Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Dat Sulejmani belangrijk is blijkt wel uit zijn transfersom en waarschijnlijk salaris. Bovendien kan MvB ook gewoon met hem communiceren waarom eea gebeurt.
@ Joey hierboven: kom op zeg. Blijf je dit nu echt volhouden? Sulejmani is 19 en geen primadonna. Nummer 10 zegt hem weinig tot niks en basisplaats is basisplaats.
@ Joey hierboven: kom op zeg. Blijf je dit nu echt volhouden? Sulejmani is 19 en geen primadonna. Nummer 10 zegt hem weinig tot niks en basisplaats is basisplaats.
Laatst gewijzigd door Michael_B op za jul 12, 2008 11:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Misschien dat het Sulejmani niet boeit (hij staat ook met nummer 11 stralend op de foto), maar dit grapje kun je niet met elke speler uithalen. Lekker opportunistisch om elke nieuwe speler nummer 10 te beloven.De Dominee schreef:Dat Sulejmani belangrijk is blijkt wel uit zijn transfersom en waarschijnlijk salaris. Bovendien kan MvB ook gewoon met hem communiceren waarom eea gebeurt.
Voetbalzone.nlAjax lijkt Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral (foto), te kunnen vergeten. Palmeiras heeft een officieel bod uit Amsterdam van negen miljoen euro op de verdediger afgewezen. De Braziliaanse club eist minimaal vier miljoen euro meer voor de veelvuldig jeugdinternational, die is uitgeleend aan Atlético Mineiro. (O Globo)
Ik post het omdat ik laatst iemand iets over Amaral heb horen zeggen. Zou dit een goede optie voor Ajax zijn?
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Enkelen hier wisten te melden dat hij net enkele weken geleden opnieuw verhuurd is, dus dit lijkt me een 'korreltje zout'-bericht...leon schreef:Voetbalzone.nlAjax lijkt Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral (foto), te kunnen vergeten. Palmeiras heeft een officieel bod uit Amsterdam van negen miljoen euro op de verdediger afgewezen. De Braziliaanse club eist minimaal vier miljoen euro meer voor de veelvuldig jeugdinternational, die is uitgeleend aan Atlético Mineiro. (O Globo)
Ik post het omdat ik laatst iemand iets over Amaral heb horen zeggen. Zou dit een goede optie voor Ajax zijn?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Uhm. MvB heeft hem toch nummer '10' gegeven, waarop hij wist te antwoorden: 'Een prachtig nummer. Erg speciaal'. Dan kun je het bijna niet meer maken om hem nu een ander nummer toe te spelen. Ik zou iig boos worden als ik Sulejmani was.De Dominee schreef:Het zal Sulejmani niet beloofd zijn, maar overkomen. Bij Aissati ligt dat anders, blijkbaar.
Inderdaad. Het is heel simpel: belofte maakt schuld.Peter schreef:Uhm. MvB heeft hem toch nummer '10' gegeven, waarop hij wist te antwoorden: 'Een prachtig nummer. Erg speciaal'. Dan kun je het bijna niet meer maken om hem nu een ander nummer toe te spelen. Ik zou iig boos worden als ik Sulejmani was.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Als je het maar kunt uitleggen, en dat zullen ze, neem ik aan, gedaan hebben.
Bovendien moet je je ook afvragen hoeveel waarde de uitspraak van Sulejmani over nr. 10 heeft, het is er natuurlijk wel één voor de open deuren-topic.
Maar zoals Jöhnk terecht opmerkt, we zullen zien.
Bovendien moet je je ook afvragen hoeveel waarde de uitspraak van Sulejmani over nr. 10 heeft, het is er natuurlijk wel één voor de open deuren-topic.
Maar zoals Jöhnk terecht opmerkt, we zullen zien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Suarez kan natuurlijk ook naar 7 worden "gepromoveerd", ik neem ook aan dat hij dit seizoen op 7 komt te spelen..Donkey Shot schreef:ik vind het raar dat Suarez, die zich al een jaar heeft bewezen als "11" dat nummer niet krijgt.
Maar de suggestie dat er nog een 10 moet komen klinkt wel zeer aannemelijk, ik had er zo nog niet over nagedacht
-
- AT Toto winner 15/16
Geen sprake van. Glansrijk gewonnen.brigade zuid schreef:Ben bang dat je dat flesje wijn kwijt bent Joey.. vorige keer had je hem ook verloren aan Doc toch?

Ging over Shota die volgens Doc haast niet zou scoren, weet je nog? Ik geloof dat ik in de winterstop al bijna gewonnen had.

Het stinkt aan alle kanten!