Er zit een verschil tussen weten dat er wat bij moet komen en de mogelijkheden/kansen hebben om het ook daadwerkelijk tot volledige tevredenheid in te vullen.Toppie schreef:Daar gaan we weer , ik spreek je over 2 maanden wel.
Robbie Wielaert
Moderator: mods
We hebben al jaren een kut verdediging en toch zijn er mensen er van overtuigd dat het goed komt. Waarop is dit gebaseerd welke aankopen nu maken het verschil nou nou nou . Nergens op, dus Neefkens je lult weer uit je nek.Maar nogmaals over 2 maanden erkend iedereen het probleem wat er al wasRonald! schreef:Er zit een verschil tussen weten dat er wat bij moet komen en de mogelijkheden/kansen hebben om het ook daadwerkelijk tot volledige tevredenheid in te vullen.Toppie schreef:Daar gaan we weer , ik spreek je over 2 maanden wel.

- Cluijffert
Gelukkig, ik was al bang dat ik uit m'n nek lulde! ;)Toppie schreef:We hebben al jaren een kut verdediging en toch zijn er mensen er van overtuigd dat het goed komt. Waarop is dit gebaseerd welke aankopen nu maken het verschil nou nou nou . Nergens op, dus Neefkens je lult weer uit je nek.Maar nogmaals over 2 maanden erkend iedereen het probleem wat er al wasRonald! schreef:Er zit een verschil tussen weten dat er wat bij moet komen en de mogelijkheden/kansen hebben om het ook daadwerkelijk tot volledige tevredenheid in te vullen.Toppie schreef:Daar gaan we weer , ik spreek je over 2 maanden wel.
Hij is in ieder geval een stuk beter dan die Engelaar die jij zo geweldig vindt.Jansma schreef:Wielaert?
![]()
Ik ben over, MvB is idd een top coach en genieus in het opbouwen van een new team![]()
Bertje en Co. ze hadden me terecht proberen ruststellen

Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jul 23, 2008 6:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet eens leren lezen toppie. Mensen beweren niet dat het goedkomt. Mensen horen alleen dat Danny Blind zegt dat de verdediging nog niet op orde is.Toppie schreef:We hebben al jaren een kut verdediging en toch zijn er mensen er van overtuigd dat het goed komt. Waarop is dit gebaseerd welke aankopen nu maken het verschil nou nou nou . Nergens op, dus Neefkens je lult weer uit je nek.Maar nogmaals over 2 maanden erkend iedereen het probleem wat er al wasRonald! schreef:Er zit een verschil tussen weten dat er wat bij moet komen en de mogelijkheden/kansen hebben om het ook daadwerkelijk tot volledige tevredenheid in te vullen.Toppie schreef:Daar gaan we weer , ik spreek je over 2 maanden wel.
Jansma is waarschijnlijk nog steeds boos dat Engelaar niet is gekocht.
Ik kan beste begrijpen dat er onvrede heerst over deze selectie, maar als de grootste criticasters dan met namen als Mangin en Engelaar aankomen, kan ik dat maar moeilijk serieus nemen.
Ik kan beste begrijpen dat er onvrede heerst over deze selectie, maar als de grootste criticasters dan met namen als Mangin en Engelaar aankomen, kan ik dat maar moeilijk serieus nemen.

Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo jul 23, 2008 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cluijffert
where the f ik heb laten blijken dat ik Engelaar 'geweldig' vindt?Jöhnk schreef:Hij is in ieder geval een stuk beter dan die Engelaar die jij zo geweldig vindt.Jansma schreef:Wielaert?
![]()
Ik ben over, MvB is idd een top coach en genieus in het opbouwen van een new team![]()
Bertje en Co. ze hadden me terecht proberen ruststellen
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Nergens natuurlijk. Je verschool je achter je cynisme. Maar wie tussen de regels door las begreep dat jij Engelaar zeer zag zitten.Jansma schreef:
where the f ik heb laten blijken dat ik Engelaar 'geweldig' vindt?
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... aar#737209
- Cluijffert
wow, wow, wow!
en de mensen ze klagen maar over mijn hollands (rightly so), maar toch ik ben blijkbaar zo begrijpelijk dat je tussen de regels door precies snapt wat bedoel ik
FYI:
Helaas, Engelaar hij is een goede speler, maar hij moet precies in de clockwork van de team passen. Ajax het is niet de juiste team voor hem.
Mijn cynical opmerking was volledig over de experts die hem vonden useless, niet de player zelf.

en de mensen ze klagen maar over mijn hollands (rightly so), maar toch ik ben blijkbaar zo begrijpelijk dat je tussen de regels door precies snapt wat bedoel ik

FYI:
Helaas, Engelaar hij is een goede speler, maar hij moet precies in de clockwork van de team passen. Ajax het is niet de juiste team voor hem.
Mijn cynical opmerking was volledig over de experts die hem vonden useless, niet de player zelf.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Heb ik nergens gedaan.Jansma schreef:wow, wow, wow!![]()
en de mensen ze klagen maar over mijn hollands (rightly so), maar toch ik ben blijkbaar zo begrijpelijk dat je tussen de regels door precies snapt wat bedoel ik![]()
Engelaar is helemaal geen goede speler. Trage handelingssnelheid, slecht in de omschakeling, slecht in de duels, kan niet koppen.FYI:
En die wil jij hebben? Blijkbaar ligt jouw lat toch niet zo hoog.
- Cluijffert
- Cluijffert
Ik begrijp niet dat dat jou bezorgt. Maar blijkbaar verander je rustig van mening om het oneens te kunnen zijn met Van Basten?Jansma schreef:wat mij bezorgd het is dat onze super coach blijkbaar Engelaar wel een goede speler vind en waarschijnlijk hij zoekt naar dat niveau voor Ajax.
Vreemd jij ziet het toch in MvB zitten...
Ik zie het in MVB zitten, maar ben het niet over alles met hem eens.
Over Oleguer bijvoorbeeld niet, en ook over Wielaert niet. Die twee zou ik niet kopen.
Waarom is je Nederlands zo geworden?Jansma schreef:en de mensen ze klagen maar over mijn hollands (rightly so), maar toch ik ben blijkbaar zo begrijpelijk dat je tussen de regels door precies snapt wat bedoel ik![]()
Je eerste postings als Jansma waren van dit niveau Nederlands:
Toch heel wat anders.Jansma in april 2006 schreef:Aardig boekje is ook Godenzonen, tien jaar later van Sportweek journalist Heukels. Vanzelfsprekend vrij gekleurd opgetekend, maar het geeft een aardig inkijkje in de succesperiode 1995 en de problemen tussen jong en ervaren. Op meerdere momenten wordt Ten Cate trouwens als topcoach genoemd door diverse spelers. Zeer lezenswaardig.