Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 22, 2008 9:36 pm

Vind hem wel een beetje duur voor een speler van bijna dertig.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 22, 2008 10:00 pm

Vind hem goed. Past goed daar in dat team. Als hij ze kampioen maakt of een ronde verder schiet in de CL is dat geld er zo uit (open deur maarja...)
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 2:56 pm

Peter, hoe staat het met de belangstelling van Fiorentina voor Afellay? Volgens VOL zou Fiorentina Afellay willen halen als vervanger van Mutu.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 23, 2008 3:15 pm

Wordt nergens genoemd. Lijkt me gewoon een optelsommetje, aangezien Fiorentina in de winter interesse had.

Bij Roma worden Malouda en Maxi Rodriguez genoemd als mogelijke opvolger van Mancini.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 23, 2008 3:22 pm

Maxi zou wel leuk zijn! Malouda is het voetballen verleerd...
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jul 24, 2008 9:54 am

Mourinho oogst boegeroep en fluitconcerten bij Inter
24/07/2008 10:35

Coach José Mourinho heeft zich nog niet populair gemaakt bij de supporters van Internazionale. De Portugees werd woensdag uitgefloten nadat hij had besloten met zijn selectie achter gesloten deuren te gaan trainen.

Besloten trainingen zijn zeker geen unicum in het hedendaagse profvoetbal, maar om al tijdens de voorbereiding pottenkijkers buiten te sluiten, is een zeldzaamheid. In de meeste gevallen worden de trainingen slechts afgeschermd voor buitenstaanders in de aanloop naar belangrijke wedstrijden.

Mourinho besloot in al zijn wijsheid om woensdag onaangekondigd de deuren gesloten te houden. Dit tot ongenoegen van de opgekomen tifosi, van wie enkelen grote afstanden hadden afgelegd om hun helden aan het werk te zien. Zo oogstte de bij zijn vorige werkgever Chelsea zeer geliefde Portugees kort na zijn aantreden bij Inter boegeroep in plaats van loftuitingen.

De protesten van de supporters waren zelfs zo heftig dat Mourinho later tijdens de dag tekst en uitleg gaf op de website van de nerazzurri. 'Ik heb erg veel respect voor de fans van Inter', liet de nieuwe coach weten. 'Afgelopen week waren de trainingen ook vrij toegankelijk.'

'Maar wij weten ook dat zich onder de supporters die hun liefde voor het elftal komen bewijzen ook scouts en afgevaardigden bevinden van clubs die later in het seizoen onze tegenstander zullen zijn', vervolgde de coach.

'Vandaag was het voor de eerste keer dat we een aantal tactische situaties zouden doornemen. Alleen om die reden hebben we achter gesloten deuren getraind en ik wil graag dat de fans dat weten.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter

Bericht door peter » do jul 24, 2008 12:39 pm

Muntari definitief naar Internazionale’
Geschreven op donderdag, 24 juli om 13:30

Zijn uitstekende seizoen in dienst van Portsmouth heeft Sulley Muntari geen windeieren gelegd. De winnaar van de FA Cup zou volgens BBC Sport genoegen nemen met een bod van ruim zestien miljoen euro, afkomstig van Internazionale.

De 23-jarige Ghanees zou zelf al in kannen en kruiken zijn over een vierjarig contract met de Italiaanse landskampioen. De overgang van de middenvelder naar de Nerazzurri voedt de geruchten meer en meer dat José Mourinho de komst van zijn voormalig protégé Frank Lampard definitief heeft opgegeven en met Muntari voor het beste alternatief kiest.

Het Italiaanse La Gazzetta dello Sport meldde eerder donderdag al dat beide clubs tot een akkoord waren gekomen. Portsmouth-trainer Harry Redknapp weersprak vorige week een overgang van zijn spelverdeler naar de Serie A. “We hebben met niemand gesproken, en bovendien wil ik Sulley sowieso niet kwijt.”

De Premier League-club zou een uitstekende winst kunnen maken, indien de 41-voudig international daadwerkelijk wordt verkocht. In mei vorig jaar haalden de Engelsen Muntari voor bijna negen miljoen op bij Udinese, waar hij vijf seizoenen wel wat anders wilde.

Nu zou de mogelijkheid om Champions League te spelen met Inter een grote verleiding zijn voor Muntari, die vorig seizoen tot 29 optredens kwam voor Pompey en daarin vier keer scoorde.

www.voetbalzone.nl
De Mourinho speelstijl wordt weer zichtbaar?

peter

Bericht door peter » zo jul 27, 2008 10:43 am

Intertoto: Napoli back in UEFA! Saturday 26 July, 2008

--------------------------------------------------------------------------------

Marek Hamsik gave Napoli the Intertoto trophy and a place in the UEFA Cup by beating Panionios 2-0 on aggregate.

They go through to the UEFA Cup second qualifying round after 14 years away from this tournament.

Edy Reja’s men could boast a 1-0 lead from the first leg in Athens and the Stadio San Paolo welcomed 55,000 fans for this Intertoto Cup R3 tie. Leandro Rinaudo was suspended, so Matteo Contini and Grava joined Paolo Cannavaro in defence.

Napoli dominated the midfield in the first half, but couldn’t find the breakthrough as Marek Hamsik’s effort whistled wide and Mariano Bogliacino failed to convert Cannavaro’s assist.

There was a real scare on 28 minutes, as Lampros Choutos – a former Inter player – thumped the upright from point-blank range when he was quickest to react to a loose ball.

