Albert Luque Martos
Moderator: mods
In de ideale wereld speelt Ajax ieder jaar als in 1995... HtC kwam zelf aanzetten met rubbish als Roger, Colin en Leonardo, dus is hij evenmin vrij te pleiten. Zo'n ziener is die man niet.joey schreef: De scouts moeten goede spelers aandragen en de TD moet een selectie maken, zodat de trainer kan kiezen uit een goede speler of een goede speler. Idealiter. Ik weet wel dat het niet altijd zo werkt, maar het moet niet zo zijn dat je komt aanzetten met Rommedahl of Ogararu.
Luque verdient nog te weinig bij Ajax"
Met de komst van Miralem Sulejmani lijkt de rol van Albert Luque uitgespeeld bij Ajax. Een vertrek van de 30-jarige Spanjaard ligt echter niet voor de hand, Luque wil zelf namelijk niet weg uit Amsterdam.
Dat Luque overbodig is en weg mag uit Amsterdam is overigens ook nog niet tegen de aanvaller gezegd. "Moet Albert weg? Ik weet daar niks van", zegt Rafael Luque, vader en zaakwaarnemer van Albert. "De club heeft niks van zich laten horen en er staan ook geen gesprekken gepland."
Mocht de club alsnog een gesprek plannen, dan is een vertrek verre van zeker. "Albert wil niet weg, hij wil zijn contract uitdienen en triomferen in Amsterdam. Van een vertrek is absoluut geen sprake. Mijn zoon heeft het goed naar zijn zin in Amsterdam", aldus zijn vader tegenover Sportweek.
Het gezeur over het salaris van Luque moet volgens zijn vader ook afgelopen zijn. "Dat Albert te veel verdient vind ik onzin. Sterker nog: Hij verdient te weinig! Als de nieuwe trainer Albert opstelt, zal iedereen dat zien. Dan hebben de supporters en de pers het niet meer over zijn salaris. Hij is nog steeds een absolute topspeler, zelfs nog beter dan in zijn Deportivo-tijd. We zullen het zien dit jaar."
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij weet het dus wel!Blind: ‘Luque weet wel van afscheid bij Ajax’ Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 10-jul-2008 12:33
Door Bart Vlietstra
Ajax’ technisch manager Danny Blind (foto) bestrijdt dat Albert Luque niet op de hoogte is van de wens van Ajax om afscheid van elkaar te nemen deze zomer. “Ik heb Albert zelf verteld dat we niet met hem verder willen. Als ik de betrokkene heb ingelicht weet ik niet wie ik nog meer moet spreken.” Blind wil niet kwijt of Luque transfervrij weg mag. “Daarover hebben we niets zwart op wit staan en wil ik verder ook geen mededelingen over doen.”
Er zou wat interesse zijn uit Qatar voor de Spanjaard. Vanuit zijn vaderland is het opvallend stil. “Sinds hij naar Newcastle United is gegaan, is hij uit de belangstelling verdwenen,” weet Edwin Winkels, verslaggever van El Periódico. “Hij zal in ieder geval fors moeten inleveren als hij nog wat wil.” Journalist Javier Palomar van Marca zegt: “In Spanje is hij nog steeds een grote naam, alhoewel zijn faam natuurlijk afgenomen is. Aan zijn mentaliteit twijfelt niemand. Luque staat in Spanje bekend als erg competitief, een ganador, een winnaar. Een jaar geleden kon hij naar Villarreal en Espanyol en er zullen nog steeds clubs in de Primera Divisíon zijn die hem willen hebben. Toen ik hem recentelijk sprak, wilde hij echter niet weg bij Ajax. Hij wil daar slagen.”
www.sportweek.nl
-
Luque schijnt graag terug te willen naar Mallorca, hij is niet de enige die dat wel een goed idee vindt.
Mallorca weet nog van niets.
http://www.marca.com/edicion/marca/futb ... 44921.html
Bron: Marca

Mallorca weet nog van niets.
http://www.marca.com/edicion/marca/futb ... 44921.html
Bron: Marca