Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Ajax volgt Ciljan Skjelbred
Ajax is nog lang niet uitgewinkeld op de transfermarkt. Volgens de Noorse media heeft de Amsterdamse club belangstelling voor de 21-jarige middenvelder Ciljan Skjelbred van Rosenborg BK.
Naast Ajax hebben ook Blackburn Rovers en NAC Breda (dat gisteren door datzelfde Rosenborg werd uitgeschakeld) interesse.
De speler is naast voetballer ook nog eens model.
Bron: Europesoccer.nl
Model, toch geen tweede Dani alleen deze is blond

Noorse media meldt het nu ook dat Ajax en Blackburn Rovers op de tribune zaten.
Volgens een vriend van me, die in Trondheim woont, is Skjelbred een talentvolle middenvelder met een flink loopvermogen, is redelijk snel en passeert makkelijk. Men zegt zelfs dat hij het grootste lokale talent van de afgelopen 5 jaar is. Skjelbred debuteerde op zijn 18e en is er ongeveer een jaar uitgeweest vanwege een dubbele beenbreuk. Vorig jaar stond hij ook in de belangstelling van Man. United en hij heeft inmiddels zijn debuut gemaakt voor de Noorse nationale ploeg.
Volgens een vriend van me, die in Trondheim woont, is Skjelbred een talentvolle middenvelder met een flink loopvermogen, is redelijk snel en passeert makkelijk. Men zegt zelfs dat hij het grootste lokale talent van de afgelopen 5 jaar is. Skjelbred debuteerde op zijn 18e en is er ongeveer een jaar uitgeweest vanwege een dubbele beenbreuk. Vorig jaar stond hij ook in de belangstelling van Man. United en hij heeft inmiddels zijn debuut gemaakt voor de Noorse nationale ploeg.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Nostalgie, Cees.
Op zoek naar berichten over Marcus Berg in de Zweedse pers trof ik dit bericht aan. Ik begrijp er geen hout van, maar staat er niet dat er 'spionnen' van Ajax deze speler kwamen bekijken?
Zo niet, dan niet.

Op zoek naar berichten over Marcus Berg in de Zweedse pers trof ik dit bericht aan. Ik begrijp er geen hout van, maar staat er niet dat er 'spionnen' van Ajax deze speler kwamen bekijken?
Zo niet, dan niet.

Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Misschien is JSO onder zijn steen vandaan gekropen?
Hoe dan ook, deze aanvaller is eerder in verband gebracht met F.:

Hoe dan ook, deze aanvaller is eerder in verband gebracht met F.:
Soccernews'Feyenoord heeft Ola Toivonen op het oog'
Geplaatst op 05-07-2008 17:05 door Bas Dingemanse - Bron: TV4 Fotbollskanalen
Volgens TB4 Fotbollskanalen, een Zweedse voetbalzender, heeft Feyenoord interesse in Malmö FF-aanvaller Ola Toivonen. De Zweed, met Finse ouders, past precies in het profielplaatje van de Rotterdammers. Gertjan Verbeek ziet namelijk graag een lange aanvaller komen die tevens nog in de bloei van zijn loopbaan is. Toivonen voldoet aan deze eisen, aangezien hij pas 22 jaar oud is en met zijn 1 meter 89 ook aan de lengte voldoet.
TB4 Fotbollskanalen zegt dat er mensen van Feyenoord aanwezig waren bij de laatste wedstrijd van Malmö FF, volgens de zender om Toivonen te bekijken. De Zweeds-international scoorde tweemaal in die wedstrijd, waardoor Malmö FF de wedstrijd met 2-1 won. Feyenoord was niet de enige club die afgevaardigden naar de wedstrijd stuurde. Volgens de Zweedse zender waren er scouts van meerdere Nederlandse clubs.
''Ik laat niks los over mogelijke interesse van Feyenoord. Ze waren aanwezig, dat weet ik, maar ik kan niet vertellen voor wie ze hier waren. In principe laat ik me niet uit over deze geruchten'', aldus de zaakwaarnemer van Toivonen, Martin Dahlin.
Het stinkt aan alle kanten!
Moet niet gekker wordenLoovens ook genoemd als kandidaat
Volgens de Schotse krant The Herald zou Ajax hebben geïnformeerd naar Glenn Loovens. De verdediger komt momenteel uit voor Cardiff City en staat in de belangstelling van Glasgow Rangers en Fulham. Of het gaat om name-dropping van een makelaar of dat er daadwerkelijk interesse is, is vooralsnog onduidelijk. Mogelijk is Loovens een optie als de club er niet in slaagt Wielaert los te weken