Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wat niet uitsluit dat Linse en Lemic kunnen samenwerken. Was dat niet ook het geval bij de overgang van Drenthe, van feyenoord naar Madrid?Jöhnk schreef:Aissati zit bij Linse, net als Maduro, en half Feyenoord.
Voor de rest vraag ik me af of Lemic zich staande kan houden in het wespennest dat Ajax heet. Da's wel andere koek dan de Herdgang!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Misschien krijgen we binnenkort wel een interview met Lemic in het Eindhovens Dagblad over hoe warm de club PSV wel niet was en dat het zo gemoedelijk was op de herdgangWie kent Cees de Wolf nog schreef:
Voor de rest vraag ik me af of Lemic zich staande kan houden in het wespennest dat Ajax heet. Da's wel andere koek dan de Herdgang!

Laatst gewijzigd door Rooie op di aug 05, 2008 12:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwah. eens kijken wat Thomas schreef op dat andere forum:
En:Van een leugentje om bestwil is Ajax niet bepaald vies. En dat Lemic z'n voet tussen de deur heeft bij Ajax is mij wel duidelijk geworden.
Blind gaat naar al die heisa rondom Lemic bij PSV natuurlijk niet Lemic zomaar even noemen. Rond Henrique hoor je de naam van Lemic ook niet, maar Lemic heeft toch echt nauwe banden met Bertolucci en Traffic. Neem van mij aan dat Ajax al een aantal keer om de tafel heeft gezeten met Lemic en consorten.
Het stinkt aan alle kanten!
LucaS schreef:Exclusief met Lemic, of ook met andere makelaars?Thomas schreef:Dat Ajax met Lemic (en Bertolucci) om tafel gaat zitten om de opties wat nieuwe spelers betreft te bespreken, bijvoorbeeld.LucaS schreef: En wat betekent dat concreet, een voet tussen de deur hebben?
Thomas schreef:Ook met andere makelaars, inderdaad.
I think I lost my fucking headache