Jong Oranje
Moderator: mods
Nederland lijkt wat sterker. Maakt in elk geval een energiekere indruk dan in de vorige wedstrijden. Wel steeds de lange bal.
Er is ruimte voor Nederland, maar tot op heden wordt daar weinig mee gedaan. Desondanks lijkt het wel een wedstrijd voor Babel. Nederland speelt achterin met drie verdedigers, 1 op 1. Veel duels overal op het veld.
Nu een corner voor Japan. Komt niets uit. Nu wat druk van de kant van Japan. Nederland komt er niet uit. Hij schijnt vanaf het middenveld te spelen. Vraag me af wat hij daar moet.
Nog geen kansen.
Update: nu corner voor Nederland. Chaotische situatie voor het doel, bal komt bij Babel, maar die loopt zich opnieuw vast. Die zit voorlopig totaal niet in de wedstrijd.
Update: Nederland mist een speler die een mannetje uitspeelt. Passing verloopt moeizaam op dit veld. Er moet sneller gespeeld worden in de omschakeling. Ruimte zat.
Het offensiefje van Japan is nu weer voorbij. Het is Oranje dat de klok slaat.
25e minuut. Vrije trap voor Nederland vanaf de zijkant. De Guzman slingert de bal voor maar de keeper vangt. Nog geen kansen. Het blijft chaotisch. Veel duels en kleine overtredingen. Nederland is iets sterker maar dwingt niets af.
29. Weer geweldige uittrap van Vermeer op Babel, maar de verdediger zit er op het laatste moment tussen.
30. Weer een counterkans verprutst. Nederland zal zorgvuldiger moeten spelen, anders gaat het niet lukken. Er is ruimte genoeg, maar daar moet je wel iets mee doen. Er zijn veel mogelijkheden op kansen om met LVG te spreken.
Nu weer: Babel krijgt diepe bal maar is helemaal alleen. Makaay sluit bij, schietkans Maduro, rollertje. De linies liggen te ver uit elkaar, steeds de diepe bal.
Er is ruimte voor Nederland, maar tot op heden wordt daar weinig mee gedaan. Desondanks lijkt het wel een wedstrijd voor Babel. Nederland speelt achterin met drie verdedigers, 1 op 1. Veel duels overal op het veld.
Nu een corner voor Japan. Komt niets uit. Nu wat druk van de kant van Japan. Nederland komt er niet uit. Hij schijnt vanaf het middenveld te spelen. Vraag me af wat hij daar moet.
Nog geen kansen.
Update: nu corner voor Nederland. Chaotische situatie voor het doel, bal komt bij Babel, maar die loopt zich opnieuw vast. Die zit voorlopig totaal niet in de wedstrijd.
Update: Nederland mist een speler die een mannetje uitspeelt. Passing verloopt moeizaam op dit veld. Er moet sneller gespeeld worden in de omschakeling. Ruimte zat.
Het offensiefje van Japan is nu weer voorbij. Het is Oranje dat de klok slaat.
25e minuut. Vrije trap voor Nederland vanaf de zijkant. De Guzman slingert de bal voor maar de keeper vangt. Nog geen kansen. Het blijft chaotisch. Veel duels en kleine overtredingen. Nederland is iets sterker maar dwingt niets af.
29. Weer geweldige uittrap van Vermeer op Babel, maar de verdediger zit er op het laatste moment tussen.
30. Weer een counterkans verprutst. Nederland zal zorgvuldiger moeten spelen, anders gaat het niet lukken. Er is ruimte genoeg, maar daar moet je wel iets mee doen. Er zijn veel mogelijkheden op kansen om met LVG te spreken.
Nu weer: Babel krijgt diepe bal maar is helemaal alleen. Makaay sluit bij, schietkans Maduro, rollertje. De linies liggen te ver uit elkaar, steeds de diepe bal.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 13, 2008 10:33 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Klopt, maar helaas niet als je op je werk zit en je internetverbinding via het moederbedrijf in het buitenland loopt...zoals bij mij dusVoetske schreef:http://os2008.nos.nl/live/wmv/kanaal/9

Moet je wel weten hoe laat het begint.
35. Corner Japan. Bal gaat via Babel op het doel, maar Vermeer pakt.
Nederland loopt al leeg, de fut lijkt eruit.
Er moet iets veranderen, maar wat? Wat zouden jullie doen als jullie in de schoenen van Foppe de Haan stonden? Het blijft toch doodzonde dat Aissati en Lens thuis zitten, hoor. Met name Lens was nuttig geweest in deze wedstrijd.
35. Corner Japan. Bal gaat via Babel op het doel, maar Vermeer pakt.
Nederland loopt al leeg, de fut lijkt eruit.
Er moet iets veranderen, maar wat? Wat zouden jullie doen als jullie in de schoenen van Foppe de Haan stonden? Het blijft toch doodzonde dat Aissati en Lens thuis zitten, hoor. Met name Lens was nuttig geweest in deze wedstrijd.
- InnerHarbour
Amen to that. Bedankt voor de link trouwens, Voetske!Baseman schreef:Aissati, Lens, Bruins, Amrabat...Foppe had ze allemaal heel goed kunnen gebruiken. Maar met zijn vreemde selectiebeleid heeft hij vooral voor middelmaat gezorgd, waarbij de dispensatiespelers ook niet echt gelukkig gekozen zijn zal ik maar zeggen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Heb de eerste 2 wedstrijden niet gezien maar hier word ik niet echt vrolijk van. Zeer matig allemaal. Slechte passing, inspiratieloze opbouw... beetje toevalsvoetbal met heel veel overtredingen. Ze missen m.i. een flink stuk creativiteit. Ik ga met Baseman mee, de genoemde spelers zouden zeer nuttig kunnen zijn.
Op de bank, maar wat zegt het? Spelers van Heerenveen hebben een streepje voor.
44. Omhaal van Sibon, naast getikt. Corner Oranje. Kopbal tegen een Jap aan.
1 minuut blessuretijd.
Urby verprutst counterkans.
Samenvatting eerste kans: dramatisch voetbal van beide kanten, geen kansen. Zo moet Oranje niet doorgaan, want dan gaat het niet lukken.
44. Omhaal van Sibon, naast getikt. Corner Oranje. Kopbal tegen een Jap aan.
1 minuut blessuretijd.
Urby verprutst counterkans.
Samenvatting eerste kans: dramatisch voetbal van beide kanten, geen kansen. Zo moet Oranje niet doorgaan, want dan gaat het niet lukken.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 13, 2008 10:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Emanuelson speelt tot dusver een vrij goed toernooi, vind ik.
Ik merk dat ik het niet heel erg zou vinden als Oranje uitgeschakeld wordt. Hetzelfde geldt voor de Belgen. Ik wil die jongens graag weer terug bij Ajax.
Ach, Foppe doet wel meer fout. Naast de spelers die Baseman noemt had men ook De Jong nog kunnen gebruiken. Welke idioot neemt Beerens nu mee in plaats van Amrabat en Sno in plaats van Aissati?Jöhnk schreef:Ik zie dat Jong A Ping speelt. Waar is het supertalent van PSV?
Ik merk dat ik het niet heel erg zou vinden als Oranje uitgeschakeld wordt. Hetzelfde geldt voor de Belgen. Ik wil die jongens graag weer terug bij Ajax.
Ik erger me kapot aan dat gezeur over Sibon die Oranje gered heeft. Zo goed was die vrije trap niet. Als de Amerikanen gewoon op hun benen blijven staan, smoort die bal in de muur.
Zeker Thomas, van mij mag Oranje ook naar huis. Ze verdienen niets en hebben in de volgende ronde weinig te zoeken. Na alle opgeklopte verhalen in de voorbereiding vind ik het vertoonde een aanfluiting.
Zeker Thomas, van mij mag Oranje ook naar huis. Ze verdienen niets en hebben in de volgende ronde weinig te zoeken. Na alle opgeklopte verhalen in de voorbereiding vind ik het vertoonde een aanfluiting.