AJAX supporters vinden het ook niet leuk als er een speler naar Psv gaat hoor.Donkey Shot schreef:PSV moet het nemen als een man, en ook die jankerige PSV-supporters: Vanenburg was niet veel ouder toen PSV hem wegplukte bij Ajax.
Ismail Aissati
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
We kunnen toch gewoon 2 spitsen hebben? of twee nummer 10's?Rishi schreef:Ik denk dat als KJH blijft Cvita alsnog het kind van de rekening wordt. Of MvB moet 4231 gaan spelen...
Geen overbodige luxe, wat als Huntelaar geblesseerd raakt of geschorst is...
Hoewel ik Feyenoord liever niet als voorbeeld stel, is dat wel het perfecte voorbeeld wanneer je eerste spits (Makaay) geblesseerd raakt en je iets (Mols) op moet stellen wat eigenlijk niet kan voetballen..
Iets achter de hand houden, Cvitanich lekker een jaartje af en toe wat invallen, beetje laten rijpen/wennen want we weten allemaal dat Huntelaar gaat...is het niet dit jaar dan volgend jaar...
Ofwel: Huntelaar moet verkocht worden. Van dat geld kan een talentvolle spits, Aissati, een snelle mandekker en eventueel die Henrique gekocht worden.
Cvitanich is niet voor de bank gehaald, dat weet ik zeker.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
'Eigenlijk' inderdaad, want hij deed het meer dan goed afgelopen seizoen in de wedstrijden dat hij meespeelde. Met als uitschieter zijn perfecte wedstrijd tegen NAC in de halve finale van de beker. Ja, tegen het centrum van NAC, waar Huntelaar nooit een poot aan de grond krijgt... Slecht voorbeeld dus...Makki schreef:Hoewel ik Feyenoord liever niet als voorbeeld stel, is dat wel het perfecte voorbeeld wanneer je eerste spits (Makaay) geblesseerd raakt en je iets (Mols) op moet stellen wat eigenlijk niet kan voetballen..Rishi schreef:Ik denk dat als KJH blijft Cvita alsnog het kind van de rekening wordt. Of MvB moet 4231 gaan spelen...
cvitnogiets zit niet eens bij de selectie en huntelaar is aanvoerder en blijft dus gewoonWie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vraag mij even af: als we Aissati halen (en van mij mag het), dan zal hij, neem ik aan, op nr. 10 komen te spelen. Is dat niet al de plaats voor Cvit'? Met andere woorden: er zal dan toch een nieuwe aankoop op de bank moeten plaatsnemen?
op www.ajax.nl staat zijn naam niet bij de selectie, of mn ogen zijn heel slecht... 
oh shit, ze hebben daar alleen nog de selectie van vorig jaar, 2007-'08 is de laatste... dat verklaart een hoop...

oh shit, ze hebben daar alleen nog de selectie van vorig jaar, 2007-'08 is de laatste... dat verklaart een hoop...

Cvitanich is gehaald toen men er nog veel vertrouwen in had dat Huntelaar zou blijven. In eerste instantie was hij dus waarschijnlijk gewoon op de bank terecht gekomen.Jesse schreef:Ofwel: Huntelaar moet verkocht worden. Van dat geld kan een talentvolle spits, Aissati, een snelle mandekker en eventueel die Henrique gekocht worden.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat contract is niet rechtsgeldig. Z'n huidige contract is niet eens rechtsgeldig, want hij was in 2005 nog zo jong dat ie hoogstens een 3-jarig en geen 4-jarig contract had mogen tekenen.Baseman schreef:In het nieuwe contract staat echt geen afkoopsom van 5 miljoen...
Om vervolgens 25 'redenen' te noemen waarom Aisatti het bij Ajax niet zou redden. Waarom dan 'hopelijk' niet naar Ajax?!Baseman schreef: Ik ben benieuwd waar dit op uit gaat draaien. Een vertrek lijkt me duidelijk, maar hopelijk niet naar Ajax.
Mocht Aissati naar Ajax vertrekken, dan ben ik ook benieuwd of hij het bij jullie gaat redden. Het voetballende aspect is het probleem niet, maar mentaal is hij niet de sterkste. En bij Ajax is er altijd veel druk, vooral voor een groot talent dat van PSV afkomstig is. Hij vertoont verder vedettegedrag, apart voor iemand die onder 4 verschillende coaches geen basisplaats af kon dwingen. En dan is hij pas 19. Ook is het vreemd dat hij tegen Stevens niet zegt dat hij wil vertrekken, om na dat gesprek meteen tegen de media te vertellen dat hij vertrekt. Verder is het triest en respectloos dat hij een woordvoerder (waar heeft hij die überhaupt voor nodig ?) laat zeggen dat teamgenoot Dzudszak zijn veters nog niet mag strikken...helemaal omdat Dzudszak wel van (grote) waarde is geweest afgelopen seizoen.
Bakkal en die-speler-van-grote-waarde zaten onder Vergoossen anders ook regelmatig op de bank.Zoals Bakkal, Marcellis en zijn maatje Afellay wel hebben gedaan.
Nee, prima! Hopelijk via arbitrage, want PSV heeft geen poot om op te staan. Wederom knoeiwerk van Reker met z'n beloftes die ie niet waar kan maken en dat niet-ondertekende contract.In plaats van daar een voorbeeld aan te nemen speelde hij liever een spelletje via de pers en forceert hij nu zelfs een vertrek (onder regie van Lemic ?), doodzonde.
Ajax krijgt er een talent bij (voor weinig) en kweekt onrust bij PSV. Andermaal zal er kritiek op Reker neerdalen.
En dat is Affelay dan ook prima gelukt: is nóóóit geblesserd.Baseman schreef: Ook is Afellay na zijn eerste seizoen het krachthonk in gedoken, zodat hij minder snel blessures op zou lopen en fysiek beter zijn mannetje kon staan op het veld.
Hoe denk jij te weten welk fysiek programma Aisatti van de medische staf van PSV heeft opgelegd gekregen?Iets wat Aissati ook keihard nodig heeft, maar nooit moeite voor doet.
Er is geen ondertekend contract, joey. Het huidige contract van Aisatti is niet rechtsgeldig (want in 2005 was ie te jong om een 4-jarig contract te ondertekenen). Het is het woord van Reker (een leugenaar pur sang) tegen dat van Aisatti (iemand die al een leven lang bij PSV rondloopt).joey schreef: De arbitragecommissie stelt bijna altijd de club in het gelijk, Willem.
Dit wint Ajax... eh, Aisatti.

Linse heeft aangegeven dat mondelinge toezeggingen (ik neem aan de vage beloftes op sportief vlak door Reker) niet in dat contract waren opgenomen en dat het contract daarom niet door Aisatti is ondertekend.joey schreef:Aissati schijnt voor psv.tv verklaard te hebben dat hij zo blij was met zijn nieuwe contract....
Het kamp-Aisatti kan mensen als Hiele, Valckx en E. Koeman optrommelen, die graag zullen verklaren dat Reker zijn beloftes stelselmatig niet nakomt.