Robbie Wielaert

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 23, 2008 12:36 pm

Zullen we daar niet wéér over beginnen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 23, 2008 12:37 pm

Ik kan er ook niets aan doen dat Joey keer op keer blijft beweren dat Ajax zich aan Lemic heeft uitgeleverd
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 12:37 pm

WIELAERT!!!!!!
Als joey weer over Lemic begint, verwijs hem dan maar door naar:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=100

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 23, 2008 12:38 pm

Ik weet het, ik ging d'r zelf ook nog op in.

Maar goed, Wielaert. Iemand die de sterke en zwakke punten van Wielaert op een rijtje kan zetten? Is hij een beetje snel? Is hij kopsterk? Is hij beter dan Vermaelen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 12:41 pm

Hij scoorde volgens mij altijd wel hoog in de beste speler-competitie. Het is nogal een mannetje, aanvoerder en voorop in de strijd, kan een echt ettertje zijn. Rest weet ik niet, want ik heb niet echt op hem gelet.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 12:42 pm

Neefkens schreef:WIELAERT!!!!!!
Als joey weer over Lemic begint, verwijs hem dan maar door naar:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=100
Volgens mij begin jij zelf over anderen bellen en gaat Duke daar op in. Ik ben niet degene die de discussie over de scouting (of het gebrek daaraan) bij Ajax aanzwengelt. :1evil.gif:

Ajax wil nu ook verdediger Wielaert

Volgens VI heeft Ajax zich gemeld bij zaakwaarnemer Kees Ploegsma om verdediger Robbie Wielaert over te nemen van FC Twente. Hij zou na de Spanjaard Oleguer Presas de tweede defensieve versterking zijn.
Ploegsma bevestigt de interesse van Ajax en laat weten dat Wielaert geinteresseerd is in een overgang.
Voorzitter van Twente Joop Munsterman heeft tegenover RTV Oost verklaard dat Wielaert niet te koop is. Eerder al liet de bestuurder de verdediger Douglas niet naar Ajax vertrekken. Hij verlengde daarop zijn contract bij de Tukkers.
AT5
Het stinkt aan alle kanten!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo jul 23, 2008 12:48 pm

Neefkens schreef:Hij scoorde volgens mij altijd wel hoog in de beste speler-competitie. Het is nogal een mannetje, aanvoerder en voorop in de strijd, kan een echt ettertje zijn. Rest weet ik niet, want ik heb niet echt op hem gelet.
Gedeeld 20ste vorig seizoen:

https://www.sponsorloterij.nl/web/show/ ... /sc=ee39a6
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jul 23, 2008 12:49 pm

Een belangrijke speler voor Twente, dat zeker. Ook wel iemand die een verdediging kan organiseren, maar of hij dat ook bij bijvoorbeeld Oleguer kan?

En hij is al 29, dus Ajax zou normaal gesproken zijn laatste club zijn. Als hij niet te duur is, is hij wel een acceptabele aankoop. Maar ik denk niet dat Munsterman hem laat gaan, of anders voor veel te veel geld.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 23, 2008 12:51 pm

Vrij traag en eigenlijk nergens écht goed in. Een redelijke voetballer maar niet meer dan dat.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 12:55 pm

joey schreef:Volgens mij begin jij zelf over anderen bellen en gaat Duke daar op in. Ik ben niet degene die de discussie over de scouting (of het gebrek daaraan) bij Ajax aanzwengelt. :1evil.gif:
Ik bedoelde dat AJAX misschien in meer spelers interesse had dan Wielaert alleen en ze aan het afbellen was of ze überhaupt wilden. Ik dacht helemaal niet aan scouting en al helemaal niet Lemic. Dat geouwehoer over die man ben ik al meer dan zat.
Voorzitter van Twente Joop Munsterman heeft tegenover RTV Oost verklaard dat Wielaert niet te koop is. Eerder al liet de bestuurder de verdediger Douglas niet naar Ajax vertrekken. Hij verlengde daarop zijn contract bij de Tukkers.
Dat zou ik ook zeggen als ik hem was, scheelt toch al gauw weer wat tonnen euro's. :ajaxsmiley.gif:

gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » wo jul 23, 2008 1:05 pm

Wat een ongelofelijk stel negatieve zakken hierow :ajaxsmiley.gif:
Wat is er nou weer mis met Wielaert?
Allereerst is het de vraag.. HEEFT ajax wel echt interesse in deze jongen?!
Daarnaast.. Is hij zoveel slechter dan wat we hebben?

Ik zie 3 pagina's lang GEKLAAG! Onze scouting is kut, zaakwaarnemers zijn kut, het gaat weer over Lemic die misschien ook wel kut is.
WTF heeft dit met Wielaert te maken?

Wielaert is 1 van de betere centrumverdedigers van de eredivisie.
We spelen GEEN CL en 95%(als t nie meer is) v.d. wedstrijden zijn tegen Eredivisieclubs.
Dan is Wielaert toch een geweldige optie, mocht Twente niet teveel vragen.

