Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jul 15, 2008 3:24 pm

Hij heeft zeker potentie maar ik zou liever niet meteen op V.d.Wiel gaan bouwen. Eerst maar eens kijken of hij nu bijvoorbeeld ook echt fit is.

Komend seizoen gaat hij, mits fit, echt zijn speeltijd wel pakken. Maar het is wat mij betreft echt onvoldoende als we nu alleen op hem kunnen terugvallen.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 15, 2008 3:27 pm

In de Volkskrant stond het vandaag zo:

Van Basten wil in elk geval één nieuwe verdediger verwelkomen, ‘een type Jaap Stam, want Stam is zelf niet meer betaalbaar’, en het liefst twee. Daarvoor gebruikte hij het begrip ‘wenselijk’, een woord dat diverse keren zou terugkeren.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di jul 15, 2008 4:53 pm

fingers crossed
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 12:03 pm

Boularhouz zegt in de VI van deze week:
Over Ajax kan ik kort zijn. Ik weet niet wie dat verhaal in de wereld heeft gebracht, maar met die club heb ik nooit gesproken.
Hij geeft aan dat er veel belangstelling voor hem is. Bijvoorbeeld van HSV. Voor die club zou hij best willen spelen.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » wo jul 16, 2008 12:40 pm

Boulahrouz

Alweer willen spelen ...

Verder vind ik wel dat iemand die zo verrek weinig op z'n palmares heeft staan, wel heel omhooggeschoten bijnamen heeft ( De Kannibaal en De IJzervreter ) ..
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 16, 2008 6:00 pm

Type Stam is dus Boula , sterk in verdedigen maar erg zwak in de opbouw.

gaizka

Bericht door gaizka » wo jul 16, 2008 6:59 pm

Inderdaad, als was Stam nog wel flink wat klassen beter.

Voor Ajax zou het een prima verdediger zijn.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jul 22, 2008 1:46 pm

De ene Catalaan komt wel, de andere import Catalaan op zeker niet:
FCBarcelona.cat
Henrique Adriano Buss, aged 21 years, arrives on Monday in Barcelona from Palmeiras, where he will take medical examination before officially signing for FC Barcelona.

Henrique will take these tests at 16.30 in Hospital de Barcelona and at 18.30 he will be completing the examinations at the FC Barcelona Medical Services.

The cost of the operation between FC Barcelona and Palmeiras is 8 million euros, plus 2 more in bonuses depending on whether Barça qualify for the Champions League this season once his loan period at Bayer Leverkusen is over.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Toppie

Bericht door Toppie » di jul 22, 2008 3:24 pm

Nou nog een goeie verdediger en we zijn rond :blush.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 22, 2008 4:41 pm

Waarom zou je dan moeten blozen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di jul 22, 2008 4:44 pm

omdat we weer eens aan een competitie gaan beginnen terwijl de selectie nog niet rond is.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 22, 2008 4:46 pm

Donkey Shot schreef:omdat we weer eens aan een competitie gaan beginnen terwijl de selectie nog niet rond is.
Is de competitie al begonnen dan? We hebben volgens mij nog een paar weken om er nog een verdediger bij te vinden. En dan ziet het er rond uit, tenzij ze het (weer eens) in de bol halen om eind augustus een sleutelspeler (lees: KJH) te verkopen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di jul 22, 2008 4:47 pm

vandaar het bloos-smiley, weekend cees.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 22, 2008 4:50 pm

Ik snap er geen ruk van, DS.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di jul 22, 2008 4:57 pm

Rukken zal je maar weinig antwoorden geven. Laten we het op een coordinatieprobleem bij Toppie houden, dees staat boven het bloossmiley :ajaxscarf.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 23, 2008 12:21 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is de competitie al begonnen dan? We hebben volgens mij nog een paar weken om er nog een verdediger bij te vinden. En dan ziet het er rond uit, tenzij ze het (weer eens) in de bol halen om eind augustus een sleutelspeler (lees: KJH) te verkopen.
Jij zou het een ramp vinden als Huntelaar vertrekt?

Toppie, wat is er precies mis met Oleguer?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 23, 2008 7:50 am

Jesse schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Is de competitie al begonnen dan? We hebben volgens mij nog een paar weken om er nog een verdediger bij te vinden. En dan ziet het er rond uit, tenzij ze het (weer eens) in de bol halen om eind augustus een sleutelspeler (lees: KJH) te verkopen.
Jij zou het een ramp vinden als Huntelaar vertrekt?

Toppie, wat is er precies mis met Oleguer?
Niets, maar het veranderd niets aan de situatie die we vorig seizoen hadden, misschien wel zwakker, we zoeken naar een sterk centrum en daar had Boela of Douglas prima bij gepast. En dat de linksback situatie al jaren niet goed wordt ingevuld is iets wat ik niet begrijp.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 23, 2008 1:38 pm

Jesse schreef:Jij zou het een ramp vinden als Huntelaar vertrekt?
Ik wel, ik denk dat Huntelaar een garantie geeft voor goals, overwinningen en nationale prijzen. Daarnaast geeft het een verkeerd signaal, Ajax wil beter worden en dan verkoopt het zijn beste speler van vorig jaar?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 2:00 pm

We hebben flink wat nationale prijzen gewonnen de afgelopen tijd. :hypocrite.gif: :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 23, 2008 2:11 pm

hij kan het ook niet alleen, slimmerik, je moet ook een redelijk elftal hebben, en dat had Ajax totaal niet. in die jaren heeft ie wel 70 goals gemaakt alleen al in de eredivisie.

Tulipany z Amsterdamu

Bericht door Tulipany z Amsterdamu » za jul 26, 2008 12:57 pm

En Oleguer is binnen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jul 26, 2008 1:07 pm

Inderdaad. Zie topic bij de spelers. Jij zal sowieso wel blij zijn, want in je eerste post hoopte je al op Aissati en die is ook al binnen. :headbang.gif:

Tulipany z Amsterdamu

Bericht door Tulipany z Amsterdamu » wo jul 30, 2008 10:41 pm

Haha klopt. Het is even wennen om Aissati in Ajax-kledij te zien, maar dat gaat zeker smullen worden komend seizoen. Wát een aanval zeg :excited.gif: Hopen dat het goed gaat klikken, dan walsen we eindelijk weer over iedereen heen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 05, 2008 5:30 am

AD schreef:Ajax: nieuwe poging voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax blijft proberen Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Momenteel wordt bekeken of er een speler van de Amsterdammers in de deal kan worden betrokken. Het lijkt zeker dat Twente en Ajax er puur op financiële basis niet uitkomen.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Twente wil zes miljoen euro voor de 29-jarige Wielaert ontvangen. Ajax wil zover bij lange na niet gaan. Bij Ajax kreeg een aantal spelers gisteren te horen dat ze per direct afvloeien uit de A-selectie of daarin weinig toekomst meer hebben.Twente ziet in principe wel wat in Siem de Jong, de jeugdige aanvallende middenvelder die vorig bij Ajax debuteerde in de eredivisie. De Jong staat echter niet op het lijstje afvallers van Ajax-coach Marco van Basten.
De topic Wielaert mag weer open ....... Dat ze dan maar Kennedy betrekken bij de transfer en niet de Jong.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di aug 05, 2008 5:36 am

Done... :)

Plaats reactie