Kresic rushed out to close down Christian Maggio’s counter-attack and again to deny Bogliacino’s acrobatic attempt.

Bogliacino skimmed the woodwork from 20 metres, although Choutos was a constant danger. It was therefore quite a relief for the Napoli defenders when Choutos was stretchered off with a shoulder injury following an awkward fall.

Bogliacino, who had scored the winner in Athens, also went off with a suspected sprained ankle.

The San Paolo erupted on 64 minutes, as Hamsik grabbed a crucial goal to break the deadlock. Substitute Inacio Pia’s cross from the left was knocked down by German Denis for the Slovak to smash in from close range.

Denis made his San Paolo debut, yet is already a hero to the fans, who cheered his every move. The Argentine was hauled down before he could go clear on goal, while Pià and Michele Pazienza threatened a second.

Goalkeeper Gennaro Iezzo also got his fair share of the limelight late on with a crucial save on Kontis.

The Azzurri win 1-0 on the night, 2-0 on aggregate, to reach the UEFA Cup second qualifying round, which will be played on August 14 and 28.

There is another two-legged round after that on September 18 and October 2 in order to qualify for the group phase.

Napoli 1-0 Panionios (2-0 on agg)
Scorers: Hamsik 64 (N)
Napoli: Iezzo; Grava, Cannavaro, Contini; Maggio, Blasi, Gargano, Hamsik (Pazienza 75), Vitale; Bogliacino (Pià 58), Denis (De Zerbi 88)
Panionios: Kresic; Maniatis, Langkamp, Majstrovic, Koutsopoulos (Kapetanos 80); Tzavellas, Kumortzi, Nikolau, Kiliaras; Choutos (Dalura 55), D’Acol (Kontis 72)
Ref: Muniz Fernandez (Spa)

www.channel4.co.uk

peter

Bericht door peter » zo jul 27, 2008 3:17 pm

Gaat het er dan toch van komen? Bottinelli staat in de belangstelling van Samp en Torino. Die jongen wordt al jaren genoemd in Europa, maar voetbalt nog steeds in Zuid Amerika. De clubs worden qua naam en faam iedere keer wat minder wat wellicht ook genoeg zegt over Bottinelli. 2 jaar geleden waren de volgers nog lovend over die jongen en de vraag luidt dan ook 'wat is er gebeurd dat hij nog steeds niet hier in Europa voetbalt?".

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 27, 2008 3:43 pm

Was dat niet die held van Steef?

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 31, 2008 9:17 am

Aquilani tekent bij. :headbang.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 31, 2008 10:24 am

joey schreef:Was dat niet die held van Steef?
De nieuwe Chivu, als ik me niet vergis.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 31, 2008 10:42 am

Zauri gaat naar Fiorentina las ik. Die zijn goed bezig hoor! Hebben Mutu gehouden, wat aankopen gedaan...lekker bezig!
IK GELOOF!!!!!!

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » vr aug 01, 2008 10:01 am

In Spanje gonst het met geruchten dat David Silva voor 25 'kilos' naar AS Roma gaat. Ik zou het jammer vinden, Spanjaarden in Italië werkt zelden. Maar Valencia is bijna nog rabiater anti-Real dan Barça (ze hebben ooit hun tenue veranderd om niet op Real te lijken. :icon_eek.gif: ) dus dan verdwijnen spelers naar het buitenland. Zonde. Etoo zou dan trouwens in Valencia kunnen eindigen.

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 01, 2008 10:29 am

David Villa - Eto'o....pfff
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 01, 2008 5:20 pm

Peter schreef:Gaat het er dan toch van komen? Bottinelli staat in de belangstelling van Samp en Torino. Die jongen wordt al jaren genoemd in Europa, maar voetbalt nog steeds in Zuid Amerika. De clubs worden qua naam en faam iedere keer wat minder wat wellicht ook genoeg zegt over Bottinelli. 2 jaar geleden waren de volgers nog lovend over die jongen en de vraag luidt dan ook 'wat is er gebeurd dat hij nog steeds niet hier in Europa voetbalt?".
Fysiek niet ontzettend sterk en mist ook nog wel wat snelheid op de eerste meters. Verder wel een behoorlijke speler hoor, maar hij heeft bij lange na niet het natuurlijke overwicht en charisma van Chivu.

peter

Bericht door peter » wo aug 06, 2008 6:46 pm

Die Ferrari snap ik ook niet helemaal. Eerst niet willen verlengen bij Roma en vervolgens teken je bij Genoa. Ik weet niet hoe concreet al die interesse was van PL clubs en Inter, maar dan nog.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 06, 2008 9:44 pm

Ik ben nooit onder de indruk geweest van Ferrari. Lijkt me onzin dat Mourinho hem wilde hebben.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 13, 2008 9:58 am

Jonathan Bottinelli naar Sampdoria.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 13, 2008 9:59 am

Dat was toch die held van Steef en later ook van generaal?

peter

Bericht door peter » ma aug 18, 2008 7:40 am

Sensi is gisteravond overleden. RIP.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za aug 23, 2008 6:30 pm

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 6:35 pm

Leuk. Eens kijken of hij de draad weer kan oppakken.

peter

Bericht door peter » za aug 23, 2008 6:35 pm

Onbegrijpelijk. Ze hebben daar behoefte aan verdedigers.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 23, 2008 6:36 pm

Als je behoefte hebt aan verdedigers koop je aanvallers. Dat weet toch iedereen? :hypocrite.gif:

Plaats reactie