Kenneth Perez
Moderator: mods
- Daily Blind
Zelfs dat kan ik nog wel begrijpen. Hij heeft de laatste wedstrijden die hij speelde bij AJAX geen verkeerde indruk achter gelaten, daarnaast viel er een gat met het wegvallen van Heitinga, Stam en Grygera. Dus dan is het goedkoop voor Ajax om hem te behouden en kijken of hij het niveau weer kan oppikken tijdens de voorbereiding.
Is uiteindelijk niet gebleken dus mag hij alsnog vertrekken en ik denk dat Ajax financieel niet moeilijk gaat doen bij een overgang naar een andere club,.
Is uiteindelijk niet gebleken dus mag hij alsnog vertrekken en ik denk dat Ajax financieel niet moeilijk gaat doen bij een overgang naar een andere club,.
Belachelijk dat van Basten daar niet naar geluisterd heeft. Het was veel netter geweest als van Basten tegen Perez had gezegd dat ie gelijk weg moest omdat Joey vindt dat hij geen perspectief heeft.Peter schreef:Joey heeft in mei al gezegd dat Perez een speler was zonder perspectief, maar goed. Dus niks geen nieuwe kans om zich te bewijzen.

I think I lost my fucking headache
Is het wel eens bij je opgekomen dat de betreffende spelers een echte kans hebben gehad en dat dat veel eerlijker is tov hen én de club? En dat als van Basten de beslissing drie weken eerder had genomen er misschien een andre speler was afgevallen? Was dat niet heel oneerlijk geweest tov de speler die nu het vege lijf heeft gered?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
MvB heeft ze toch al zien spelen het afgelopen halfjaar? Reden genoeg om ze voortijdig af te schrijven. Ik geloof nooit in nieuwe kansen inderdaad, maar vBasten blijkbaar wel en neemt nu de beslissing die ik al in Mei had genomen. Dat hij Perez die band ook nog eens meegaf is ook niet echt sterk wat dat betreft.
Bij Kuffour en Mitea werd er toch ook geen nieuwe kans aangeboden? Daar was ook helemaal niemand rouwig om. Stel je voor dat die 2 ook nog eens in de voorbereiding een nieuwe kans hadden gehad.
Bij Kuffour en Mitea werd er toch ook geen nieuwe kans aangeboden? Daar was ook helemaal niemand rouwig om. Stel je voor dat die 2 ook nog eens in de voorbereiding een nieuwe kans hadden gehad.

