Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Bodul is voor het tweede. Opvulling, als je het mij vraagt.brigade zuid schreef:En we hebben die Bodul ook nog achter de hand he voor de zekerheid ..
Als Huntelaar vertrekt dan moet er een spits bij. Bij voorkeur een niet al te dure, talentvolle jongen. Deze jongen past perfect in dat profiel, lijkt me.
Dan kun je nog iets doen in de verdediging en met het overgebleven geld leg je een reserve aan.
Ajax heeft volgens de Noorse media serieuze belangstelling voor de Nigeriaanse aanvaller Odion Jude Ighalo (19) van FC Lyn. Hij is diverse malen bekeken.Jöhnk schreef:Bodul is voor het tweede. Opvulling, als je het mij vraagt.brigade zuid schreef:En we hebben die Bodul ook nog achter de hand he voor de zekerheid ..
Als Huntelaar vertrekt dan moet er een spits bij. Bij voorkeur een niet al te dure, talentvolle jongen. Deze jongen past perfect in dat profiel, lijkt me.
Dan kun je nog iets doen in de verdediging en met het overgebleven geld leg je een reserve aan.
FC Groningen, AZ en CSKA Moskou hebben ook belangstelling voor de aanvaller die goed op de vleugels uit de voeten kan. Onlangs is een bod van 15 miljoen kronen afgeslagen.
bron: AS
Mag die Rommedahl dan niet voor een zacht prijsje naar NEC?Donkey Shot schreef:kennedy is een rechtermiddenvelder geen spits, rommeldahl is absoluut nix en beide zijn het aankopen van van geel/ten cate dus mogen ze optyfen.
Voor NEC is het een prima speler, lijkt me...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Tuurlijk, peet brengt hem morgen voor 10-en ik doe er ook kennedy bij en niet één maar twee Leg Magics bij, en dat voor nog geen 200, geen 199,99 maarr €199.98 - bel nu en de garantie voor een kut-seizoen is geheel van ubanjavi schreef:Mag die Rommedahl dan niet voor een zacht prijsje naar NEC?Donkey Shot schreef:kennedy is een rechtermiddenvelder geen spits, rommeldahl is absoluut nix en beide zijn het aankopen van van geel/ten cate dus mogen ze optyfen.
Voor NEC is het een prima speler, lijkt me...