Ismail Aissati
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Desnoods. Ik zei eerder dat ik Rommedahl en Perez de zwakste spelers van het vorige seizoen vond. Die twee posities hebben mijn prioriteit.joey schreef:Wie zegt dat Ajax dat geld nog heeft? Blind wilde een verdediger halen en misschien, als er nog geld over was, een aanvaller. Wil jij Aissati hebben en dan geen versterking voor de verdediging?
http://www.vi.nl/VoetbalInsite/ErIsOokW ... issati.htm
Er is ook wat mis met Aissati, omdat hij nergens speelt. Aissati heeft 4 coaches gehad en koeman liet hem zeker 28 keer opdraven, Rutten deed dat in een half jaartje ook 14 keer en onder wouters herwon het ventje weer zijn vertrouwen, Derksen kan het leuk vertellen maar zijn verhaaltje deugt niet.
Er is ook wat mis met Aissati, omdat hij nergens speelt. Aissati heeft 4 coaches gehad en koeman liet hem zeker 28 keer opdraven, Rutten deed dat in een half jaartje ook 14 keer en onder wouters herwon het ventje weer zijn vertrouwen, Derksen kan het leuk vertellen maar zijn verhaaltje deugt niet.
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op ma jul 14, 2008 4:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax wilde voor elke linie sowieso een forse investering doen Joey en dat was op het moment dat Cvitanich al was gekocht. Dus je hebt wederom niet goed geluisterd!joey schreef:Wie zegt dat Ajax dat geld nog heeft? Blind wilde een verdediger halen en misschien, als er nog geld over was, een aanvaller. Wil jij Aissati hebben en dan geen versterking voor de verdediging?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En zou daarbij ruim 16 (zestien!!) miljoen zijn ingecalculeerd voor Sulejmani?goodfella schreef:Ajax wilde voor elke linie sowieso een forse investering doen Joey en dat was op het moment dat Cvitanich al was gekocht. Dus je hebt wederom niet goed geluisterd!joey schreef:Wie zegt dat Ajax dat geld nog heeft? Blind wilde een verdediger halen en misschien, als er nog geld over was, een aanvaller. Wil jij Aissati hebben en dan geen versterking voor de verdediging?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley