Onzin natuurlijk, zelfs met de huidige verdedigers moet je geen goal tegenkrijgen. Gewoon een kwestie van organisatiesander schreef:De afgelopen dagen ging de naam van Oleguer(foto, links), eveneens van Barcelona, rond in de wandelgangen. Blind: "Ik ben daar gisteren geweest en we moeten kijken hoe dat uit gaat pakken. Barcelona wil verder met Oleguer, maar hijzelf wil vertrekken. Hij heeft er in ieder geval geen problemen mee om in de Eredivisie te spelen, anders waren we er ook niet heen gegaan."Neefkens schreef:Net op AT5 werd gemeld dat van Basten bevestigd heeft aan AT5 dat ze bezig zijn met Oleguer.
Tegen hoofdklasser Noordwijk bleek eens te meer dat Ajax verdedigend aan versterking toe is. De amateurs wisten twee maal het net te vinden tegen de ploeg van debuterend trainer Marco van Basten. "We zijn klaar als er minstens één en misschien twee verdedigers bij zijn," aldus Blind.
Bron: goal.com
Oleguer Presas
Moderator: mods
IK GELOOF!!!!!!
Precies, volgens die stats is het dus inderdaad ongeveer 50-50.Jöhnk schreef:50/50. Als Belletti speelde stond Oleguer centraal, en Belletti speelde regelmatig.
Bertje schreef: Dat maakt je punt er niet bepaald sterker op, want centraal heeft-ie dus nog minder gespeeld.
De feiten zwetsen niet, Bert. Jij wel. Edmilsson speelde bijv. regelmatig in het centrum van de verdediging. Net zoals Oleguer dat met grote regelmaat deed.
De vraag stellen is 'm beantwoorden: hebben we het over dezelfde Oleguer? Ik ken de man dus niet afdoende, maar we kunnen wel concluderen dat dat bij jou niet anders is. Al beweer je dat dat wél het geval is...
Laatst gewijzigd door wimpey op zo jul 20, 2008 7:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem aan dat MVB er een belletje aan Rijkaard aan heeft gewaagd om naar de stand van zaken v.w.b. Oleguer te informeren. Misschien heeft ie ook naar de mening van de Messias uit Barcelona gevraagd...Neefkens schreef:Net op AT5 werd gemeld dat van Basten bevestigd heeft aan AT5 dat ze bezig zijn met Oleguer.
Positief vind ik dat Barca die jongen wil behouden, maar dat ie zelf blijkbaar graag naar Ajax wil komen. Dat duidt i.i.g. op ambitie.
Punt is natuurlijk wel dat als we het over andere spelers hebben men altijd roept dat ie de laatste tijd niet meer ( zo veel ) gespeeld heeft, men dat nu bij Oleguer niet doet.En je kan je natuurlijk ook afvragen, als ie dan zo goed is, waarom Barca juist op de posities die hij kan/kon spelen spelers gehaald heeft.
Nogmaals, of dat ie degene is die in de AJAX achterhoede het kwartje laat vallen zal ook bij deze speler, net als toendertijd met Gabri, een gok(je) zijn.Al zou je natuurlijk kunnen redeneren dat een reserve van Barca goed genoeg voor AJAX zou moeten zijn.Maar helaas, ook die vliegers gingen in het verleden niet altijd op ...
Nogmaals, of dat ie degene is die in de AJAX achterhoede het kwartje laat vallen zal ook bij deze speler, net als toendertijd met Gabri, een gok(je) zijn.Al zou je natuurlijk kunnen redeneren dat een reserve van Barca goed genoeg voor AJAX zou moeten zijn.Maar helaas, ook die vliegers gingen in het verleden niet altijd op ...
Blij met de punten ...
De Spaanse sportkranten staan vol van de interesse van AJAX voor Oleguer. Strekking is dat ze hem graag houden, dat hij ook niet op de nominatie stond om te verkopen, maar dat ze naar de wens van de speler zullen luisteren. Als AJAX dan tussen de 3 en 4 miljoen euro meebrengt, kan hij weg.
Er staat niets over Henrique.
Er staat niets over Henrique.
Henrique is een gepasseerd station, Neef. Die gaat naar Leverkusen.
Oleguer is overbodig bij Barcelona, ik zie niet in waarom Ajax vier tot vijf miljoen euro voor hem zou moeten betalen.
Overigens meldt de Sport dat Ajax in de winter al met Oleguer bezig was. Hij lijkt me ook echt een Van Geel-aankoop.
Oleguer is overbodig bij Barcelona, ik zie niet in waarom Ajax vier tot vijf miljoen euro voor hem zou moeten betalen.
Overigens meldt de Sport dat Ajax in de winter al met Oleguer bezig was. Hij lijkt me ook echt een Van Geel-aankoop.

Het stinkt aan alle kanten!