PSV 2008 - 2009
Hij heeft idd nog een hoop te leren, maar wíl hij nog wel een hoop leren? Het lijkt erop of hij denkt dat hij er al is. En van wie neemt hij nog iets aan bij PSV?
Als je Aissati met bewondering over Gabri hoort praten, de ideale prof in zijn ogen, dan heb ik het gevoel dat Aissati nog wel iets wil aannemen van b.v. Gabri.
Wie zou die rol voor Afellay kunnen vervullen?
Als je Aissati met bewondering over Gabri hoort praten, de ideale prof in zijn ogen, dan heb ik het gevoel dat Aissati nog wel iets wil aannemen van b.v. Gabri.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Aissati praatte ook met bewondering over Gomes. Maar heeft hij daardoor alles gegeven bij PSV?Neefkens schreef:Hij heeft idd nog een hoop te leren, maar wíl hij nog wel een hoop leren? Het lijkt erop of hij denkt dat hij er al is. En van wie neemt hij nog iets aan bij PSV?
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Iets later volgens mij. Eind november.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Een blonde, da's heel wat anders!En tevens de laatste keer dat ie slecht in het nieuws kwam. Dat was volgens mij ergens in september 2006 of zo, (?) dus alweer best lang geleden.
Ach, ik heb er nooit zo'n problemen mee gehad. Hij is nu eenmaal zo. Als hij bij PSV speelde zou het winnaarsmentaliteit heten.
was dat niet onze vriend Perez?Harm schreef:Had hij het in zijn laatste jaar niet over een witte tyfushond?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:In zijn laatste jaar Ajax (en zijn eerste Madrid) heeft hij toch weinig het kutventje uitgehangen? Waren gewoon groeistuipjes. Net als bij Afellay nu het geval is.
nee, die was van die k*****n****.Donkey Shot schreef:was dat niet onze vriend Perez?Harm schreef:Had hij het in zijn laatste jaar niet over een witte tyfushond?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:In zijn laatste jaar Ajax (en zijn eerste Madrid) heeft hij toch weinig het kutventje uitgehangen? Waren gewoon groeistuipjes. Net als bij Afellay nu het geval is.

Het stinkt aan alle kanten!
Hoezo? Het is Van Hulten die iets roept dat niet door de beugel kan. Dat Afellay boos is, kan ik goed begrijpen.Frank schreef:Naar mijn mening is het geval van Van Kouwen ook totaal iets anders dat die van Afellay. Van Kouwen wordt erbij betrokken door Afellay, niet doordat Van Hulten iets tegen hem gezegd zou hebben.
Van Kouwen heeft gewoon gelijk, als Afellay niet wilde dat Van Hulten bestraft zou moeten worden, had hij zijn grote mond moeten houden in de pers. Gewoon weer niet nagedacht, idioot gereageerd en later iemand anders met de gebakken peren laten zitten ( in dit geval zelfs twee personen, Van Hulten en Van Kouwen ).
Nee, Afellay heeft nog een hoop te leren, en (zie mijn eerdere antwoord op de vraag van joey) ik denk dat hij dat niet gaat leren, omdat hij vindt dat hij niets fout doet.
Als hij nu zou zeggen: "ik heb te impulsief gereageerd en had dat interview na de wedstrijd nooit moeten geven" dan zou ik nog enige hoop zien. Maar nee, het enige wat hij doet is de hele boel aanzwengelen en dan nadien zeggen dat er geen sanctie hoeft te volgen.
Leer eerst eens na te denken voordat je wat doet, kan je een hoop problemen schelen....
Mwah, zo erg kan dat niet geweest zijn. Van Hulten zei namelijk dit:
Ik weet wel dat Afellay vaak irritant doet, maar in dit geval zit Van Hulten helemaal fout.
Afellay heeft geen rood gehad.Als een speler ’vuile tyfushond’ tegen me zou zeggen, gaf ik hem direct rood en hoopte ik dat de KNVB hem hard zou straffen.”
Ik weet wel dat Afellay vaak irritant doet, maar in dit geval zit Van Hulten helemaal fout.
Ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien natuurlijk, maar zelfs op PN roepen de mensen dat Affelay (weer) de hele wedstrijd belachelijk overspannen deed tegen de scheidsrechter. Die zal dat op een gegeven moment ook meer dan zat zijn. Natuurlijk zat van Hulten fout, maar het is niet toevallig dat het tegen Affelay was en niet tegen Simons of Bakkal
I think I lost my fucking headache