Robbie Wielaert
Moderator: mods
- Daily Blind
Ik heb het zelf niet gehoord, maar Hans Kraaij jr. zei dat Blind dat inderdaad had gezegd. Een Nederlandstalige verdediger dus, omdat Oleguer al een buitenlander was.
Wat zijn we toch populair. Wat hebben ze daar nou weer tegen ons?
Ze willen dus inderdaad onze afdankertjes niet. En gelijk hebben ze.
Wat zijn we toch populair. Wat hebben ze daar nou weer tegen ons?

VIFC Twente wijst nieuw Ajax-toenadering voor Wielaert af
Robbie Wielaert blijft definitief in Enschede, zo laat FC Twente weten. Ook een hernieuwde poging van Ajax de verdediger in te lijven bleef vruchteloos.
Ajax kwam dinsdag met een nieuw aanbod naar Enschede. Maar ook daarin kon FC Twente zich niet vinden. 'En daarmee is een overgang definitief van de baan', aldus voorzitter Joop Munsterman in TC/Tubantia.
Na het eerste afgewezen bod wilde Ajax bij de nieuwe poging spelers in de deal betrekken die in Amsterdam niet meer aan spelen toekomen. 'Nu is wellicht een andere constructie mogelijk', vertelde technisch manager Danny Blind over de plannen. Maar daarmee waren de Tukkers niet te verleiden hun aanvoerder te laten gaan.
Ze willen dus inderdaad onze afdankertjes niet. En gelijk hebben ze.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
- Giacomo Puccini
Spelers van het kaliber Wielaart/Dinsdag zouden bij Ajax ook hun handen vol aan zichzelf hebben, dus dan zie ik veel liever een talentvolle voetballer komen die nog kan doorgroeien naar het vereiste niveau voor Ajax, zoals Donk.Neefkens schreef:Dan lijkt me Dingsdag meer de speler die leidt en aanstuurt. Donk heeft zijn handen nog steeds vol aan zichzelf.
Ajax!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Begrijp me niet verkeerd, WkCdW. Deze opties zie ik niet als versterkingen, maar zijn wel de enige namen waar ik aan denk bij "Nederlandstalige verdedigers". Ik zou het anders ook totaal niet weten, maar wat mij betreft halen we weer wat anders. Ik verwacht alleen niet dat er iets op het lijstje zal staan, maar goed.
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik val je niet aan, Peter. Het is gewoon armoe troef in de eredivisie; da's alles wat ik wilde zeggen. Donk was ook zo'n speler die het zou maken, maar goeie Nederlandse verdedigers blijken gewoon niet te bestaan. Eens in de zoveel jaar staat een Krol of Stam op. Daar moeten we het mee doen. Ik mag dus hopen dat er over de grens gekeken wordt. Er moét toch ergens nog een "nieuwe" Chivu rondlopen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind