Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 4:17 pm

goodfella schreef:
Peter schreef:We zullen wel zien. Invloed hebben we er toch niet op, maar als een Henrique kiest voor Leverkusen, dan weet je genoeg.

Ik laat me verrassen. Voorlopig zijn Feyenoord en PSV in ieder geval een stuk verder, maar daar houd je als Ajacied zijnde rekening mee.
Dus jij zou een gat in de lucht springen als Ajax Tomasson had gekocht? Alsjeblieft zeg. :drecul.gif:

En als ik de verhalen over die Fransoos en Mexicaan van psv hoor, heb ik ook zoiets dat Ajax zulke spelers op 29 augustus nog wel kan halen...
Nee, maar Feyenoord heeft met El Ahmadi wel een aardige aankoop binnen. Verder wil ik die Braziliaan wel eens zien, want die zal ook niet voor het 2e gehaald zijn. Arnautovic? Topper in spé.

Maar goed, laten we ons maar richten op Ajax. Wie weet krijgen we er nog wel een speler bij.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo jul 13, 2008 4:22 pm

Arnautovic is nog niet binnen, en feyenoord heeft nou niet echt een roemrucht verleden met het aantrekken van Braziliaanse pareltjes. Nee, tot dusver ben ik totaal niet onder de indruk van de ontwikkelingen in Rotterdam zuid.

cento

Bericht door cento » zo jul 13, 2008 4:46 pm

'Maidana toch naar Ajax'

Volgens de Argentijnse krant Clarin is de kans zeer groot dat de Argentijnse verdediger Jonatan Maidana naar Ajax vertrekt. Ajax en Maidana zouden al een principe-akkoord hebben bereikt. Het is nu afwachten of beide clubs, Boca Juniors en Ajax, eruit komen. De Amsterdammers zouden een bod van drie miljoen euro hebben hebben uitgebracht op de pas 20-jarige verdediger.
dan toch?

Is dit een versterking?

peter

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 4:48 pm

Ze blijven daar echt volhouden bij Clarin. Ik ben benieuwd.

Edit: waar komt dit bericht vandaan?

Leon

Bericht door Leon » zo jul 13, 2008 5:09 pm

ik heb het ook ergens gelezen, ik dacht soccer4u.nl, zo'n nietszeggende site..
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

cento

Bericht door cento » zo jul 13, 2008 5:10 pm

Peter schreef:Edit: waar komt dit bericht vandaan?
ajaxtoday

sander

Bericht door sander » zo jul 13, 2008 5:12 pm

Peter schreef:Ze blijven daar echt volhouden bij Clarin. Ik ben benieuwd.

Edit: waar komt dit bericht vandaan?
Op de website van Clarin staat niets.
Onzin bericht dus, die door iemand is geplaatst en andere sites klakkeloos hebben overgenomen!

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 13, 2008 5:49 pm

Peter schreef: Nee, maar Feyenoord heeft met El Ahmadi wel een aardige aankoop binnen. Verder wil ik die Braziliaan wel eens zien, want die zal ook niet voor het 2e gehaald zijn. Arnautovic? Topper in spé.

Maar goed, laten we ons maar richten op Ajax. Wie weet krijgen we er nog wel een speler bij.
Die Braziliaanse middenvelder zal toch niet veel aan spelen toekomen denk ik zo. Daarnaast richt men zich nu op een spits en bankzitter (?) van Benfica, dus of die Arnautovic nu nog komt? Maar als ik het goed begrijp heb jij weinig vertrouwen in Cvitanich en Sulejmani.

peter

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 5:49 pm

Waar lees je dat?

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 13, 2008 5:51 pm

peter

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 5:54 pm

OK, maar ik bedoelde meer waar je lees je dat ik geen vertrouwen heb in Sulejmani en Cvitanich? Ik heb vooralsnog geen vertrouwen in het feit dat Ajax het gapende lek weet te dichten achterin.

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 13, 2008 5:56 pm

Peter schreef:OK, maar ik bedoelde meer waar je lees je dat ik geen vertrouwen heb in Sulejmani en Cvitanich? Ik heb vooralsnog geen vertrouwen in het feit dat Ajax het gapende lek weet te dichten achterin.
Tsjah, ik kan nu wel roepen dat ik wel vertrouwen heb, maar dat heeft niet zoveel zin. Gewoon afwachten totdat de transfermarkt is gesloten.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 13, 2008 6:59 pm

"AT5 meldt in het 6 uur journaal dat Maidana naar AJAX komt."
Wordt vervolgd...

Iemand die het gezien heeft? :blush.gif:

sander

Bericht door sander » zo jul 13, 2008 7:02 pm

Neefkens schreef:"AT5 meldt in het 6 uur journaal dat Maidana naar AJAX komt."
Wordt vervolgd...

Dat is dus niet waar. Ik las weer dat het niet op het 6 uur journaal van AT5 was. Ajaxtoday en andere sites melden het ook. Met als bron Clarin. Maar daar staat niets in over Maidana naar Ajax. Alleen het bericht van 14 juni en een bericht van vandaag ging over een bokser! Dus is allemaal blablabla.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 7:27 pm

Neefkens schreef:"AT5 meldt in het 6 uur journaal dat Maidana naar AJAX komt."
Wordt vervolgd...

heb je hier wat aan?

http://www.at5.nl/media/at5nieuws.asp?id=2695

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 13, 2008 7:29 pm

Ik zat net al te kijken, maar helemaal niets. :1evil.gif:

Makki

Bericht door Makki » zo jul 13, 2008 7:47 pm

Zit Maidana ook niet bij de olympische selectie van Argentinie??
Dan zie je hem sowieso de hele voorbereiding niet, daar zit ik nu ook niet echt op te wachten...

Lijkt me overigens onzinverhaal, want volgens Danny Blind zijn we niet geinteresseerd..

sander

Bericht door sander » zo jul 13, 2008 8:12 pm

De interesse van Ajax in Ismail Aissati blijkt geen indianenverhaal te zijn. De Amsterdammers hebben PSV officieel laten weten dat het de middenvelder graag wil overnemen. Dat bevestigt algemeen directeur Jan Reker in het Eindhovens Dagblad. Ajax heeft de spelmaker al maandenlang op de korrel. De hoofdstedelingen wilden Aissati in de winterstop al overnemen, maar PSV wilde destijds niet meewerken aan een transfer. Ook nu hoeft Ajax niet veel medewerking te verwachten. Reker zegt ’in principe’ niet te willen meewerken aan een transfer.

Hoe Aissati zelf tegen een overgang staat is onbekend. Wel is duidelijk dat de middenvelder ontevreden is bij PSV. De jeugdinternational had op meer speelminuten gerekend en wil vertrekken als zijn kansen niet toenemen. Om deze reden weigert hij een nieuw contract te tekenen, hoewel er enkele maanden geleden wel een mondeling akkoord werd bereikt. "Maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen", zei zaakwaarnemer Rodger Linse daar eerder over in de Telegraaf.

De negentienjarige jeugdinternational mocht onder trainer Sef Vergoossen dit kalenderjaar het veld slechts vier keer als invaller betreden. Dat leverde het schamele aantal van 48 speelminuten op. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen zijn hard aangekomen bij de jonge Utrechter, die ook in de belangstelling staat van FC Twente en FC Utrecht. Vooralsnog heeft alleen Ajax zich officieel gemeld.

Bron: voetbalzone

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 13, 2008 10:48 pm

Peter schreef:OK, maar ik bedoelde meer waar je lees je dat ik geen vertrouwen heb in Sulejmani en Cvitanich? Ik heb vooralsnog geen vertrouwen in het feit dat Ajax het gapende lek weet te dichten achterin.
Zo kwam je post anders wel over. De verdediging van Feyenoord is individueel en organisatorisch gezien slechter als die van Ajax en ze hebben als versterking een mooie middenvelder erbij gekocht. Maar toch lijkt het net alsof je die aankoop beter vindt en tegelijkertijd leest het net alsof je Sulejmani en Cvita niet echt hoog heb zitten. Het is alleen hoe dat bericht overkwam hoor...
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 14, 2008 7:24 am