-
Maar om dan gelijk een 2-jarig contract aan te bieden......Zlatan Son of God schreef:Zelfs dat kan ik nog wel begrijpen. Hij heeft de laatste wedstrijden die hij speelde bij AJAX geen verkeerde indruk achter gelaten, daarnaast viel er een gat met het wegvallen van Heitinga, Stam en Grygera. Dus dan is het goedkoop voor Ajax om hem te behouden en kijken of hij het niveau weer kan oppikken tijdens de voorbereiding.
Van Basten toont zich nu de rucksigtlose trainer die over lijken gaat, maar ik hoop voor hem dat dit hem niet gaan wreken. Wie weet heb je Delorge, Leo of anderen wel nodig gedurende het seizoen. Echt slim vind ik het niet hoor. Het is natuurlijk de bedoeling deze spelers verkocht worden, maar als je ze vervolgens naar Kleedkamer 2 stuurt, blijft er weinig waarde over.
- Daily Blind
Volgens mij een 1 jarig contract met een optie voor nog een jaar, Gewoon een save contract.GangstaRiB schreef:Maar om dan gelijk een 2-jarig contract aan te bieden......Zlatan Son of God schreef:Zelfs dat kan ik nog wel begrijpen. Hij heeft de laatste wedstrijden die hij speelde bij AJAX geen verkeerde indruk achter gelaten, daarnaast viel er een gat met het wegvallen van Heitinga, Stam en Grygera. Dus dan is het goedkoop voor Ajax om hem te behouden en kijken of hij het niveau weer kan oppikken tijdens de voorbereiding.
Van Basten toont zich nu de rucksigtlose trainer die over lijken gaat, maar ik hoop voor hem dat dit hem niet gaan wreken. Wie weet heb je Delorge, Leo of anderen wel nodig gedurende het seizoen. Echt slim vind ik het niet hoor. Het is natuurlijk de bedoeling deze spelers verkocht worden, maar als je ze vervolgens naar Kleedkamer 2 stuurt, blijft er weinig waarde over.
Ik ook. Maar het heeft niet veel zin om die discussie hier weer op te rakelen. Al blijkt maar dat HtC het heel goed zag wat Perez betrof, en is iedereen het daar nu achteraf blijkbaar mee eens. Ik zie tenminste niemand die niet begrijpt waarop Perez moet opzouten.Jöhnk schreef:Ik bemerk een immens verschil in benadering.Duke schreef:@ Jöhnk: Dat is natuurlijk altijd handiger. Overigens snap ik de vergelijking met Ten Cate in dit verband niet, maar goed.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee, dat vond ik ook niets. Net zoals ik het niets vond dat Arveladze op de tribune werd gezet omdat Ajax aan hem wilde verdienen.
Kijk, een trainer zit er tijdelijk. Over een paar jaar (hooguit) is Van Basten weg. Wat blijft is de club Ajax. Die heeft door slecht personeelsbeleid en ander onbeschoft gedrag een behoorlijk slechte naam gekregen. Hoog tijd om daar eens iets aan te doen.
Huh? Overweegt Ajax níet mee te werken aan een transfer? Dat is helemaal het toppunt.
Blind geeft dus gewoon toe dat die jongens waarschijnlijk zonder club komen te zitten. HAD HET DAN EERDER GEREGELD, KNUPPEL!
Kijk, een trainer zit er tijdelijk. Over een paar jaar (hooguit) is Van Basten weg. Wat blijft is de club Ajax. Die heeft door slecht personeelsbeleid en ander onbeschoft gedrag een behoorlijk slechte naam gekregen. Hoog tijd om daar eens iets aan te doen.
ParoolLuque en Perez op dood spoor
Kenneth Perez is door Marco van Basten uit de A-selectie van Ajax gezet. Van Basten wil werken met een groep van ongeveer 24 voetballers. Foto ANP/Rick NederstigtAMSTERDAM - Ajaxtrainer Marco van Basten heeft Kenneth Perez en Albert Luque teruggezet naar het tweede elftal. Ook Jurgen Colin en Laurent Delorge maken geen deel meer uit van de A-selectie.
Na drie weken voorbereiding heeft Van Basten de bezem door zijn selectie gehaald. Kennedy Bakircioglü, Dennis Rommedahl, Leonardo en George Ogararu kregen te horen dat ze voorlopig nog wel met de A-selectie mogen meetrainen, maar dat hun kans op speeltijd gering is.
Van Basten en manager technische zaken Danny Blind hebben de voetballers gisteren persoonlijk op de hoogte gebracht. Blind: ''Dat zijn geen leuke gesprekken, zeker niet voor degene die de boodschap moet overbrengen, in dit geval Marco. Maar het is ook voor iedereen klip en klaar dat we niet met meer dan dertig spelers aan het seizoen kunnen beginnen.''
De nieuwe trainer maakt na zijn eerste evaluatie korte metten met het werk van de inmiddels vertrokken technisch directeur Martin van Geel. De acht genoemde spelers werden onder Van Geels leiding gehaald. Zes van hen staan pas een jaar bij Ajax onder contract.
Perez (33) werd zelfs twee maal door Van Geel naar Amsterdam gehaald, maar Van Basten geeft de voorkeur aan de jongere Ismaïl Aissati (20) en Siem de Jong (19).
Blind: ''We zullen de komende dagen met de zaakwaarnemers van de spelers bespreken onder welke voorwaarden wij meewerken aan een eventuele transfer.Als die gesprekken zijn afgerond, zullen de vier spelers in kwestie zich bij het tweede elftal moeten melden, want ik heb niet de illusie dat ze eind deze week verkocht zijn.'' De transfertermijn sluit aan het eind van deze maand.
Behalve Perez verloor ook grootverdiener Luque (30) de slag, onder anderen van een beloftevolle speler als Javier Martina (21). Het is niet gezegd dat Martina, Robbert Schilder (23), Vurnon Anita (19), Mitchell Donald (19), Jeffrey Sarpong (20) en Donovan Slijngard (20) ook de volgende schifting van Van Basten overleven, maar zij hebben op dit moment wel een streep voor op Bakircioglü (27), Ogararu (28), Rommedahl (30) en Leonardo (25).
Vooral Colin (27) zal gefrustreerd zijn over de verbanning naar het tweede elftal. De optie in zijn aflopende contract werd dit voorjaar mede op advies van Van Basten gelicht. Colin heeft nu een verbintenis tot 2010.
De A-selectie van Ajax bestaat uit 28 spelers, onder wie de olympiërs Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer, Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen. Uiteindelijk wil Van Basten de groep vóór de competitie terugbrengen tot 24 man.
Ajax aast nog op een verdediger, maar de bodem van de schatkist begint langzaam in zicht te raken. De transfer van Rafael van der Vaart van HSV naar Real Madrid levert Ajax wel nog zo'n anderhalf a twee miljoen euro op.
(DICK SINTENIE)
Huh? Overweegt Ajax níet mee te werken aan een transfer? Dat is helemaal het toppunt.

Blind geeft dus gewoon toe dat die jongens waarschijnlijk zonder club komen te zitten. HAD HET DAN EERDER GEREGELD, KNUPPEL!

Laatst gewijzigd door joey op do aug 07, 2008 11:02 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour
joey schreef:Blind geeft dus gewoon toe dat die jongens waarschijnlijk zonder club komen te zitten. HAD HET DAN EERDER GEREGELD, KNUPPEL!
Nee, ze komen niet zonder club te zitten. Ze ZITTEN namelijk bij de mooiste club van Nederland en tegen een riant salaris. Maar laat de feiten vooral je gezeur niet in de weg staan.
- Ajaciedjuh
De voorwaarden moet je lezen tegen welke transfersom ze Ajax kunnen verlaten. Colin en Luque ongetwijfeld transfervrij. Voor Perez moet je normaal gesproken toch nog wel een aantal tonnetjes kunnen vangen. Al zal dit bij escalatie steeds moeilijker worden. Schijnbaar wil de 'het kamp Perez' ook nog geld toe krijgen.
Dat zegt hij niet, maar hij zegt wel dat het niet zomaar zal lukken. Dat is een eufemisme, neem ik aan.LucaS schreef:Waar zegt Blind precies dat ze waarschijnlijk zonder club komen te zitten?
Welke club wil deze spelers als ze nog iets moeten kosten? Kom op, zeg.
Ajax zal de contracten moeten afkopen, zo werkt dat.
Het stinkt aan alle kanten!
Niemand zegt dat ze nog wat moeten kosten. Misschien zijn de voorwaarden waarover Ajax wil spreken met de zaakwaarnemers dat Ajax de salariisen voor een bepaalde max periode aanvult tot het huidige nivo. Zou zomaar kunnen. Eerst even kijken wat er gebeurt voordat je Blind en van basten openbaar gaat laten stenigen
- Ajaciedjuh