Robbie Wielaert
Moderator: mods
Sportweek.nl:
Robbie Wielaert wil geen transfer naar Ajax forceren Tell-a-Friend print nieuwsartikel
Datum: 7-aug-2008 09:40
FC Twente en Ajax onderhandelen al zo'n twee weken over de transfer van Robbie Wielaert (foto, rechts). Zonder veel succes; de gesprekken verkeren in een impasse. Ajax wil Wielaert en Wielaert wil naar Ajax, maar FC Twente houdt haar poot stijf. Toch wil de verdediger geen vertrek forceren door een arbitragezaak aan te spannen.
'Ajax is een grote club en zal naar mijn mening weer Nederlands kampioen worden, maar de clubs kwamen er niet uit. De teleurstelling ligt achter me. Ik leg me erbij neer en ga zeker geen arbitrage aanvragen, want zo zit ik niet elkaar,' zegt Wielaert donderdag in De Telegraaf.
De 29-jarige speler zegt dat de clubs het eerst met elkaar eens moeten worden. Pas dan wil hij met de Amsterdamse club rond de tafel. Wat FC Twente betreft, komt het zover niet. 'We zijn blij dat we Robbie binnenboord hebben weten te houden,' stelt voorzitter Joop Munsterman.
Hoewel Ajax de hoop op de komst van Wielaert nog niet heeft opgegeven, zou het inmiddels ook andere opties nagaan op de transfermarkt. (KVN)
- Daily Blind
:hupajax.gif: Zo denk ik er dus ook over, daarnaast is het een echte leider en iemand met een goed karakter!Spijker schreef:Ik denk dat Ajax hem achterin prima kan gebruiken eerlijk gezegd. Nee, het is geen speler die opvalt (en ik denk dat veel mensen daarom sceptisch zijn), maar die wel ontzettend waardevol voor je team kan zijn. Ik zie hem graag komen.
- Ajaciedjuh
Wat zeggen jouw bronnen over de status van de transfer? Denken zij dat het nog steeds rond komt?Zlatan Son of God schreef::hupajax.gif: Zo denk ik er dus ook over, daarnaast is het een echte leider en iemand met een goed karakter!Spijker schreef:Ik denk dat Ajax hem achterin prima kan gebruiken eerlijk gezegd. Nee, het is geen speler die opvalt (en ik denk dat veel mensen daarom sceptisch zijn), maar die wel ontzettend waardevol voor je team kan zijn. Ik zie hem graag komen.
- Daily Blind
Zou ik even moeten informeren.. maar zij gingen err vanuit dat AJAX een hoger bod zouden doen (3,5 miljoen) en dat het naar hun gevoel wel rond zou komen. Veel spelers gingen er vanuit dat hij wel zou vertrekken.Ajaciedjuh schreef:Wat zeggen jouw bronnen over de status van de transfer? Denken zij dat het nog steeds rond komt?Zlatan Son of God schreef::hupajax.gif: Zo denk ik er dus ook over, daarnaast is het een echte leider en iemand met een goed karakter!Spijker schreef:Ik denk dat Ajax hem achterin prima kan gebruiken eerlijk gezegd. Nee, het is geen speler die opvalt (en ik denk dat veel mensen daarom sceptisch zijn), maar die wel ontzettend waardevol voor je team kan zijn. Ik zie hem graag komen.
-
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
Gaat om zijn karakter.. hij neemt graag spelers op sleeptouw.. Maar jij moet gewoon lekker blijven zeiken en klagen over elk onderwerp.. Ik hoop dat je veel voldoening aan hebt.joey schreef:Zlatan Son of God schreef: :hupajax.gif: Zo denk ik er dus ook over, daarnaast is het een echte leider en iemand met een goed karakter!
Mwah, de leider van Twente is niet automatisch de leider van Ajax. Zo werkt dat niet.