Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Haha nee, de nieuwe Jaap Stam... Steef wordt gek als dit doorgaat.Toppie schreef:Loovens ook genoemd als kandidaat
Volgens de Schotse krant The Herald zou Ajax hebben geïnformeerd naar Glenn Loovens. De verdediger komt momenteel uit voor Cardiff City en staat in de belangstelling van Glasgow Rangers en Fulham. Of het gaat om name-dropping van een makelaar of dat er daadwerkelijk interesse is, is vooralsnog onduidelijk. Mogelijk is Loovens een optie als de club er niet in slaagt Wielaert los te weken
Moet niet gekker worden

Het stinkt aan alle kanten!
de 2 en 3de naam zie ik niet zitten, de 1ste ken ik niet.De 29-jarige Wielaert moet na Oleguer Presas de tweede defensieve versterking van de Amsterdammers worden. De mandekker zou geïnteresseerd zijn in een overstap, maar hij wil niets kwijt over zijn wensen en verwijst naar zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma. Die laat weten dat hij nog wacht op een tweede telefoontje van Ajax.
Munsterman wacht het allemaal rustig af. De preses van de Tukkers is duidelijk: Wielaert mag niet vertrekken. Danny Blind, technisch manager van Ajax, geeft toe dat de hoofdstedelingen daarvan op de hoogte zijn. De club richt zodoende niet al zijn pijlen op Wielaert, maar het heeft nog een speler op het oog voor de plek in de defensie.
Om welke verdediger het gaat wilde Blind niet zeggen. In de binnenlandse media wordt Ajax in ieder geval met voldoende verdedigers in verband gebracht. Zo zouden Jonathan Maidana (Boca Juniors), Aaron Mokoena (Blackburn Rovers) en Glenn Loovens (Cardiff City) op het Amsterdamse lijstje staan.Voetbalzone.nl
Is dat wat??
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Die leider, Spijker, die het sein geeft om te knijpen, vooruit te verdedigen, de boel aanspoort als we 1-0 achter komen...Spijker schreef:Hebben we daar met z'n allen niet al maanden om zitten schreeuwen? Met 1 (misschien zelfs 2) verdedigers erbij is de selectie absoluut compleet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ola Toivonen in belangstelling Ajax
Gepubliceerd op 2008-07-29 17:13:17 door Robro
Volgens de Zweedse site Fotbollskanalan heeft Ajax interesse in Ola Toivonen. De net 22-jarige Zweed staat momenteel onder contract bij Malmö FF en kan zowel op het middenveld als in de aanval goed uit de voeten. In Zweden staat hij bekend als een groot talent en wordt de laatste weken veelvuldig in verband gebracht met de Europese top.
Toivonen is dit seizoen goed op dreef bij Malmö. In de laatste 15 wedstrijden scoorde de aanvallende middenvelder 7 keer. Hij heeft drie interlands achter zijn naam staan.
www.ajax-zone.nl
I think I lost my fucking headache
- Cluijffert
- gertjuh410
Topper, die Toivonen! Type Wesley Sneijder voor zover ik hem ken.
Heb toen ik in Zweden bij familie was aardig wat wedstrijden van Malmo gezien.. Zweedse competitie is qua spelers enorm interessant.
Deze jongen is mij echt bijgebleven.. Had paar mooie acties en kan als ik het zo lees ook nog eens een doelpunt maken.
Misschien dat hij nu nog haalbaar is voor ajax.. Over een tijdje is deze jongen echt wel elders aan het ballen!
Jammer genoeg
hebben wij Aisatti/Perez/Backi/Cvivie:P/de Jong al voor deze positie!
Ben overigens benieuwd hoe lang het duurt totdat Perez vertrekt. Vind het allemaal leuk en aardig dat hij er nog is maar kan me niet voorstellen dat hij meer dan 1 op de 3 wedstrijden speelt!
Van Basten zal kiezen voor de talenten De Jong en Aisatti! Zelfde dilemma eigenlijk voor Backi!
We hebben op zich best wel heel erg veel goede spelers

Heb toen ik in Zweden bij familie was aardig wat wedstrijden van Malmo gezien.. Zweedse competitie is qua spelers enorm interessant.
Deze jongen is mij echt bijgebleven.. Had paar mooie acties en kan als ik het zo lees ook nog eens een doelpunt maken.
Misschien dat hij nu nog haalbaar is voor ajax.. Over een tijdje is deze jongen echt wel elders aan het ballen!
Jammer genoeg

Ben overigens benieuwd hoe lang het duurt totdat Perez vertrekt. Vind het allemaal leuk en aardig dat hij er nog is maar kan me niet voorstellen dat hij meer dan 1 op de 3 wedstrijden speelt!
Van Basten zal kiezen voor de talenten De Jong en Aisatti! Zelfde dilemma eigenlijk voor Backi!
We hebben op zich best wel heel erg veel goede spelers