Robbie Wielaert
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Wie beweert ergens dan dat hij als de nieuwe leider wordt binnengehaald? Een type Wielaert is nuttig, een extra verdediger is altijd nuttig. Iedereen weet hoe we de afgelopen, pak hem beet, twee jaar zaten te klooien met name centraal achterin. We hebben er zelfs aanvallende middenvelders neer moeten zetten. Wat gaan we doen als bijvoorbeeld Oleguer geschorst en Van de Wiel geblesseerd is?
- Daily Blind
- Daily Blind
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
Vorig jaar was er weinig om positief over te zijn.. Nu straalt Ajax eindelijk en dan heb je weinig om te klagen.goodfella schreef:Hij lijkt wel op jou vorig seizoen. ;-)Zlatan Son of God schreef: Gaat om zijn karakter.. hij neemt graag spelers op sleeptouw.. Maar jij moet gewoon lekker blijven zeiken en klagen over elk onderwerp.. Ik hoop dat je veel voldoening aan hebt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Alleen volgens de NOS heeft hij het niet zo op afspraken en speelt hij dus bijna niet. Dus wel een speler die bij Ajax past.Jöhnk schreef:Danny zal hem wel kennen, want hij speelt bij Sparta.
Leonardo had toch ook altijd die naam en die wilt nu niet weg bij Ajax...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Telegraaf schreef:"Wielaert gewenst"
AMSTERDAM - Hoewel bij FC Twente met grote stelligheid wordt beweerd dat Robbie Wielaert zeker niet naar Ajax verhuist, heeft Marco van Basten de komst van de verdediger nog niet opgegeven. "Ik weet niet beter dan dat de clubs nog met elkaar in gesprek zijn. Hij is gewenst. Maar ik begrijp de moeilijkheden wel. Alles heeft zijn prijs."
Overschakelen op plan B is eventueel ook een optie. "We hebben tot 31 augustus de tijd en als we ons kunnen versterken, zullen we dat niet nalaten. Maar met Wielaert zijn we het langst bezig."
Ik denk niet dat Ajax direct geen interesse meer heeft op het moment dat hij al CL heeft gespeeld hoor. De landstitel is verreweg het belangrijkste dit jaar. De UEFA cup is wel interessant maar absoluut geen prio 1.
Als V.Basten denkt dat hij de speler nodig heeft om de titel te behalen dan zal het feit dat hij misschien niet europees mag spelen geen reden zijn om af te zien van de transfer.
Als V.Basten denkt dat hij de speler nodig heeft om de titel te behalen dan zal het feit dat hij misschien niet europees mag spelen geen reden zijn om af te zien van de transfer.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind