Het is al laat. Daar komt het door.
Wij weten niet wat Luque wil. Hij zit volgens mij een beetje vreemd in elkaar. In Newcastle zat hij zonder problemen op de tribune.
Moderator: mods
Ik deel je mening helemaal Lucas, daarnaast heb ik via via vernomen dat de spelers op de hoogte waren dat er vorige week mensen zouden afvallen.LucaS schreef:Ik vind het ook bizar. Van Basten heeft iedereen een kans gegeven, heeft na drie weken aan de hand van wat hijzelf heeft gezien een beslissing genomen en de knoop doorgehakt. Ruim op tijd voor de betreffende spelers om nog wat anders te zoeken. Prima gedaan, zowel met het oog op het belang van Ajax als het belang van de betreffende spelers
Jij weet helemaal niet wat er tegen Colin is gezegd. Maar goed, van Basten is geen Cruijff natuurlijk. Je hebt er geen enkel bezwaar tegen om iedereen (dus zonder dat eerst gekeken wordt hoe iemand functioneert) die met de opleiding te maken heeft er door Cruijff uit te laten schoppen, dus je kruistocht nu doet enigszins eigenaardig aan.joey schreef:Gerommel als met Colin, die eerst mag bijtekenen en dan alsnog afgevoerd wordt.
Als je spelers 'op zicht' neemt en of voor alle zekerheid laat blijven omdat je niet weet hoe je transferbeleid uitpakt, zeg dat dan gewoon.
Fatsoenlijk? Wat doen ze dan zo verkeerd?joey schreef:Laat ik het meer in het algemeen zeggen: ik zou graag zien dat Ajax onder de nieuwe leiding zich voor de verandering fatsoenlijk ging opstellen tegenover spelers en andere clubs. Zodat we eindelijk eens van die slechte naam af raakten. Maar misschien is dat te veel gevraagd.
Ook hier geldt weer wat heeft Marco tegen Colin verteld!? Als hij heeft aangegeven Colin een kans krijgt om zich te bewijzen, dan wordt het verhaal weer anders. Gezien de reactie van de zaakwaarnemer zal dit wel meevallen. Ze hebben nog genoeg tijd om een club te zoeken en hij is transfervrij.M schreef:Ik vraag me ook af hoe Ajax het 'netter' had kunnen doen. Is een speler vooraf wegsturen netter? Achteraf ongetwijfeld.. maar ik kan het niet helpen te vermoeden dat Joey dan ook op zijn achterste poten had gestaan. 'Wat een schoft, geef die spelers in ieder geval de kans zich te bewijzen'.. .of hadden ze geen persbericht moeten uitbrengen? Het zou niet opgevallen zijn als die spelers ineens niet meer bij het eerste maar wél bij het tweede gingen meetrainen? En kamp Perez zou niet in de pers hebben staan huilen?
Het enige wat minder netjes is dat is in mijn ogen het verlengen van Collin. Maar verder...