Weet je ook nog wanneer?Bertje schreef:Derdewereldvoetballand, hè. Zijn pas twee keer wereldkampioen geworden.
Luis Suárez
Moderator: mods
Hoe denken we een jaar na dato over Luis Suarez? Toppertje wat mij betreft. Hooguit nog 1 seizoen genieten en dan verkast ie naar een mooie club in Italie denk ik zo.
Zlatan Son of God schreef:Ik hoop het niet en dat hij niet door de medische keuring komt!
Ik ben zo benieuwd naar de 2 mogelijke kandidaten voor Plan B
Voetske schreef:Tja, 7.5 miljoen euro.En daar was alleen Suarez voor te krijgen ?.Een rechtsbenige linksbuiten ...
generaal schreef:En dat voor SuarezAlexander schreef:8 miljoen, wat een geld wat een beleid..
Peter schreef:Had liever een echte linksbuiten gezien, maar hij zal ook wel als opvolger van Huntelaar gehaald zijn. Een smak met geld, waarbij ik wel mijn vraagtekens zet, hoor. Dergelijke aankopen kan ik als TD ook wel doen.
El Diego schreef:Nou ik weet het niet hoor. Suarez is een typische speler die in de zestien moet spelen. Een rommelaartje, niet iemand als Babel die met een actie naar binnentrekt en dan uithaalt. Als je hem aan de zijlijn neerzet haal de angel uit z'n spel en kan je net zo goed mij daar neerzetten.
In een 2-spitsensysteem is hij bruikbaar, maar aangezien Ajax dat systreem meestal gebruikt in uitwedstrijden waarin het loert op de ruimte achter de verdediging van de tegenstander, zal Suarez het ook daar lastig krijgen. Nee, 8 miljoen is een hoop geld voor Ajax-begrippen en ik had het zeker niet aan dit lachebekje uitgegeven.
Giacomo Puccini schreef:Suarez is in mijn ogen een overschatte speler die niet past bij Ajax. In alles is hij net niet. Hopelijk gaat hij bij Ajax mijn ongelijk aantonen, maar ik moet het nog maar zien.
elliquido schreef:kezman was 10x beter
LucaS schreef:Ik had ook net zo lief Goossens daar gezien. En ik ben ervan overtuigd dat tegen december Mitea en Leonardo (mits fit) Suarez voorbij gestreefd zullen zijn in de rangorde der linksbuitens
Compilatie voor de lachspieren mensen!Zuidema schreef:Afgaande op dat filmpje gaat hij wel graag voor eigen glorie. Ik zie vrij weinig assists of ander combinatiewerk. Maar misschien ligt dat aan de compilatie.
Ik ben wel zeer benieuwd naar de voetbalcapaciteiten van El Diego!El Diego schreef:Nou ik weet het niet hoor. Suarez is een typische speler die in de zestien moet spelen. Een rommelaartje, niet iemand als Babel die met een actie naar binnentrekt en dan uithaalt. Als je hem aan de zijlijn neerzet haal de angel uit z'n spel en kan je net zo goed mij daar neerzetten.

Suarez doet het prima, Ajax moet het vooral van hem hebben. Zag je vanavond ook weer.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
Goede jongen, ook een echte kennergoodfella schreef:Hoe denken we een jaar na dato over Luis Suarez? Toppertje wat mij betreft. Hooguit nog 1 seizoen genieten en dan verkast ie naar een mooie club in Italie denk ik zo.
Zlatan Son of God schreef:Ik hoop het niet en dat hij niet door de medische keuring komt!
Ik ben zo benieuwd naar de 2 mogelijke kandidaten voor Plan BVoetske schreef:Tja, 7.5 miljoen euro.En daar was alleen Suarez voor te krijgen ?.Een rechtsbenige linksbuiten ...generaal schreef:En dat voor SuarezAlexander schreef:8 miljoen, wat een geld wat een beleid..
Peter schreef:Had liever een echte linksbuiten gezien, maar hij zal ook wel als opvolger van Huntelaar gehaald zijn. Een smak met geld, waarbij ik wel mijn vraagtekens zet, hoor. Dergelijke aankopen kan ik als TD ook wel doen.El Diego schreef:Nou ik weet het niet hoor. Suarez is een typische speler die in de zestien moet spelen. Een rommelaartje, niet iemand als Babel die met een actie naar binnentrekt en dan uithaalt. Als je hem aan de zijlijn neerzet haal de angel uit z'n spel en kan je net zo goed mij daar neerzetten.
In een 2-spitsensysteem is hij bruikbaar, maar aangezien Ajax dat systreem meestal gebruikt in uitwedstrijden waarin het loert op de ruimte achter de verdediging van de tegenstander, zal Suarez het ook daar lastig krijgen. Nee, 8 miljoen is een hoop geld voor Ajax-begrippen en ik had het zeker niet aan dit lachebekje uitgegeven.Giacomo Puccini schreef:Suarez is in mijn ogen een overschatte speler die niet past bij Ajax. In alles is hij net niet. Hopelijk gaat hij bij Ajax mijn ongelijk aantonen, maar ik moet het nog maar zien.
LucaS schreef:Ik had ook net zo lief Goossens daar gezien. En ik ben ervan overtuigd dat tegen december Mitea en Leonardo (mits fit) Suarez voorbij gestreefd zullen zijn in de rangorde der linksbuitensCompilatie voor de lachspieren mensen!Zuidema schreef:Afgaande op dat filmpje gaat hij wel graag voor eigen glorie. Ik zie vrij weinig assists of ander combinatiewerk. Maar misschien ligt dat aan de compilatie.

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
goodfella schreef:Hoe denken we een jaar na dato over Luis Suarez? Toppertje wat mij betreft. Hooguit nog 1 seizoen genieten en dan verkast ie naar een mooie club in Italie denk ik zo.
Ik ben zo benieuwd naar de 2 mogelijke kandidaten voor Plan BVoetske schreef:Tja, 7.5 miljoen euro.En daar was alleen Suarez voor te krijgen ?.Een rechtsbenige linksbuiten ...generaal schreef:En dat voor SuarezAlexander schreef:8 miljoen, wat een geld wat een beleid..
Peter schreef:Had liever een echte linksbuiten gezien, maar hij zal ook wel als opvolger van Huntelaar gehaald zijn. Een smak met geld, waarbij ik wel mijn vraagtekens zet, hoor. Dergelijke aankopen kan ik als TD ook wel doen.El Diego schreef:Nou ik weet het niet hoor. Suarez is een typische speler die in de zestien moet spelen. Een rommelaartje, niet iemand als Babel die met een actie naar binnentrekt en dan uithaalt. Als je hem aan de zijlijn neerzet haal de angel uit z'n spel en kan je net zo goed mij daar neerzetten.
In een 2-spitsensysteem is hij bruikbaar, maar aangezien Ajax dat systreem meestal gebruikt in uitwedstrijden waarin het loert op de ruimte achter de verdediging van de tegenstander, zal Suarez het ook daar lastig krijgen. Nee, 8 miljoen is een hoop geld voor Ajax-begrippen en ik had het zeker niet aan dit lachebekje uitgegeven.Giacomo Puccini schreef:Suarez is in mijn ogen een overschatte speler die niet past bij Ajax. In alles is hij net niet. Hopelijk gaat hij bij Ajax mijn ongelijk aantonen, maar ik moet het nog maar zien.
LucaS schreef:Ik had ook net zo lief Goossens daar gezien. En ik ben ervan overtuigd dat tegen december Mitea en Leonardo (mits fit) Suarez voorbij gestreefd zullen zijn in de rangorde der linksbuitensCompilatie voor de lachspieren mensen!Zuidema schreef:Afgaande op dat filmpje gaat hij wel graag voor eigen glorie. Ik zie vrij weinig assists of ander combinatiewerk. Maar misschien ligt dat aan de compilatie.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Tja, de meesten die jij hier quote hadden liever een meer klassieke , een ander soort, links(rechts)buiten zien komen, anderen vinden het nog steeds geen speler die goed bij AJAX past, er zijn zelfs personen die al ( veel ) eerder ( weer ) hebben aangegeven dat men het niet helemaal juist had,dus waarom dit nu weer moet, je zal wel te weinig aandacht op je postings krijgen vermoed ik.goodfella schreef:Hoe denken we een jaar na dato over Luis Suarez? Toppertje wat mij betreft. Hooguit nog 1 seizoen genieten en dan verkast ie naar een mooie club in Italie denk ik zo.
Maar voor mezelf ben ik blij dat ik "kenner "af ben, was ondraaglijk die verantwoording en de druk op mijn schouders dat dat met zich meebracht.
Goed, vanaf nu zou het beter zijn dat de Mods een systeem in het leven roepen waardoor automatisch eerst degene die de echte " kenners " zijn voorrang krijgen bij het posten over en in een betreffende topic, en dat pas in een later tijdstip de niet-kenners, zoals ik en de personen hier ( in de aangehaalde quotes ) vernoemd, kunnen aansluiten.Ik, en misschien dat andere niet-kenners zich daar in kunnen vinden, ik als niet-kenner zou het zeer betreuren dat een desbetreffende topic in een te vroeg stadium vervuild zou worden met de meningen van niet-kenners .........
........ Tis jammer dat een forum, waar men in het begin "gezellig " meningen kon uitwisselen, nu ( bezig ) is ( te ) verworden tot een ( soort ) wedstrijdje van wie de " kenner " is.Als het die kant ingaat dan blijf ik voortaan lekker op de achtergrond ..
Afijn het is wel te hopen dat nu al die " kenners " niet iedereen gaan quoten waarvan achteraf blijkt dat men het niet helemaal bij het rechte eind had want dan ben ik bang dat er geen " kenners " overblijven.
Okee, speulkwartier is over ...
Blij met de punten ...
- Cluijffert