Kenneth Perez
Moderator: mods
Jij zou ontslag nemen en elders voor een hoop minder gaan werken? Je hebt toch gewoon een hypotheek?
Goed, los van jouw opofferingsgezindheid: Luque heeft het recht om niet weg te willen, dat kan niemand betwisten. Ajax zal een oplossing moeten vinden die voor Luque aanvaardbaar is, anders blijft hij zitten.
Goed, los van jouw opofferingsgezindheid: Luque heeft het recht om niet weg te willen, dat kan niemand betwisten. Ajax zal een oplossing moeten vinden die voor Luque aanvaardbaar is, anders blijft hij zitten.
Het stinkt aan alle kanten!
- InnerHarbour
A. De situatie van Neefkens vergelijken met die van een speler van Ajax is appels met peren vergelijkenjoey schreef:Jij zou ontslag nemen en elders voor een hoop minder gaan werken? Je hebt toch gewoon een hypotheek?
B. Dit topic gaat over Perez, azijnzeiker.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Uit de VI...
En sorry hoor, maar om deze zin moet ik echt schaterlachen: "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Het is inderdaad ongelooflijk dat Perez nu pas de rekening krijgt gepresenteerd voor zijn parodie op voetbal van vorig seizoen...
K.
Tja, meneer Aalbrink. Sinds wanneer mag een nieuwe trainer niet meer bepalen wie er wel en niet in zijn selectie zitten...? Dit is een typisch geval van shit happens. Niet tof voor Kenneth, en dus ook niet voor zijn zaakwaarnemer, maar ja: wat doe je eraan? Niet alles wat je vervelend vindt, is per definitie schandalig. Het kan ook een geval van shit happens zijn, zoals nu.De zaakwaarnemer van Kenneth Perez is bepaald 'not amused' over het besluit van Van Basten om de dertigjarige Deen van de A-selectie naar het tweede te zetten. 'Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat. Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft', aldus Karsten Aalbrink.
En sorry hoor, maar om deze zin moet ik echt schaterlachen: "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Het is inderdaad ongelooflijk dat Perez nu pas de rekening krijgt gepresenteerd voor zijn parodie op voetbal van vorig seizoen...
K.
Still alive...
En dát kan ik me nu weer prima voorstellen.joey schreef:Ik kan het me domweg niet voorstellen.Neefkens schreef:Peter begon erover en ik heb hem netjes geantwoord. Wat mij irriteert is dat jij mij blijkbaar niet gewoon gelooft.

Ko, je beschrijft het mooi. Zo is het en niet anders.
Nu hebben we eindelijk een trainer die ervoor zorgt dat alle spelers die hier beschimpt en uitgelachen werden vertrekken en dan is het zo zielig voor ze.
Het is een gotspe.
- Daily Blind