Het lijkt wel of Ajax alleen met smeekbede spelers naar Amsterdam kan halen. Het is ongelofelijk dat die Kakkerlakken de ene naar de andere speler haalt en wij moeten hopen op een aantal aankopen iig verdedigers. :eusa_pray.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » ma jul 14, 2008 7:34 am

goodfella schreef:
Tsjah, ik kan nu wel roepen dat ik wel vertrouwen heb, maar dat heeft niet zoveel zin. Gewoon afwachten totdat de transfermarkt is gesloten.
waarom je zou geen vertrouwen hebben?

er zijn (waren) hier zo veel mensen die zo zeker weten dat MvB met zijn rijke ervaring als club coach een geweldige coach-manager zal zijn... en zeker niet dezelfde fout gaat maken als HtC en MvG... in tegendeel... dus heb vertrouwen :onfire.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 14, 2008 7:38 am

Jansma schreef:
goodfella schreef:

er zijn (waren) hier zo veel mensen die zo zeker weten dat MvB met zijn rijke ervaring als club coach een geweldige coach-manager zal zijn... en zeker niet dezelfde fout gaat maken als HtC en MvG... in tegendeel... dus heb vertrouwen :onfire.gif:
Vertrouwen , dat moet je krijgen maar ook verdienen en dat heeft Ajax de laatste 10 jaar iig niet verdiend.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jul 14, 2008 7:40 am

Toppie schreef:Het lijkt wel of Ajax alleen met smeekbede spelers naar Amsterdam kan halen. Het is ongelofelijk dat die Kakkerlakken de ene naar de andere speler haalt en wij moeten hopen op een aantal aankopen iig verdedigers. :eusa_pray.gif:
Een Braziliaan waar nog niemand van gehoord heeft en een spits van vergane glorie? Respect man!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » ma jul 14, 2008 7:45 am

Toppie schreef:
Jansma schreef:
goodfella schreef: Tsjah, ik kan nu wel roepen dat ik wel vertrouwen heb, maar dat heeft niet zoveel zin. Gewoon afwachten totdat de transfermarkt is gesloten.

Vertrouwen , dat moet je krijgen maar ook verdienen en dat heeft Ajax de laatste 10 jaar iig niet verdiend.
zoals meer dingen, ook irony het is niet aan jou besteed... :aai.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Mano

Bericht door Mano » ma jul 14, 2008 10:26 am

Ik heb nog een mooi indianenverhaaltje..

In deze periode ben ik altijd rete-nieuwsgierig wie ajax gaat aankopen.

Ik vlieg dus gisteravond terug vanauit Reykjavik zit ik daar met Einar Gudjohnsen in het vliegtuig.
ik denk: geinig. misschien vliegt hij naar Barca via A'dam.
na de landing, tijdens het wachten tot de deur open gaat, zeg ik tegen hem: ga je tekenen voor Ajax? Hij lacht.

vervolgens lopen we naar de bagageband. het verraste me dat hij zonder bagage de douane doorliep. hij had dus niks nada noppes bij hem.
behalve een ticket, telefoon en agenda (in zijn hand)

3minuten later zie ik Waterreus lopen...(ook nog achter de douane)
TOEVAL? die doet toch niks meer in de voetballerij???

Ik begon meteen allemaal gedachtes te krijgen... Ajax is druk bezig om met Barca een samenwerking te creeeren...vervanger van Huntelaar?
maar Psv heeft Einar al eens in de boeken gehad. en waterreus loopt er ook rond (of was dat echt gewoon toeval)
Of is ie gewoon op bezoek bij vrienden,... (maar eventuele bagage dan?)

wat ik dus al zeg: 1 dikke indianenverhaal...
maar ik plaats hem toch!! mocht Ajax met Einar op de proppen komen, heb ik de scoop :drecul.gif:

ps,
heb ooit een x shearer met blind zien lopen bij de arena. toen dacht ik ook: no way!!! shearer bij ajax??? maar is het dus nooit geworden.... :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gesloten