En als je verdedigers zoekt. Aanvallers zijn gemakkelijker te vinden. Zie ook de aankopen van KJH en Suarez.Jöhnk schreef:Conclusie: als je ervaring zoekt kom je bij het tweede garnituur uit. Tenzij Rijkaard of Chivuterugkeert op het oude nest.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Veel meer dan deze beelden is er niet. Geloof dat hij pas vijf wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.joey schreef:Baseer je dat op die paar beelden? Of volg je hem al een tijdje?Donkey Shot schreef:Ja, dat verwacht ik tenminste wel, t lijkt mij ook een groeidiamant, dus ook voor jong ajax dus. prima wanneer je bedenkt dat die edgar M. weg moet
Dat is meteen de volgende conclusie: als je wilt scouten als Heerenveen en Groningen kom je bij deze categorie uit.
www.planetfootball.comPotters eye Rovers ace
Stoke are keen on Blackburn star Aaron Mokoena, skysports.com understands.
The South African international, who recently became his country's most capped player, is determined to secure regular first-team football this season.
Mokoena is now waiting to see where he figures in the plans of new Rovers boss Paul Ince.
However, Stoke are already believed to have made a tentative move about taking the 27-year-old - who is at home in central midfield or defence.
Mokoena has also been linked with a move to Manchester City to link up with his former boss Mark Hughes, whilst Rangers, Ajax and Schalke have also been credited with an interest.
Zal toch niet waar zijn?

Het stinkt aan alle kanten!
De juiste Linksback voor Ajax , jammer van ze contract verlenging maar 2 jaar, dus afkopen die handelLudovic Magnin
Personal information
Full name Ludovic Magnin
Date of birth April 20, 1979 (1979-04-20) (age 29)
Place of birth Sion, Switzerland
Height 1.85 m (6 ft 1 in)
Playing position Defender
Club information
Current club VfB Stuttgart
Number 21
VfB Stuttgart 45 (2)
47 (0)
45 (4)
74 (2)
National team2
2000- Switzerland 47 (3)
Ludovic Magnin (born 20 April 1979 in Sion) is a Swiss football defender who currently, as of June 2008, plays for VfB Stuttgart. He is also known for his thunderous free kicks.
He has got 47 caps and 3 goals for the Swiss national team since his debut in 2000. He has been called up to the 2008 European Football Championship, where he has inherited the captaincy due to an injury to Alexander Frei. He also participated at the 2006 FIFA World Cup and the 2004 European Football Championship.
On February 4, 2008, he has extended his contract until the summer of 2010.[1]
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
In 2005 werd ervaring onderschat. Het Ajax van Blind zwalkte over het veld als het op achterstand kwam. Te weinig ervaren spelers zweepten toen de jonkies op. In feite dreigt dat nu weer te gebeuren; ik ken bijvoorbeeld Oluguer niet goed, maar op basis van de verhalen is ie eerder een waterdsrager dan een leider.Donkey Shot schreef:ik denk dat je met een beetje zoeken ook ervaren spelers kan vinden van 20. Ervaring wordt overschat - Ajax heeft dat meer dan eens bewezen.
En spelers van 20 hebben (zeer grote uitzonderingen daargelaten) echt nog geen been there done that (pardon my French, Neekens) mentaliteit. Zeker in het huidige Ajax niet, waarin maar weinig CL-ervaring is, om maar wat te noemen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
In het elftal van Blind ontbrak het aan kwaliteit. En dat moet dan ook maar eens de norm worden. Weg met al die onzin over routine en ervaring. Wat heeft de ervaring van Davids, Gabri, Perez, Stam, Rommedahl, Silva en Heitinga nu gebracht? Hebben ze ook maar een moment het elftal opgezweept? Thuis tegen Roda JC en Vitesse met al die jonkies zag ik meer bezieling.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: In 2005 werd ervaring onderschat. Het Ajax van Blind zwalkte over het veld als het op achterstand kwam. Te weinig ervaren spelers zweepten toen de jonkies op. In feite dreigt dat nu weer te gebeuren.
Vorig seizoen hebben alleen Stekelenburg, Huntelaar, Suarez en Lindgren voldaan. Al die ervaren spelers zijn keihard door de mand gevallen.
-
Het begint er een beetje op te lijken dat het geld op is. Dat hebben we grotendeels aan Sulejmani uitgegeven.Peter schreef:Wielaert, Oleguer en Mokoena zijn überhaupt niet de spelers waar ik op hoop. Laten we hopen dat ze ergens nog iemand op stapel hebben liggen die wat beter is dan deze armoe.
Nil volentibus arduum
Tja, wie zal het zeggen. Het is in ieder geval een speler uit een andere categorie als de eerdere aankopen.
Die Mokoena, zat die wellicht nog bij Ajax toen V.Basten bij ons rondliep? Dan is het misschien wel zo dat hij mede op basis daarvan in de belangstelling staat. Ik kan het me echt haast niet voorstellen. Maar enigzins ongerust begin ik wel te worden over onze verdediging.
Die Mokoena, zat die wellicht nog bij Ajax toen V.Basten bij ons rondliep? Dan is het misschien wel zo dat hij mede op basis daarvan in de belangstelling staat. Ik kan het me echt haast niet voorstellen. Maar enigzins ongerust begin ik wel te worden over onze verdediging.
Nil volentibus arduum