Ismail Aissati
Moderator: mods
nu.nlPSV en Ajax eens over Aissati
Uitgegeven: 18 juli 2008 12:55
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 13:09
EINDHOVEN - Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten. Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
ANP
"Ik heb de afgelopen week de nodige gesprekken met Danny Blind van Ajax gevoerd, waarvan vrijdag het laatste", aldus Van Kraaij. "Het heeft even geduurd voor we eruit waren. Over de transfersom doen we geen mededelingen."
Aissati had nog een contract tot 2009, maar beide partijen waren het mondeling eens over een verlenging van de verbintenis tot 2012.
Stevens
De geboren Utrechter wilde PSV hoe dan ook verlaten. Aissati zag voor zichzelf geen toekomst meer bij de landskampioen, ook niet na gesprekken met de nieuwe hoofdtrainer Huub Stevens.
De jeugdinternational gaf aan geen vertrouwen te hebben in de clubleiding. Aissati was onder meer teleurgesteld in algemeen directeur Jan Reker, die in de ogen van de middenvelder valse beloftes had gedaan.
Wat was het bedrag ook alweer waarboven Ajax openheid van zaken moet geven?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Blind wil hem overigens wel presenteren, want dat is dan weer een mooie kans om het glas te heffen.
Wat lopen die lui op PN nou te zeuren dan? Ze weten best dat Aissati potentie heeft en dat de prijs lachwekkend laag zal zijn. Je koopt er in ieder geval nog geen Lazovic of Koef voor, maar dat zijn dan ook de echte diamantjes.

Wat lopen die lui op PN nou te zeuren dan? Ze weten best dat Aissati potentie heeft en dat de prijs lachwekkend laag zal zijn. Je koopt er in ieder geval nog geen Lazovic of Koef voor, maar dat zijn dan ook de echte diamantjes.
Die van Kraaij heeft natuurlijk heel wat keren naar de camping in Zwitserland op en neer moeten pendelen."Ik heb de afgelopen week de nodige gesprekken met Danny Blind van Ajax gevoerd, waarvan vrijdag het laatste", aldus Van Kraaij.
Hopelijk kan Aissati aan het einde van het jaar 'helemaal niets in Eindhoven' zingen tegen zijn vriendje Afellay.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij zegt toch de afgelopen week? Of heeft Danny een vakantieperiode van een ambtenaar en mag hij 6 weken op vakantie.Jabu schreef:Die van Kraaij heeft natuurlijk heel wat keren naar de camping in Zwitserland op en neer moeten pendelen."Ik heb de afgelopen week de nodige gesprekken met Danny Blind van Ajax gevoerd, waarvan vrijdag het laatste", aldus Van Kraaij.
Punt is, dat men wellicht te vroeg conclusies trok over het falen van Blind en Ajax op transfergebied. Nu er leuke aankopen binnenkomen worden die allen op het conto van MvB geschreven. Ik denk dat Blind dus blijkbaar niet alleen aan de Studio Sport-wijn heeft gezeten, maar achter de schermen druk bezig is geweest.Peter schreef:Hij zegt toch de afgelopen week? Of heeft Danny een vakantieperiode van een ambtenaar en mag hij 6 weken op vakantie.Jabu schreef:Die van Kraaij heeft natuurlijk heel wat keren naar de camping in Zwitserland op en neer moeten pendelen."Ik heb de afgelopen week de nodige gesprekken met Danny Blind van Ajax gevoerd, waarvan vrijdag het laatste", aldus Van Kraaij.