Moderator: mods
Het ging de laatste 2 seizoenen dan ook meteen minder met Barcelona!Voetske schreef:Als ik het goed heb, 15 keer in de basis de laatste 2 seizoenen ..wimpey schreef:Hoe komt ie dan aan 160+ wedstrijden in een niet onaardig elftal?Bertje schreef: Oleguer is niet snel, niet erg sterk, niet wendbaar, koppend niet best en positioneel verre van bijzonder. Blijft er weinig over.
Heeft overigens juist wel een aardige inspeelpass.
Ja, hallo. Ik ken de speler niet goed genoeg om 'm bij voorbaat tot miskoop te bombarderen.Voetske schreef:Koffiedik kijken hé ..
Giacomo Puccini schreef: In tegenstelling tot bijvoorbeeld Luque of Kuffour hoeven we ons bij deze kerel ook geen zorgen te maken om zijn fysieke gesteldheid.
Toch? Was hij de laatste jaren fit?
Het hoefde van mij niet per se Oleguer te zijn.wimpey schreef:Heb je maanden lopen zeuren om een verdediger, is het weer niet goed.joey schreef:Denk het niet. Hij kan er niet veel van.Duke schreef:Ik ben wel met Wimpey eens dat Oleguer (net als Gabri een beetje) een cultheld kan worden.
Hopelijk gaat hij het beter doen dan Stam. Want Jaap was natuurlijk een aanfluiting bij Ajax, met alle respect voor zijn verdere carriere.Peter schreef:Ajax klopt bij Barcelona aan voor nieuwe Jaap Stam
19/07/2008 09:10
Dat is een misverstand, ik bombardeer deze speler niet bij voorbaat al tot miskoop.Ik vertel alleen wat ik van hem de laatste jaren gezien heb.Met koffiedik kijken bedoel ik dan ook dat het voor zelfde geld wel een aanwinst is voor AJAX.Hij zal niet de eerste zijn waarvan je denkt, neuh liever niet, maar wel voldoet.Al lijkt me dat eerlijk gezegt bij onze staat van de achterhoede nu ook weer niet al te moeilijk.Ik bedoel, ik wordt niet warm of koud van de kwaliteiten in onze achterhoede ..wimpey schreef:Ja, hallo. Ik ken de speler niet goed genoeg om 'm bij voorbaat tot miskoop te bombarderen.Voetske schreef:Koffiedik kijken hé ..![]()
Ik ga maar effe van het positieve uit, hij heeft een jaar of 7 Barca-ervaring en een x-aantal wedstrijden op zak. Na het Amsterdam Toernooi weet ik (voor mezelf) meer v.w.b. Oleguer.
Dan moet Sankoh maar komen. Die is wel snel, wendbaar, sterk en koppend goed.Bertje schreef:Moeten die defensieve taken wel bij hem passen, Wimpey. Oleguer is niet snel, niet erg sterk, niet wendbaar, koppend niet best en positioneel verre van bijzonder. Blijft er weinig over.
Erger dan Juanfran? Lijkt me stug, die man vond ik nog erger. Bij Roger zag je dat ie kon voetballen maar het gewoon niet meer op kon brengen en de motivatie niet meer had.goodfella schreef:Roger is het grootste drama wat ik de afgelopen 10 jaar bij Ajax heb zien rondhuppelen. Die man bleef de hele wedstrijd op hetzelfde graspolletje staan. En een fatsoenlijke pass ho maar.Spijker schreef:Heeft Roger echt een kans gehad? Ik begrijp je wel hoor. Laten we hopen dat het een Gabri succes wordt en geen Roger malaise.
Maar volgens Cruijff was Roger echt goed.
Dat is me te makkelijk. Hij heeft vele jaren en trainers overleefd. Mijn beeld is dat van een robuuste, hartstochtelijke verdediger. Niveau en stijl van Gabri, maar dan in de defensie.joey schreef:Een paar keer, toen viel hij me steeds in negatieve zin op. Een onhandige speler. Hij zal in Barcelona wel bij de inboedel hebben gehoord, anders kan ik niet begrijpen dat hij op dat niveau speelde.wimpey schreef:Hoe goed ken je Oleguer? Welk niveau dicht je 'm toe?
'goodfella schreef:Dan moet Sankoh maar komen. Die is wel snel, wendbaar, sterk en koppend goed.Bertje schreef:Moeten die defensieve taken wel bij hem passen, Wimpey. Oleguer is niet snel, niet erg sterk, niet wendbaar, koppend niet best en positioneel verre van bijzonder. Blijft er weinig over.
En zit ook regelmatig op de bank.goodfella schreef:Dan moet Sankoh maar komen. Die is wel snel, wendbaar, sterk en koppend goed.Bertje schreef:Moeten die defensieve taken wel bij hem passen, Wimpey. Oleguer is niet snel, niet erg sterk, niet wendbaar, koppend niet best en positioneel verre van bijzonder. Blijft er weinig over.