Luis Suárez
Moderator: mods
- Daily Blind
Makkelijk scoren. Overigens was Suarez gisteren helemaal niet geweldig, de hele tweede helft heeft ie niets bijgedragen. En daarnaast, zoals Voetske al zegt, het is geen buitenspeler voor Ajax. Hij trekt constant naar binnen. Maar goed, Suarez heeft de status van Cruijff. Als Cruijff iets stupides zegt wordt daar ook gelijk iets briljants van gemaakt.
Overigens was de goal van Huntelaar minstens zo mooi, maar daar horen we dan weer niets over
Overigens was de goal van Huntelaar minstens zo mooi, maar daar horen we dan weer niets over
I think I lost my fucking headache
Nou, jij hebt hem letterlijk een prutser genoemd. En Lucas, Suarez heeft helemaal niet de status van Cruijff, hij is gewoon een prima voetballer. Mooie dribbel en fysiek al zo verschrikkelijk sterk. Ik denk dat hij komend seizoen een fenomeen kan worden in de Nederlandse competitie.Zlatan Son of God schreef:Precies zo dacht ik er ook over..Jansma schreef:vooral te duur.goodfella schreef:Jij vond 'm ook niks he Jansma.![]()
Ach ja, kunnen het niet allemaal goed hebben toch.
maar hij is waard het.
Ik denk ook dat het een prima voetballer is. Maar de verering hier gaat lle perken te buiten. Suarez was gisteren de tweede helft volkomen afwezig. En buiten zijn goal had ie een aantal acties waarvan er meer mislukten dan dat er lukten. Maar goed, het is vechten tegen de bierkaai, dus ik zal zeker niet ingaan dit seizoen tegen de overdreven verering
Ach, als hij over 2 jaar net zo goed is als Zlatan zal jij je fout moeten inzien. ;-)LucaS schreef:Ik denk ook dat het een prima voetballer is. Maar de verering hier gaat lle perken te buiten. Suarez was gisteren de tweede helft volkomen afwezig. En buiten zijn goal had ie een aantal acties waarvan er meer mislukten dan dat er lukten. Maar goed, het is vechten tegen de bierkaai, dus ik zal zeker niet ingaan dit seizoen tegen de overdreven verering
Ik denk dat hij de beste aanvaller in de Nederlandse competitie is op dit moment.
Waarschijnlijk wel GF, want ik denk dat ie minder goed is dan Ibrahimovic.
Het valt me gewoon op dat er gejubeld wordt over de goal van Suarez, terwijl die van huntelaar net zo mooi was. Of dat iemand Huntelaar afmaakt omdat ie de 2e helft onzichtbaar was, terwijl ook dat ook voor Suarez gold. Dat ergert mij dan, ja
Het valt me gewoon op dat er gejubeld wordt over de goal van Suarez, terwijl die van huntelaar net zo mooi was. Of dat iemand Huntelaar afmaakt omdat ie de 2e helft onzichtbaar was, terwijl ook dat ook voor Suarez gold. Dat ergert mij dan, ja
Dat gold voor iedere aanvaller van Ajax. Sulejmani heeft in dat half uurtje geloof ik drie bruikbare ballen gehad.LucaS schreef:Ik denk ook dat het een prima voetballer is. Maar de verering hier gaat lle perken te buiten. Suarez was gisteren de tweede helft volkomen afwezig. En buiten zijn goal had ie een aantal acties waarvan er meer mislukten dan dat er lukten. Maar goed, het is vechten tegen de bierkaai, dus ik zal zeker niet ingaan dit seizoen tegen de overdreven verering
Het enige waar ik met Suárez bang voor ben is dat het té hard gaat met hem. Over een jaar is hij alweer weg.

- InnerHarbour
Hij is vooralsnog een talentvolle speler. Niets meer en niets minder. Natuurlijk waren er nog meer de tweede helft volkomen onzichtbaar, die krijgen dan ook niet de opmerking dat ze een fabelachtige pot hebben gespeeld en waarschijnlijk tijdens de wedstrijd al door Wenger zijn gescout
Ik erger me ook wel eens aan hem, maar zijn onvoorspelbaarheid is wel het voornaamste wapen van Ajax. Ook gisteren zorgde hij weer voor verwarring bij de tegenstander. Zijn inbreng was veel groter dan bijvoorbeeld die van Huntelaar, van wie buiten zijn doelpunt weinig is vernomen.
Het stinkt aan alle kanten!
En wat heeft Suarez zoal gecreeerd naast zijn doelpunt?joey schreef:Ik erger me ook wel eens aan hem, maar zijn onvoorspelbaarheid is wel het voornaamste wapen van Ajax. Ook gisteren zorgde hij weer voor verwarring bij de tegenstander. Zijn inbreng was veel groter dan bijvoorbeeld die van Huntelaar, van wie buiten zijn doelpunt weinig is vernomen.