Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Baseman

Bericht door Baseman » wo jul 16, 2008 10:23 am

Dus als je omstreden bent, dan ben je geen groot talent ?
Als je 19 bent, dan moet je een perfecte speler zijn ?

Er worden terechte twijfels gesteld bij de mentaliteit en ontwikkeling van Aissati, maar dat hij goed kan voetballen is overduidelijk.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jul 16, 2008 10:26 am

Aissati was inderdaad een groot talent, maar vind je dat nog steeds? Kom je nog wel eens op PN? De enige reden dat ze hem niet naar Ajax willen laten gaan is omdat ze bang zijn dat hij daar wel zijn kans krijgt en grijpt.

PSV is al jaren beter dan Ajax, en toch nog zo bang...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 10:27 am

Baseman schreef:Dus als je omstreden bent, dan ben je geen groot talent ?
Als je 19 bent, dan moet je een perfecte speler zijn ?

Er worden terechte twijfels gesteld bij de mentaliteit en ontwikkeling van Aissati, maar dat hij goed kan voetballen is overduidelijk.
Maar dan nog. Aissati is geen VDV. VDV was op die leeftijd al eens tot talent van Europa uitgeroepen en hij was international. Niemand in het buitenland die Aissati kent, dus Ajax is zijn enige optie. Ik vind het een beetje misselijk dat hij van PSV per se naar Twente of Utrecht moet.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 10:32 am

Jöhnk schreef:Ik vind het een beetje misselijk dat hij van PSV per se naar Twente of Utrecht moet.
Ja precies. Aan de ene kant zijn ze bang dat hij Ajax beter maakt, aan de andere kant moet hij niet arrogant doen en kiezen voor een subtopper. Dat is een beetje tegenstrijdig.

Ik begrijp wel dat de PSV-supporters het vervelend vinden als een eigen talent naar Ajax gaat, vooral omdat PSV niet zoveel eigen talenten heeft. Maar het betreft hier wel een jongen die nooit speelt, die systematisch genegeerd is (27 minuten in het laatste half jaar!) en die verder weinig opties heeft. De Europese topclubs staan niet in de rij voor hem en hij wil zijn carrière toch op goed niveau voortzetten.
Het stinkt aan alle kanten!

M..

Bericht door M.. » wo jul 16, 2008 11:00 am

Ik zie best dat het bezwaarlijk is voor psv om aisatti aan Ajax te verkopen maar psv heeft wel boter op zijn hoofd. Moest perez niet ook voor een fooi naar psv toe? Heeft hiddink toendertijd niet zitten vissen naar oa van der vaart?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 16, 2008 11:27 am

gaizka schreef:Inderdaadm die wordt deze week gepresenteerd.
die wordt niet gepresenteerd bij Ajax, Dirk zal hem wel met een nooit te betalen optie maar AZ halen. Of Aissati wacht tot November.

999

Bericht door 999 » wo jul 16, 2008 11:31 am

Baseman schreef:
Voetske schreef:Mag ik een bron ?
Het ED.
Das net zo betrouwbaar als de Telegraaf :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 1:25 pm

M schreef:Ik zie best dat het bezwaarlijk is voor psv om aisatti aan Ajax te verkopen maar psv heeft wel boter op zijn hoofd.

DAt mag je wel zeggen, ja. Denk maar aan de zaak-Kalou. F. wilde Kalou niet naar PSV laten gaan en voerde precies hetzelfde argument aan als PSV nu: 'We willen de concurrentie niet sterker maken.' En hoe reageerde toen de voorzitter van PSV?

De soap rond Salomon Kalou blijft doorgaan. Gisteren nog gaf trainer Koeman als ook technisch directeur Mark Wotte aan dat de speler komend seizoen aan Feyenoord verbonden blijft, maar PSV-voorzitter Rob Westerhof heeft weer olie op het vuur gegooid. Enkele dagen geleden heeft PSV namelijk een nieuw bod uitgebracht op de Ivoriaanse aanvaller.
"Als een werknemer van werkkring wil veranderen, dan houd je dat niet tegen", aldus Westerhof.
Deze uitspraak werd op PN met instemming begroet. Westerhof had groot gelijk, was de algemene opvatting, de slavernij was afgeschaft, een speler maakte zelf uit waar hij speelde.

En nu? Mag Aissati het ook zelf weten?

Mano

Bericht door Mano » wo jul 16, 2008 2:58 pm

ach,
zo werkt het toch altijd...

als iets in je voordeel is, lul je het recht, en als het in je nadeel is veroordeel je het...

dat is voetbal.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

M..

Bericht door M.. » wo jul 16, 2008 6:16 pm

joey schreef:
M schreef:Ik zie best dat het bezwaarlijk is voor psv om aisatti aan Ajax te verkopen maar psv heeft wel boter op zijn hoofd.

DAt mag je wel zeggen, ja. Denk maar aan de zaak-Kalou. F. wilde Kalou niet naar PSV laten gaan en voerde precies hetzelfde argument aan als PSV nu: 'We willen de concurrentie niet sterker maken.' En hoe reageerde toen de voorzitter van PSV?

De soap rond Salomon Kalou blijft doorgaan. Gisteren nog gaf trainer Koeman als ook technisch directeur Mark Wotte aan dat de speler komend seizoen aan Feyenoord verbonden blijft, maar PSV-voorzitter Rob Westerhof heeft weer olie op het vuur gegooid. Enkele dagen geleden heeft PSV namelijk een nieuw bod uitgebracht op de Ivoriaanse aanvaller.
"Als een werknemer van werkkring wil veranderen, dan houd je dat niet tegen", aldus Westerhof.
Deze uitspraak werd op PN met instemming begroet. Westerhof had groot gelijk, was de algemene opvatting, de slavernij was afgeschaft, een speler maakte zelf uit waar hij speelde.

En nu? Mag Aissati het ook zelf weten?
Maar Joey? Dat zeg ik toch ook? Dat psv boter op zijn hoofd heeft? Alleen jij noemt het voorbeeld kaloe en ik noem perez en vdv.. .wat is het verschil? (behalve dat perez wél naar psv ging op uitzendbasis)

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 16, 2008 7:45 pm

Nou, Joey vond het volkomen terecht dat Ajax bij Perez niet akkoord ging met dezelfde voorwaarden als waaraan Feyenoord wilde voldoen. En met hem half AT

M..

Bericht door M.. » wo jul 16, 2008 7:47 pm

Oh.. maar dat was ik ook.. als ik moet kiezen of zij genaaid worden of dat psv genaaid wordt.. dan zij maar.. zolang ik het maar niet hoef te doen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 8:18 pm

LucaS schreef:Nou, Joey vond het volkomen terecht dat Ajax bij Perez niet akkoord ging met dezelfde voorwaarden als waaraan Feyenoord wilde voldoen. En met hem half AT
Dat was niet zo. Ajax vroeg aan PSV hetzelfde als aan Feyenoord.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 16, 2008 8:35 pm

We dachten toen iig dat Ajax moeilijk deed omdat het Perez niet aan PSV wilde verkopen, en half AT vond dat in die discussie terecht.

Makki

Bericht door Makki » wo jul 16, 2008 8:43 pm

Wil PSV Luque nog steeds??

Ruilen anders..

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 9:29 pm

LucaS schreef:We dachten toen iig dat Ajax moeilijk deed omdat het Perez niet aan PSV wilde verkopen, en half AT vond dat in die discussie terecht.
En dat is niet eerlijk?

Ik kan me niet veel meer van die discussie herinneren.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jul 16, 2008 9:53 pm

Lucas heeft gelijk, de algehele teneur was toch een beetje van niet verkopen aan Psv en anders moest Psv maar meer betalen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 10:29 pm

Hé, ik zie mijn quote over Kalou terug op PN. Die Thomas toch! :neutral.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 16, 2008 10:30 pm

Ja, ik denk ik pak ze daar even aan. :ajaxscarf.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 10:51 pm

Geinig. Een antwoord hebben ze niet echt. :ajaxscarf.gif:
brigade zuid schreef:Lucas heeft gelijk, de algehele teneur was toch een beetje van niet verkopen aan Psv en anders moest Psv maar meer betalen.
Nee, de algemene teneur was dat PSV best kon betalen wat F. ook kon betalen. Zelfs Luuk was het daar mee eens. Ik heb net de topic teruggelezen. Daar staat het allemaal in.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 16, 2008 10:57 pm

linkie?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 11:07 pm

Staat allemaal in de Perez-topic in het archief.

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=1950

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo jul 16, 2008 11:12 pm

nee op PN bedoelde ik.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 16, 2008 11:14 pm

psv.netwerk.to

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 16, 2008 11:14 pm