De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 21, 2008 8:13 pm

Ja ja. :sleepy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 21, 2008 8:15 pm

Aissati is een middenvelder.

Zucht...

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 21, 2008 8:17 pm

goodfella schreef:Aissati is een middenvelder.

Zucht...
Ja maar een aanvallende middenvelder , geen davids type

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 21, 2008 8:21 pm

Toppie schreef:
goodfella schreef:Aissati is een middenvelder.

Zucht...
Ja maar een aanvallende middenvelder , geen davids type
Je meent het niet. Lindgren is al de vervanger van Davids.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di jul 29, 2008 9:46 pm

Begint toch wel interessant te worden dit. Zal niet lang meer duren of een aantal ervaren krachten zal naar het tweede verbannen worden. Ajax heeft simpelweg te veel spelers voor maar een beperkt aantal posities.

Rest de vraag: hoe komt Ajax van goed verdienende tribuneklanten af?
Ajax!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 29, 2008 9:51 pm

De transfersom zal niet het probleem zijn, maar willen ze naar een andere club, en belangrijker, kunnen ze rondkomen van het ongetwijfeld minimale salaris dat ze daar gaan verdienen? Het zal lastig worden, dat zeker.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 29, 2008 9:55 pm

Heeel in de verte (maar dan ook heel in de verte) doet het me denken aan een paa jaar geleden, toen we iets van 54 contractspelers hadden. Met dien verstande dat ik deze zomer, in tegenstelling tot de vorige, denk dat we nu redelijk goed hebben ingekocht. Wel jammer dat we hier allemaal onze bedenkingen hadden over het merendeel van de aankopen anno 2007 en dat juist uit die groep een aantal wegmag (maar niet wegkomt/wil)...

Er zijn ook nauwelijks tot geen geruchten rond onze "dissidenten". Het wordt vol in kleedkamer II!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 04, 2008 5:04 pm

A-selectie teruggebracht tot 28 spelers

Amsterdam, 04 aug 2008
De leiding van Ajax heeft vandaag met diverse spelers individuele gesprekken gevoerd. Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque en Kenneth Perez hebben te horen gekregen dat ze niet voorkomen in de plannen van Marco van Basten met Ajax 1.

Het viertal behoort vanaf vandaag niet meer tot de A-selectie van Ajax. Zij moeten zich in de loop van de week melden bij Jong Ajax, in afwachting van eventuele ontwikkelingen.

Tevens zijn er gesprekken gevoegd met Kennedy, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl. Zij blijven bij de A-selectie trainen. Aan hen is duidelijk gemaakt dat de kans dat ze op wedstrijddagen bij de uiteindelijke selectie van 18 spelers zitten, klein is.

Marco van Basten legt uit: ,,We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen. In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid. En daarom hebben we vandaag duidelijkheid gegeven aan een groep spelers. De transfertermijn sluit aan het einde van de maand, we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons. Uiteindelijk willen we met een selectie werken van ongeveer 24 spelers.”
Ik ben benieuwd hoe Perez hiermee omgaat , dat zal wel weer een leuk interview worden met een krant. Ik denk dat die naar AZ of feyenoord vertrekt.

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 04, 2008 6:15 pm

Ik vind het een mooi begin van de grote opruiming!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma aug 04, 2008 6:58 pm

goodfella schreef:Ik vind het een mooi begin van de grote opruiming!
Ik ook. Ik mag die Van Basten wel. Die heeft echt overal schijt aan en dankt ijskoud af wat 'ie denkt dat afgedankt moet worden.

Dat Colin, Delorge, Rommedahl en Luque weg mogen, is natuurlijk logisch (en goed), maar ik ben vooral blij dat 'ie gewoon zonder verder gelul Kenneth Perez heeft afgeschoten. Die man loopt nu al een jaar zó ongelooflijk te prutsen... soms denk je gewoon dat hij de zaak in de maling loopt te nemen.

Ik zie het allemaal graag gebeuren. Ten Cate weg, het hele bestuur-Jaakke weg, Fontein weg, Van Geel weg, Koster weer naar z'n natuurlijke plek gedegradeerd, Cruijff weg, alle aankopen van vorig jaar weg... Opgeruimd staat netjes.

Nieuwe hoofdsponsor erbij... Klaar.Nieuw tijdperk. Eindelijk weer eens echt zin in het nieuwe seizoen.

K.
Still alive...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma aug 04, 2008 7:27 pm

Kijk met die Kowalczyk kan ik praten.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma aug 04, 2008 7:31 pm

Wat Ko beschrijft zijn precies mijn gedachtes, daarnaast ook heel blij met de degradatie van kennedy!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma aug 04, 2008 7:34 pm

Op forzanec.nl zitten ze al te kwijlen... sommigen dromen zelfs van Luque en Perez... :-)

Ben benieuwd of Leonardo nou nog wil komen... maar wat ik al zei.. die gaat niet ballen voor een paar knaken bij NEC, verwacht ik.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 04, 2008 7:37 pm

Rommedahl, Perez, Kennedy raak je wel kwijt aan een NL subtopper. Colin wellicht zelfs aan een club in de staart.

