Judo
Ik word een beetje moe van iedereen die maar lekker op zijn luie reet naar de tv zit te kijken en de sporters die het niet halen maar meteen van gepruts betichten.
Het blijft sport en daar kun je winnen maar ook verliezen.

ps, is niet expliciet aan jou gericht, Rishi...
Het blijft sport en daar kun je winnen maar ook verliezen.

ps, is niet expliciet aan jou gericht, Rishi...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb niet veel verstand meer van judo, maar dit was volgens mij helemaal geen judo van die Japanse. Het enige waar die mee bezig was, was het naar beneden trekken van de armen van Bosch.
Ik snap niet dat die beslissing van de hoofdscheidsrechter om de Japanse een straf te geven wegens inactiviteit door de twee hoekscheidsrechters omgedraaid werd....
Ik snap niet dat die beslissing van de hoofdscheidsrechter om de Japanse een straf te geven wegens inactiviteit door de twee hoekscheidsrechters omgedraaid werd....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Dat deed Huizinga ook, maar daarna ging het mis. Het blijft een aparte sport. Zoals Edith Bosch al zei: de wereldkampioenen vliegen op dit toernooi achter elkaar door de lucht.Hoeladans schreef:Henk Grol maakt indruk in de 1e ronde door de wereldkampioen op z'n rug te leggen.
Het stinkt aan alle kanten!