij naar het buitenland wilde en dat een ploeg die 442 speelt, beter bij hem past.

Die hoeft echt nooit meer terug te komen van mij, maar Blind zal ongetwijfeld een fan van hem zijn.

Gesloten