Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?
Moderator: mods
Ik denk dat vd Aat het wordt. In de VI staat nu weer dat Coronel vindt dat de directie heel goed werk levert. Hij kan nog niets zeggen over de vacature AD, maar hij vindt wel dat vd Aat perfect werk levert. En daar gaat het uiteindelijk om. Daarnaast ben ik ook blij dat Mr M het dan niet gaat worden, want daar heb ik toch wel wat kleine bedenkingen over.
In de praktijk zie je nu ook dat Marco van Basten het gezicht van AJAX naar buiten toe is, dat zal de nieuwe AD nooit meer kunnen worden.

In de praktijk zie je nu ook dat Marco van Basten het gezicht van AJAX naar buiten toe is, dat zal de nieuwe AD nooit meer kunnen worden.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kleine rectificatie, want ik lees nu het stuk zelf en het gaat om een column.
Quotes:
"Henri van der Aat sputtert nog even tegen, maar de benoeming is enkel nog een kwestie van tijd. Dan wordt Keje Molenaar de nieuwe algemeen directeur van Ajax, een benoeming die op brede steun mag rekenen binnen de Ajax-gelederen."
"Tevens beschikt hij over een heldere visie hoe Ajax terug te brengen naar de top. Daarin is een centrale rol weggelegd voor de Toekomst, het jeugdcomplex dat door vorige bestuurders nog wel eens over het hoofd werd gezien. "Ik zou zo snel mogelijk alles centreren op de Toekomst", zei Molenaar onlangs in een interview met Sportweek. "Daar zit de aorta van de club. Daar moeten voetbal-Ajax en zakelijk-Ajax verenigd worden."
Quotes:
"Henri van der Aat sputtert nog even tegen, maar de benoeming is enkel nog een kwestie van tijd. Dan wordt Keje Molenaar de nieuwe algemeen directeur van Ajax, een benoeming die op brede steun mag rekenen binnen de Ajax-gelederen."
"Tevens beschikt hij over een heldere visie hoe Ajax terug te brengen naar de top. Daarin is een centrale rol weggelegd voor de Toekomst, het jeugdcomplex dat door vorige bestuurders nog wel eens over het hoofd werd gezien. "Ik zou zo snel mogelijk alles centreren op de Toekomst", zei Molenaar onlangs in een interview met Sportweek. "Daar zit de aorta van de club. Daar moeten voetbal-Ajax en zakelijk-Ajax verenigd worden."
Wat is dit nou voor onzin? Coronel beslist hierover en die zei vorige week nog:Peter schreef:"Henri van der Aat sputtert nog even tegen...
In de VI staat nu weer dat Coronel vindt dat de directie heel goed werk levert. Hij kan nog niets zeggen over de vacature AD, maar hij vindt wel dat vd Aat perfect werk levert.
Dat is ook zo. En niet eens stiekem.
Maar wat wil je nou nog meer als voorzitter?
Een directieteam dat blijkbaar goed werk doet en dat vooral ook echt samen doet. Het gezicht naar buiten toe is Marco en dat zal ook zo blijven. Dus waarom in godsnaam die engerd, die in de voetballerij nog niets bewezen heeft qua management en dus ook geen toegevoegde waarde heeft?
Sinds vdAat binnen is de samenwerking met de supportersvereniging ook sterk verbeterd, volgens hun voorzitter.
Maar wat wil je nou nog meer als voorzitter?
Een directieteam dat blijkbaar goed werk doet en dat vooral ook echt samen doet. Het gezicht naar buiten toe is Marco en dat zal ook zo blijven. Dus waarom in godsnaam die engerd, die in de voetballerij nog niets bewezen heeft qua management en dus ook geen toegevoegde waarde heeft?
Sinds vdAat binnen is de samenwerking met de supportersvereniging ook sterk verbeterd, volgens hun voorzitter.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di aug 05, 2008 9:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En waarom ook niet? Als de directie echt goed werk levert, zoals nu blijkbaar het geval is, zonder ego's die zich zo nodig met van alles en nog wat willen bemoeien. Ik vrees (ik weet het, nergens op gebaseerd) dat Molenaar van de categorie is die zich met van alles wenst te bemoeien en op de voorgrond wil
I think I lost my fucking headache
Geen voetbalman. Gooi dat rapport maar in de sloot. Aangezien Coronel zichzelf enorm serieus neemt, geloof ik nooit dat hij iemand aanstelt die niet past bij het nieuwe beleid.Neefkens schreef:De man doet zijn uiterste best, meer kan hij niet doen. Gelukkig ziet Coronel dat ook.
Molenaar is wel een Cruijffiaan. In dat opzicht past hij bij MVB.
Het stinkt aan alle kanten!
En anders gaat hij een nieuwe Kuip naast Varkenoord bouwen.Peter schreef:Kleine rectificatie, want ik lees nu het stuk zelf en het gaat om een column.
Quotes:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Een totaal andere discussie, maar is er wel zoveel gedaan? OK er zijn wat nieuwe poppetjes gekomen, maar de meest cruciale dingen moeten nog gebeuren vind ik. Dat zijn namelijk de oude paradepaardjes in ere herstellen te weten de scouting en met name de jeugd. Daar is tot op heden nog niets gebeurd.