Ismail Aissati
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
-
Daar ging het wel over.Voetske schreef:Wie zegt dat dan dat jij dat hebt gezegt ?.Daar ging het niet over.En dat weet jij ook.Jöhnk schreef:Ik heb nooit gezegd dat Aissati alle problemen zou oplossen. Onzin.
Ik heb zelfs gezegd dat Ajax sportief failliet is. Eén speler lost dat niet op. Dat soort uitspraken laat ik aan Jim over.
Nee, want daar had ik het niet over.Ik had het erover dat we allemaal wel eens dingen zeggen ( waar kan ik trouwens dat wat JIM heeft gezegt vinden ?, want hier beweren wel meer personen dat anderen iets zeggen enz .. niet dat jij dat doet, jezus moet je dat er ook al bij gaan zetten ) waar we naderhand op terug komen.Jij met je balvaste voorhoede spelers/middenveld m.b.t tot de achterhoede in eerste instantie, daarna was het al iets anders en nuJöhnk schreef:Daar ging het wel over.Voetske schreef:Wie zegt dat dan dat jij dat hebt gezegt ?.Daar ging het niet over.En dat weet jij ook.Jöhnk schreef:Ik heb nooit gezegd dat Aissati alle problemen zou oplossen. Onzin.
Ik heb zelfs gezegd dat Ajax sportief failliet is. Eén speler lost dat niet op. Dat soort uitspraken laat ik aan Jim over.
want daar proef ik toch iets anders uit dan wat je in eerste instantie zei ..Maar serieus: als er nog twee bekwame verdedigers bijkomen dan zie ik het zitten.
Nogmaals, niet dat het me iets uit maakt .. en kunnen we beter over Aissatti gaan lullen ..
Blij met de punten ...
Dan proef je verkeerd.
Jim heeft dat echt gezegd hoor. Hij zal dat ongetwijfeld toegeven.
Zie hier trouwens: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... rez#673870

GrapjasJöhnk schreef:Dan proef je verkeerd.![]()

Maar serieus: als er nog twee bekwame verdedigers bijkomen dan zie ik het zitten.

Maar zelfs Wimpey ging de mist in, en, niet dat ik volgens mij heb gezegt dat we met Perez kampioen zouden worden, had goede hoop dat met Perez het beter zou gaan, in ieder geval, zoals Jim ook zegt, tegen de kleintjes ( met hem ) de punten zou pakken, ach zo zie je maar dat de kenners het ook wel eens mis kunnen hebben

Maar het missen van het kampioensschap had niks met Perez te maken ..
Blij met de punten ...
En Wimpey was het nog met hem eens ook. Dat was me niet bijgebleven.Jöhnk schreef:Dan proef je verkeerd.![]()

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik begrijp dan ook niet dat die twee nu niet pleiten voor Perez op 10....Duke schreef:En Wimpey was het nog met hem eens ook. Dat was me niet bijgebleven.Jöhnk schreef:Dan proef je verkeerd.![]()

Die discussie lees ik met plezier terug, moet ik zeggen.

Het stinkt aan alle kanten!
Ajax contracteert Ismaïl Aissati
Amsterdam, 21 jul 2008
Ajax heeft Ismaïl Aissati gecontracteerd. De middenvelder tekende maandag in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012.
Aissati, geboren op 16 augustus 1988, begon op 12-jarige leeftijd aan de jeugdopleiding van PSV. Op 28 augustus 2005 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van de club uit Eindhoven in de competitiewedstrijd Roda JC- PSV (0-3). In het seizoen 2006-2007 verhuurde PSV de aanvallende middenvelder aan FC Twente. Vorig seizoen speelde Aissati weer voor PSV. In totaal speelde de Utrechtenaar 58 wedstrijden onder contract van PSV, waarvan 14 op huurbasis voor FC Twente.

Hij is binnen. Toch vreemd dat Aissati 11 heeft terwijl hij een 10 is en Sulejmani 10 heeft terwijl hij onze 11 wordt. Jammer, maar goed.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Beetje raar inderdaad, maar ja, Van Basten had Sulejmani de 10 al beloofd. Daar kan hij moeilijk op terugkomen. Hè Doc?De Dominee schreef:Hij is binnen. Toch vreemd dat Aissati 11 heeft terwijl hij een 10 is en Sulejmani 10 heeft terwijl hij onze 11 wordt. Jammer, maar goed.

Moet Aissati niet nog even zeggen dat Ajax altijd al zijn droomclub was?

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Stel dat die Aissati na een jaar niet blijkt te functioneren, zeg. Dan loopt iedereen hier te klagen dat hij voor 5 jaar is vastgelegd. Laat hem dit jaar eerst maar eens een basisplaats veroveren en mocht hem dat lukken dan kunnen we het contract altijd nog openbreken.
Edit: Spijker en ik zijn het eens.
Edit: Spijker en ik zijn het eens.