Ajax gaat echt geen miljoenen voor deze jongen betalen. Eindelijk eens een Nederlandse speler.. Wees blij!
Moedig je club eens aan i.p.v. alles maar af te zeiken :hupajax.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 1:07 pm

Ik ben BLIJ :ajaxscarf.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 23, 2008 1:07 pm

Het zou eens niet zo zijn. :icon_biggrin.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 23, 2008 1:09 pm

Willen we Psv 2 worden ofzo? Je zal hier ongetwijfeld de hoofdprijs voor moeten betalen.. van mij hoeft het niet hoor.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 23, 2008 1:39 pm

Wel drie klassen beter dan Braafheid, maar de hoofdprijs zal betaald moeten worden, dus doe maar niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 23, 2008 2:44 pm

Marillion schreef:Douglas wilde niet en koos er voor om zijn contract te verlengen. Tja, dan gaat het niet lukken.
Of Ajax wilde niet graag genoeg, waarna hij er voor koos om nu alvast meer te gaan verdienen bij Twente.

Ik ben het in ieder geval met De Dominee eens. Dan kan je het geld nog beter uitgeven aan Donk (of Dingsdag). En als Munsterman ons toch nog laat shoppen bij Twente trekken we de portemonnee maar en tellen we 6 miljoen neer voor Douglas.

Onvoorstelbaar zeg, hoe is het toch mogelijk dat Ajax gewoon geen fatsoenlijke verdedigers weet te scouten? Er is echt wel beter te halen dan Robbie Wielaert hoor. Ajax is al een jaar of langer te laat met Godin, Thiago Silva of Pellerano, maar iemand als Humberto Mendoza (Atlético Nacional) zou op dit moment ook nog een betere optie zijn.
joey schreef:
Jesse schreef:Inmiddels wel, ja. Maar niemand hier (behalve Thomas) had van hem gehoord toen Ajax met hem op de proppen kwam.
Cvitanich is aanbevolen door Essel, de (tot voor kort?) huismakelaar van Ajax. Dus zo moeilijk was dat niet.
Er worden wel meer spelers aanbevolen en besproken. De beslissing ligt bij Ajax, dus bij een goede of slechte aankoop is men verantwoordelijk.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jul 23, 2008 2:50 pm

Thomas schreef:
Marillion schreef:Douglas wilde niet en koos er voor om zijn contract te verlengen. Tja, dan gaat het niet lukken.
Of Ajax wilde niet graag genoeg, waarna hij er voor koos om nu alvast meer te gaan verdienen bij Twente.

Ik ben het in ieder geval met De Dominee eens. Dan kan je het geld nog beter uitgeven aan Donk (of Dingsdag). En als Munsterman ons toch nog laat shoppen bij Twente trekken we de portemonnee maar en tellen we 6 miljoen neer voor Douglas.
Amen to that. :headbang.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 23, 2008 3:01 pm

Duke schreef:Weer een oud-PSV'er. :smallgrin.gif:
dan kunnen ze beter rajkovic halen, jong kan als linksback en eventueel in t centrum. als vervanger voor vertonghen dan kunnen we emanuelson lozen [loopt zijn contract niet af?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 23, 2008 3:28 pm

ik heb zijn transfer naar FC Twente gemist. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » wo jul 23, 2008 3:35 pm

:aai.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Starring

Bericht door Starring » wo jul 23, 2008 4:43 pm

Ajax dient directe versterkingen te halen of helemaal niemand is mijn mening. Een speler als Wielaert, qua type en niveau vergelijkbaar met Barry Opdam, zal het verdedigende niveau echt niet op krikken. Daarnaast zat ook hij in de flow van een goed draaiend Twentse geheel vorige seizoen. Waardoor je als individu tot betere prestaties komt.

Kijkend naar de bezetting van de defensie, lijkt mij het sowieso slimmer om een linksbenige verdediger met opbouwende kwaliteiten aan te trekken die zowel in de centrum als aan de zijkant uit te voeten kan. Ik mag toch hopen dat Blind verder en dieper graaft in zijn zoektocht en Robbie als noodoptie wordt gezien...
AFCA!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 23, 2008 5:01 pm

We kunnen roepen wat we willen maar ze luisteren toch niet , het zal wel weer in de winterstop moeten gebeuren voordat men erachter is gekomen dat de verdediging zo lek is als een mandje :tranen.gif:

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo jul 23, 2008 5:23 pm

Toppie schreef:We kunnen roepen wat we willen maar ze luisteren toch niet , het zal wel weer in de winterstop moeten gebeuren voordat men erachter is gekomen dat de verdediging zo lek is als een mandje :tranen.gif:
Volgens mij zijn ze daar wel van op de hoogte gezien alle reacties de afgelopen weken. Dat men alleen op kwaliteit selecteert hebben we onderhand ook kunnen vaststellen. Ik denk dat nu vooral de gebrekkige scouting een rol speelt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 23, 2008 5:49 pm

Toppie schreef:We kunnen roepen wat we willen maar ze luisteren toch niet , het zal wel weer in de winterstop moeten gebeuren voordat men erachter is gekomen dat de verdediging zo lek is als een mandje :tranen.gif:
Juist, volgens mij luister JIJ niet. Elke keer zeggen Blind en MvB dat er verdedigend nog wel wat bij moet.

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 23, 2008 5:58 pm

Neefkens schreef:
Juist, volgens mij luister JIJ niet. Elke keer zeggen Blind en MvB dat er verdedigend nog wel wat bij moet.
Daar gaan we weer , ik spreek je over 2 maanden wel. :aai.gif:

Gesloten