Nee, Van Gaal reageerde zo omdat de voorbereiding op de o zo belangrijke bekerwedstrijd tegen MVV verstoord werd. Typisch Van Gaal, zo kennen we hem.DelToro schreef:Tuurlijk heb ik het gelezen en het gaat inderdaad over de manier waarop. Maar laten we wel wezen. AZ speelt een wedstrijd tegen het nietige MVV en Van Gaal reageert zo? Niet echt een reactie voor een transfer van een speler die je net zo lief kwijt bent lijkt me.
Niet mee eens, ik vind het gezwabber. Een speler eerst een contractverlenging geven en dan wegsturen, een speler aanvoerder maken en dan wegsturen, nee, dat is niet de manier. In het geval van Perez had hij beter eerlijk kunnen zeggen dat graag een speler voor achter de spitsen wilde aantrekken en dat Perez weg mocht in het geval dat zou lukken. Dan had Perez kunnen kiezen of hij in dat geval nog voor zijn kans wilde gaan.Ik vind dat Van Basten een rechte lijn heeft getrokken. Bij zijn komst zegt hij iedereen een kans te geven (waarbij hij telkens opmerkt dat de selectie op dat moment nog te groot was en dat er dus spelers gaan afvallen). Na een maand brengt hij de te grote selectie terug tot een kleiner gezelschap.