Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Het lijkt erop of Barca toch Henrique nog niet definitief heeft vastgelegd. Hier een artikel van vandaag door een vertaler gesleept...
Duurt het daarom zo lang?

Bron: http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803Thus the technical secretary confirmed it Txiki Begiristain that did neither deny that itself him had followed the trail to incorporate it to the discipline azulgrana. "We have done monitoring and we have been on top its but now we have other thoughts and already there are other options and or", declared the technical secretary that did not rule out to Henrique.
On this player did neither want to be pronounced excessively although recognized that there is some negotiations very advanced to the ones that only would lack him to put the stab. "We are speaking more than the ones that arrive, but Henrique is not done. The negotiations are very advanced but is not signed although we are very near the agreement", revealed Begiristain.
Duurt het daarom zo lang?
Ik zie het hem nergens zeggen. Ik zie hem alleen maar zeggenJeroen427 schreef:Een insider op AN, Kistedu, doet voor de tweede keer melding van een transfer van oleguer. Wie weet.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post175918Weer omhoog met deze topic. ;)
ADAjax verlegt blik vacature-Heitinga
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Ajax moet zijn blik verleggen in de zoektocht naar een opvolger van John Heitinga. De beoogde eerste kandidaat voor de vacature, de Braziliaan Henrique, gaat zo goed als zeker naar Bayer Leverkusen. De Duitse club claimde er donderdag met FC Barcelona bijna uit te zijn over het huren van de 21-jarige verdediger, die rechtstreeks overkomt uit de Braziliaanse competitie.
Ajax heeft de afgelopen periode ook een aantal andere centrale verdedigers gescout. Die pistes worden inmiddels intensiever verkend. Het gaat daarbij om buitenlandse spelers, die nu al in een Europese competitie uitkomen.
Ondertussen wacht Ajax ook op een adviesrapport over de mogelijke beëindiging van de beursnotering. ,,We zijn in gesprek met adviseurs,’’ stelt Ajax-voorzitter Uri Coronel. ,,Ik hoop binnen een paar maanden te kunnen zeggen welke kant het opgaat.’’
Het is volgens Coronel niet zo dat de beslissing over stoppen of doorgaan al is genomen. ,,We onderzoeken de mogelijkheid om te stoppen, maar het advies van experts kan ook luiden dat het te duur is om van de beurs te gaan.’’
Voor eind augustus neemt Ajax een definitief besluit over de invulling van de functie van algemeen directeur. Op die post begint Henri van der Aat aan de vijfde maand van zijn interim-periode van een halfjaar. ,,We zouden het interim-contract van Henri straks met nog twee maanden kunnen verlengen,’’ zegt Uri Coronel.
,,Maar bij de start van de competitie wil je duidelijkheid. Van der Aat is niet dé directeur uit het profiel, maar hij doet het erg goed. Als uit de Raad van Commissarissen iedereen terug is van vakantie en op transfergebied is het werk gedaan, dan nemen we een beslissing.’’
Als ze inderdaad nu nog aan het scouten zijn is dat in ieder geval lekker op tijd. Bovendien zijn de oefenpotjes die nu op de bijvelden van europa worden gespeeld tegen amateurs natuurlijk de gelegenheid bij uitstek om spelers te beoordelen.
Ik hoop dus maar dat dit bericht niet klopt.
Nil volentibus arduum
Of hoop dat jou interpretatie van 'de afgelopen periode' niet klopt en dat dit staat voor het afgelopen half jaar en niet de afgelopen weken.Marillion schreef:Als ze inderdaad nu nog aan het scouten zijn is dat in ieder geval lekker op tijd. Bovendien zijn de oefenpotjes die nu op de bijvelden van europa worden gespeeld tegen amateurs natuurlijk de gelegenheid bij uitstek om spelers te beoordelen.
Hoe dat ook, het wordt tijd voor een doorbraak...
Het zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Onder van Geel lagen er in ieder geval geen lijstjes met verdedigers klaar, ik neem aan dat van Basten en Blind niet erg veel gelegenheid hebben gehad om na mei de velden af te (laten) struinen op zoek naar dergelijke spelers. Ik vind het al heel wat dat ze blijkbaar een aantal B-plannen hebbenMarillion schreef:Als ze inderdaad nu nog aan het scouten zijn is dat in ieder geval lekker op tijd. Bovendien zijn de oefenpotjes die nu op de bijvelden van europa worden gespeeld tegen amateurs natuurlijk de gelegenheid bij uitstek om spelers te beoordelen.
Een B-plan hebben is niet zo moeilijk. Een goed B-plan, dat is een ander verhaal.
Tot op heden hebben we drie spelers binnengehaald, allebei via makelaars. Aissati is een connectie van Lemic/Linse. Henrique trouwens ook. Volgende aankopen zullen ook wel uit die hoek komen.
Tot op heden hebben we drie spelers binnengehaald, allebei via makelaars. Aissati is een connectie van Lemic/Linse. Henrique trouwens ook. Volgende aankopen zullen ook wel uit die hoek komen.
Het stinkt aan alle kanten!
Dit zou zomaar eens het probleem kunnen zijn waar Van Basten en Blind tegenaan lopen. Zoals ik eerder al aangaf denk ik dat men moeite heeft om die mandekker te vinden die men wil kopen. Volgens mij kunnen we in ieder geval eerder een huurling verwachten.LucaS schreef:Het zou natuurlijk zomaar kunnen kloppen. Onder van Geel lagen er in ieder geval geen lijstjes met verdedigers klaar, ik neem aan dat van Basten en Blind niet erg veel gelegenheid hebben gehad om na mei de velden af te (laten) struinen op zoek naar dergelijke spelers. Ik vind het al heel wat dat ze blijkbaar een aantal B-plannen hebben
Ik ben het ook nooit met Joey oneens geweest dat de scouting indien nodig gewoon op orde gebracht moet worden. Ik denk alleen niet dat dat in één zomer te realiseren valt en dat er op dit moment toch iets verzonnen moet worden om goede spelers binnen te halen. Dan komen de juiste contacten met makelaars dus erg goed van pas. Op zich kan het verder ook geen kwaad, al moet je ook altijd uit kunnen gaan van je eigen scouting en niet afhankelijk zijn van zaakwaarnemers. Tot dusver hebben de zaakwaarnemers aankopen ons echter geen Luques en Kuffours opgeleverd maar spelers als Sulejmani, Aissati en Cvitanich.
Mocht die verdediger ook uit de Lemic-stal komen, dan hoop ik dat het geen Luisão wordt.
http://dapperestrijders.web-log.nlAjax lijft ook Oleguer in
Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Barcelona over de overgang van Oleguer Presas. Op dit moment is een delegatie van Ajax onder leiding van Algemeen Directeur Henri van der Aat onderweg naar de Catalanen om de laatste details te bespreken en de laatste plooien glad te strijken.
Na Aissati slaat Ajax met Oleguer opnieuw een grote slag in de strijd om de gewilde spelers.
Moet Blind niet onderweg zijn om plooien glad te strijken?
Uiteraard. Ik had ook liever gezien dat er vorig seizoen behoorlijk geïnvesteerd was, dan waren we nu gewoon verzekerd geweest van CL-voetbal.Donkey Shot schreef:waar ook een prijskaartje aan hangt: Geen kampioen, Geen beker, Geen CL, Geen deelname CL, Slechts 1 ronde UEFA cup, een jaarlang kutvoetbal waarin we alleen de fucking johan schaal omhoog konden houden, plus dat we het dit jaar zonder voorrondes cl moeten doen
En nog steeds is er niemand die weet hoeveel Luque kost.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali