Oleguer Presas
Moderator: mods
Wat zal de deal zijn? Dat Ajax twee CL moet halen, o.i.d.? Dat is in ieder geval weer aardig wat geld, dus dan maakt die laatste twee miljoen niet meer zoveel uit.afhankelijk van de prestaties van de Amsterdamse club in de Champions League de komende drie jaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik heb hem een aantal keren zien spelen. Dat moet genoeg zijn. In een aantal wedstrijden kun je best een beeld van een speler krijgen.Voetske schreef:Maare, hoeveel keer heb je O. nu daadwerklijk zijn spelen Joey het afgelopen seizoen(en) ?
Maar waarom hakken jullie zo op mij? Ik ben bepaald de enige niet die niet zo kapot is van Oleguer.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik hak niet op jouw, ik hak alleen op spelers en trainers.Wilde het gewoon weten meer niet ..joey schreef:Ik heb hem een aantal keren zien spelen. Dat moet genoeg zijn. In een aantal wedstrijden kun je best een beeld van een speler krijgen.Voetske schreef:Maare, hoeveel keer heb je O. nu daadwerklijk zijn spelen Joey het afgelopen seizoen(en) ?
Maar waarom hakken jullie zo op mij? Ik ben bepaald de enige niet die niet zo kapot is van Oleguer.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ga die gozer eerst eens een tijdje bekijken voordat ik een oordeel geef; net zoals bijvoorbeeld Juanfran of Roger...
Je mag, zo denk ik, in ieder geval veronderstellen dat ie het niveau van de eredivisie aankan. En dat is al heel wat, getuige het aantal tegentreffers dat we tegen middenmoters en degradatiekandidaten hebben geincasseerd, afgelopen seizoen. Ik ben dus benieuwd. Laten we hem een kans geven!

Je mag, zo denk ik, in ieder geval veronderstellen dat ie het niveau van de eredivisie aankan. En dat is al heel wat, getuige het aantal tegentreffers dat we tegen middenmoters en degradatiekandidaten hebben geincasseerd, afgelopen seizoen. Ik ben dus benieuwd. Laten we hem een kans geven!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Daar hebben we het nu de hele tijd over ... ALS ie dit of ALS ie dat nietNeefkens schreef:Jongens jongens, laten we het gezellig houden hier.
Ik ken hem vaag van wedstrijden van vroeger, nu wat Youtube-jes gekeken en zijn profile bekeken.
Daarnaast ga ik af op de check die Blind gedaan heeft bij Gabri en belangrijker nog bij Rijkaard .
Voor dit geld krijg je volgens mij nergens anders dit niveau speler. Het geeft wat ruimte aan de jongere spelers en als hij me net als Gabri zo positief verrast, dan is het een prima aankoop.

Kijk ( als geheel ) vind ik hem een Spaanse Heitinga, dus zou kan het eredivisie nivo aan moeten kunnen, maar volgens mij hebben we meer nodig dan de Spaanse Heitinga in de achterhoede ..
Blij met de punten ...