Ismail Aissati
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
- SylvievdVaart
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Een middenveld met Aissati, De Jong en Lindgren lijkt me te licht, zeker in zware uitwedstrijden (of thuis tegen bijvoorbeeld een, eh.. Nac o.i.d.). Een schoffelaar als Gabri is in mijn ogen onmisbaar. Alleen zijn arbeidsethos is al bewonderenswaardig.
Bovendien zou dan De Jong op 10 spelen? Ik weet het niet; ik ben (nog) niet kapot van Siem. Doet me denken aan de "net niet"colonne.
Lindgren zou trouwens ook best in het centrum van de verdediging kunnen spelen naast Oluguer. of Vermaelen. Die gozer hield ons hoogstpersoonlijk overeind in de laatste wedstrijd tegen Twente en verraste mij in ieder geval aangenaam. Is er gelijk ruimte voor het middenveld Aissati - De Jong - Gabri. Een mooi compromis...
Bovendien zou dan De Jong op 10 spelen? Ik weet het niet; ik ben (nog) niet kapot van Siem. Doet me denken aan de "net niet"colonne.
Lindgren zou trouwens ook best in het centrum van de verdediging kunnen spelen naast Oluguer. of Vermaelen. Die gozer hield ons hoogstpersoonlijk overeind in de laatste wedstrijd tegen Twente en verraste mij in ieder geval aangenaam. Is er gelijk ruimte voor het middenveld Aissati - De Jong - Gabri. Een mooi compromis...

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wij hebben allebei dan ook erg veel voetbalverstand.Jöhnk schreef:Kijk, wij hebben dezelfde wedstrijden gezien, Harm.
Aissati heeft zich bij PSV geforceerd proberen te bewijzen als invaller. Maar hij is niet de man die via een flits even de wedstrijd beslist. Hij moet veel balcontacten hebben. In een aanvallend team komt hij ongetwijfeld uitstekend tot zijn recht.

Nee, mijn vraag was retorisch!Harm schreef:Mijn vraag was retorisch. Natuurlijk slaag Aissati.

In welke zin te licht, Cees? Volgens mij is de duelkracht van De Jong en Gabri vrijwel om het even. Hooguit is Gabri net iets harder, maar volgens mij lijkt dat ook indrukwekkender dan het is, omdat hij vaak te laat is. Gabri's loopvermogen is wel wat beter, maar daar staat weer tegenover dat De Jong zich bij balbezit en bij balverlies beter opstelt, koppend beter is en zuiniger is in balbezit.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Een middenveld met Aissati, De Jong en Lindgren lijkt me te licht, zeker in zware uitwedstrijden (of thuis tegen bijvoorbeeld een, eh.. Nac o.i.d.). Een schoffelaar als Gabri is in mijn ogen onmisbaar. Alleen zijn arbeidsethos is al bewonderenswaardig.
In De Jong zie ik een soort Cocu. Hij zit fysiek goed in elkaar en hij stelt zich erg goed op, waardoor hij de duels veel slimmer kan aangaan dan Gabri. Daarnaast heeft-ie natuurlijk een prima pass in beide benen.
Ik denk dat de crux voor wat betreft het door mij geschetste middenveld hem eerder in een eventueel gebrek aan diepgang zou kunnen zitten, op het moment dat de linies niet aansluiten en de afstanden te groot worden om te overbruggen. Maar goed, ik ga er altijd liever vanuit dat het wel loopt, zeker als de geselecteerde spelers daar de benodigde kwaliteiten voor hebben.
Lindgren zou ik in ieder geval liever niet in de verdediging zetten. Hij kan het best, maar op het middenveld heeft hij een meerwaarde, vind ik.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- AT Toto winner 09/10
Ik ben erg voor de variant die ook bij Sneijder werd gebruikt. In de punt naar voren met daarachter defensief sterke middenvelders.
---Gabri-----------------------------Davids---
-----------------Sneijdert---------------------
wordt dan,
---Gabri---------------------------Lindgren---
------------------Aissati-----------------------
---Gabri-----------------------------Davids---
-----------------Sneijdert---------------------
wordt dan,
---Gabri---------------------------Lindgren---
------------------Aissati-----------------------
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart
Ik vind Gabri helemaal niet zoveel duelkracht hebben. Hij rent een hoop en maakt een hoop overtredingen, maar daar houdt het wel op. Eens met Bert dat ik niet veel verschil zie tussen hem en de Jong.Rishi schreef:Ik vind Gabri op dit moment nog onmisbaar. We missen gewoon body als je met Aissati en De Jong gaat spelen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Mwah...Vind De Jong nog maar een zacht eitje. Mooie techniek, mooie speler maar zonder Gabri worden we overlopen. Gabri moet dit jaar gewoon vanuit de organisatie spelen. Dan komt het goed met hem en wordt hij echt onmisbaar...Jesse schreef:Ik vind Gabri helemaal niet zoveel duelkracht hebben. Hij rent een hoop en maakt een hoop overtredingen, maar daar houdt het wel op. Eens met Bert dat ik niet veel verschil zie tussen hem en de Jong.Rishi schreef:Ik vind Gabri op dit moment nog onmisbaar. We missen gewoon body als je met Aissati en De Jong gaat spelen.
IK GELOOF!!!!!!