Leo moet ook inzien dat hij beter kan gaan, want interesse in hem zal er zeker komen.

Delorge, Ogararu en Luque zie ik somber in, dat wordt een hele kluif om die kwijt te raken...
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 04, 2008 7:46 pm

Delorge raak je veel makkelijker kwijt dan Rommedahl, denk ik. Rommedahl is Deens international en voetballer van het jaar en is PL-salarissen gewend. Die gaat echt niet bij Twente lopen ballen of zo.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 04, 2008 7:49 pm

Wellicht kunnen Van Gaal en MvG bij hun clubs wat spelers afnemen. Zo zie ik een Rommedahl bijvoorbeeld wel bij AZ spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma aug 04, 2008 7:54 pm

Kowalczyk schreef:
goodfella schreef:Ik vind het een mooi begin van de grote opruiming!
Ik ook. Ik mag die Van Basten wel. Die heeft echt overal schijt aan en dankt ijskoud af wat 'ie denkt dat afgedankt moet worden.

Dat Colin, Delorge, Rommedahl en Luque weg mogen, is natuurlijk logisch (en goed), maar ik ben vooral blij dat 'ie gewoon zonder verder gelul Kenneth Perez heeft afgeschoten. Die man loopt nu al een jaar zó ongelooflijk te prutsen... soms denk je gewoon dat hij de zaak in de maling loopt te nemen.

Ik zie het allemaal graag gebeuren. Ten Cate weg, het hele bestuur-Jaakke weg, Fontein weg, Van Geel weg, Koster weer naar z'n natuurlijke plek gedegradeerd, Cruijff weg, alle aankopen van vorig jaar weg... Opgeruimd staat netjes.

Nieuwe hoofdsponsor erbij... Klaar.Nieuw tijdperk. Eindelijk weer eens echt zin in het nieuwe seizoen.

K.
Perfect verwoord, jammer dat het onderschrift niet zo lang mag. Anders had ik er weer eentje. :onfire.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 04, 2008 8:30 pm

De Dominee schreef:Wellicht kunnen Van Gaal en MvG bij hun clubs wat spelers afnemen. Zo zie ik een Rommedahl bijvoorbeeld wel bij AZ spelen.
Haha, Van Gaal hoeft hem heus niet. Die is niet gek, hoor.

Sowieso moet ik nog zien welke clubs onze afdankertjes willen hebben. Ja, in de middenmoot kunnen ze wel terecht, maar dan moeten ze veeeeeeel salaris inleveren, dat doen ze nooit. En de subtoppers zitten echt niet op die jongens te wachten.
Het stinkt aan alle kanten!

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 04, 2008 8:33 pm

joey schreef:
De Dominee schreef:Wellicht kunnen Van Gaal en MvG bij hun clubs wat spelers afnemen. Zo zie ik een Rommedahl bijvoorbeeld wel bij AZ spelen.

Sowieso moet ik nog zien welke clubs onze afdankertjes willen hebben. Ja, in de middenmoot kunnen ze wel terecht, maar dan moeten ze veeeeeeel salaris inleveren, dat doen ze nooit. En de subtoppers zitten echt niet op die jongens te wachten.
Je beste hoop is om ze aan Engelse ploegen te slijten, die betalen vaak ruime salarissen aan matige spelers.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 04, 2008 8:34 pm

Daar komen Rommedahl en Luque al vandaan. Als ze daar een andere club hadden kunnen krijgen, waren ze daar wel gebleven. Luque was sowieso het lachtertje van de PL, die hoeven ze daar nooit meer terug te zien.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma aug 04, 2008 9:02 pm

joey schreef:
Nou, aan zijn laatste transfers te zien wel. :smallgrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 16, 2008 1:36 pm

Peter schreef: Het enige wat je met al die afvalligen kunt doen is ze op de tribune zetten. Te beginnen morgen tegen VV Noordwijk.
Niet gebeurd dus en nu is het nog 2 weken. Ik ben wel benieuwd of we onze 'afvalligen' nog weten te slijten, hoor.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za aug 16, 2008 1:39 pm

Er is volgens mij nog helemaal niemand verkocht he..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za aug 16, 2008 1:40 pm

Gaat ook niet gebeuren. Niemand wil ze hebben.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 16, 2008 1:40 pm

Tuurlijk niet. Ik blijf erbij dat we al die jongens te laat in de etalage hebben gezet.

Plaats reactie