Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63612
Ik denk dat ie wel blijft, maar weigert om bij te tekenen (dan kan ie lekker veel tekengeld scoren over een jaar).
Ik denk dat ie wel blijft, maar weigert om bij te tekenen (dan kan ie lekker veel tekengeld scoren over een jaar).
Ik had niet lang genoeg gewacht, nu zit ik het interview te kijken... 
Edit: Marco: "KJH heeft zin in een nieuw jaar bij AJAX"
En daarna zegt KJH zélf blijkbaar iets anders in het Sportjournaal. Als Juve echt komt dan heeft ie "nog meer zin in een overstap naar Juve".
We zullen het zien, met de aankopen die gedaan zijn en de eventuele interesse in Ighalo lijkt het er toch ook wel op dat AJAX er wel rekening mee houdt.

Edit: Marco: "KJH heeft zin in een nieuw jaar bij AJAX"
En daarna zegt KJH zélf blijkbaar iets anders in het Sportjournaal. Als Juve echt komt dan heeft ie "nog meer zin in een overstap naar Juve".
We zullen het zien, met de aankopen die gedaan zijn en de eventuele interesse in Ighalo lijkt het er toch ook wel op dat AJAX er wel rekening mee houdt.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr jul 25, 2008 8:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
KJH wil wel weg en hij denkt dat dat best kan als Ajax maar veel geld ontvangt. Zo simpel is dat. MVB stribbelt natuurlijk tegen, dat hoort erbij. Die gaat echt niet zeggen; geen probleem, die KJH mag weg voor een zacht prijsje.Neefkens schreef:Volgens mij zeggen ze allebei dat als er een topbod komt en AJAX heeft een vervanger en er dus niet op achteruit gaat, dat het dan wél kan.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
... en dan hebben we niet veel tijd meer om een vervanger te halen. Want we gaan het niet redden met een heel seizoen Cvit, zonder back-up.
KJH zal overigens toch wel zo slim zijn, om niet naar de Serie A te gaan? Dat lijkt me nou niet bepaald de beste competitie voor hem..
KJH zal overigens toch wel zo slim zijn, om niet naar de Serie A te gaan? Dat lijkt me nou niet bepaald de beste competitie voor hem..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Tjonge jonge. Wat een gelul in de marge. Urzaiz en KJH moeten vervangen worden en er is pas één vervanger. Punt.Daniel_vT schreef:Cvit is toch de vervanger van Huntelaar? Niet nodig om een vervanger te halen.
Ik zie liever dat KJH blijft. Gelukkig lijkt het wel te klikken tussen Cvita, Aissati en Suarez maar KJH blijft een klasse apart. Alleen laten gaan bij een topbod (25 mln of meer) en wanneer je een échte potentiele topper kunt halen zoals Arnautovic oid.
Ook verwacht ik dan een (potentiele) topper in de verdediging. Douglas of Ivanovic.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ok, dat is logisch, maar het lijkt me geen onmogelijke opgave om een degelijke back-up voor Cvitanich te halen. Als je nu nog een vervanger van Huntelaar zou moeten gaan zoeken zou dat heel moeilijk worden, maar daar hebben we Cvitanich voor. Ik dacht dat sommigen hier bedoelden dat er dan een vervanger van Huntelaar gevonden moest worden.
http://www.vi.nl/WebTV/WebTVVoetbalInsi ... leuter.htm'Huntelaar na 2 jaar transfervrij weg'
donderdag 31 juli, door Ederveen, Amsterdam, 15:33u, VI.nl
Volgens Johan Derksen en Wilfred Genee overweegt Ajax om Huntelaar nog twee seizoenen te houden, en na die periode hem transfervrij de deur uit laten lopen, zo meldden de twee in Voetbal Insite.
'Als hij er maar 30 per seizoen inschiet, is dat genoeg om ons Champions League in te schieten, en hebben wij die 20 miljoen binnen', zo berekent Ajax dat volgens Genee.
Derksen vindt het plan van Ajax risicovol, want 'hij hoeft maar één keer zijn enkelbanden te scheuren', maar het is volgens de man met de snor wel 'logisch'.
www.ajaxshowtime.com
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Dat niet, maar het vergroot de kans wel. De essentie van het verhaal is dat je je beste speler beter kunt houden dan voor veel geld verkopen als je geen goede opvolger hebt. Zie het verhaal van Sneijder. Dat heeft ons vorig jaar de CL gekost.brigade zuid schreef:Wat een gelul.. 30 doelpunten is helemaal geen garantie op CL, dat hebben we dit jaar wel gezien.
- Giacomo Puccini