Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » di jul 08, 2008 2:17 pm

Wordt deze jongen nog gepresenteerd?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Harm

Bericht door Harm » di jul 08, 2008 2:18 pm

Thomas schreef:
Harm schreef:
Voetske schreef:Jouw mening over deze speler Harm ?.
Over Sulejmani? Een geweldig talent natuurlijk dat ik graag bij PSV had gezien (maar dat heb ik al gemeld). Maar alleen die prijs... Die gaat echt nergens over.

Zelfs Thomas zegt dat hij die 16 miljoen nu niet waard is.
Dat zeg ik helemaal nergens. Regeren is vooruit zien. Dat heeft Van Geel nagelaten, maar gelukkig valt er alsnog winst te behalen op Sulejmani. Ajax betaalt nu veel geld voor een speler die nog veel meer op zal brengen. En dat is dus het vertrouwen in de inschatting van Ajax waar ik het over heb.
Hoezo zeg je dat nergens?
Thomas schreef:
Voetske schreef:Omdat het bedrag niet in verhouding staat met wat deze speler op het voetbalveld heeft laten zien.
Klopt. Het bedrag staat echter al veel meer in verhouding met wat Sulejmani gáát laten zien.
Dus hij heeft nog niet laten zien waarom hij 16 miljoen waard is, en dus is hij het nu nog niet waard.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 9:57 am

Ajax contracteert Miralem Sulejmani

Amsterdam, 09 jul 2008
Ajax heeft woensdag Miralem Sulejmani gecontracteerd. Afgelopen vrijdag bereikten Ajax en sc Heerenveen al een akkoord over de overgang van de 19-jarige spits.

Het contract van de Serviër loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2013.

Afbeelding
Ajax.nl

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 09, 2008 9:58 am

Prima!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 10:01 am

Sulejmani gaat voor landstitel

Amsterdam, 09 jul 2008
Miralem Sulejmani heeft zichzelf een duidelijk doel gesteld voor komend seizoen. ,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax”, zei de Serviër toen hij woensdag zijn contract ondertekende in de ArenA.

Afbeelding

De 19-jarige Miralem ‘Mikky’ Sulejmani is de komende vijf jaar Ajacied. ,,Dat voelt heel erg goed”, vertelde de aanvaller. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was stond ik al op foto’s in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.”

Ajax betaalde miljoenen voor de behendige voetballer. De overgang van Sulejmani gaat de boeken in als de duurste binnenlandse transfer tot nu toe. Van extra druk is desondanks geen sprake. ,,Ik houd me daar niet mee bezig. Ik weet niet eens het exacte bedrag van de transfer. Ik ben een voetballer en ik wil ook alleen maar denken aan voetballen.”

Afbeelding

Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.” Afgelopen seizoen maakte Sulejmani vijftien treffers in de Eredivisie. Hij durft niet te zeggen hoeveel hij er in zijn eerste jaar als Ajacied gaat maken. ,,Ik kan niets beloven. Ik wil gewoon belangrijk worden voor het elftal.”

De oud-speler van Partizan Belgrado is aanstaande maandag voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Om 11.00 uur begint hij op de Toekomst met zijn nieuwe collega's aan de eerste training. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten is live te zien via www.ajax.tv.
Ajax.nl

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 09, 2008 10:02 am

Welkom Miralem. Ik hoop dat je er voor kunt zorgen dat ik dit seizoen af en toe weer wat te genieten heb in het stadion! Daar ben ik zo onderhand wel weer een keertje aan toe.
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 10:26 am

Hij krijgt dus nummer 10. Zal Luque leuk vinden. :hypocrite.gif:

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo jul 09, 2008 10:31 am

Hij is wel een meelopertje aan z'n tatoeages te zien. :hypocrite.gif:
Bertje for President!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 10:34 am

Ik vraag me af waar deze foto's genomen zijn?

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 09, 2008 10:35 am

Hoezo Jöhnk? Omdat Blind nog op vakantie is?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jul 09, 2008 10:41 am

Toch knap van blind om 3,25 miljoen euro van de vraagprijs af te halen. Tijdens de gesprekken die ik tijdens EURO 2008 met enkele Heerenveen functionarissen heb gehad, werd mij duidelijk gezegd dat voor geen euro minder dan 19,5 miljoen hij weg zou gaan.

achteraf is het gewoon wanbeleid van AJAX dat ze 2 jaar geleden het risico niet aan wurfden om een jong talent te halen voor 200 duizend euro. Hieruit kan je afleiden dat van Geel zijn scouting niet serieus nam en alleen voor zijn eigen spelers wilden gaan? Reden? misschien een extra zakcentje?

Ondanks de 16 extra miljoenen hebben we eindelijk 2 spelers op de flanken die voorzeten kunnen geven en scoren en het publiek kunnen vermaken. Met daar achter een jong talent als Martina zit de aanval eindelijk met betrekking tot het vleugelspel eindelijk weer eens goed.

Nu nog de verdediging en een spelverplaatser op het middenveld!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 10:45 am

Jesse schreef:Hoezo Jöhnk? Omdat Blind nog op vakantie is?
Ik vind de foto's wat apart. Het lijkt wel alsof Blind met een paar Aegon-kartonnetjes het land in is gegaan.

Maar goed, hij is binnen en daar gaat het om. :welcome:

jabu

Bericht door jabu » wo jul 09, 2008 10:48 am

Worden de handtekeningen niet altijd gezet aan zo'n IKEA-houten tafel?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo jul 09, 2008 10:48 am

Jöhnk schreef:
Jesse schreef:Hoezo Jöhnk? Omdat Blind nog op vakantie is?
Ik vind de foto's wat apart. Het lijkt wel alsof Blind met een paar Aegon-kartonnetjes het land in is gegaan.

Maar goed, hij is binnen en daar gaat het om. :welcome:
Dat is gewoon de tijdelijk backdrop die ze tussen de competities gebruiken. Straks (tijdens het seizoen) zijn ze namelijk verplicht de marketing richtlijnen van de eredivisie weer te gebruiken in samenhang met de eigen sponsoren.

Toppie

Bericht door Toppie » wo jul 09, 2008 11:15 am

Jöhnk schreef:
Sulejmani gaat voor landstitel

Amsterdam, 09 jul 2008
Miralem Sulejmani heeft zichzelf een duidelijk doel gesteld voor komend seizoen. ,,Ik wil de landstitel winnen met Ajax”, zei de Serviër toen hij woensdag zijn contract ondertekende in de ArenA.

Afbeelding

De 19-jarige Miralem ‘Mikky’ Sulejmani is de komende vijf jaar Ajacied. ,,Dat voelt heel erg goed”, vertelde de aanvaller. ,,Toen ik ongeveer twaalf jaar was stond ik al op foto’s in een shirt van Ajax. De club heeft een prachtige historie en er hebben heel veel grote voetballers gespeeld: Van Basten, Bergkamp, Cruijff.”

Ajax betaalde miljoenen voor de behendige voetballer. De overgang van Sulejmani gaat de boeken in als de duurste binnenlandse transfer tot nu toe. Van extra druk is desondanks geen sprake. ,,Ik houd me daar niet mee bezig. Ik weet niet eens het exacte bedrag van de transfer. Ik ben een voetballer en ik wil ook alleen maar denken aan voetballen.”

Afbeelding

Sulejmani heeft al een paar keer met Marco van Basten gesproken. De trainer schonk de nieuwe Ajax-aanwinst meteen vertrouwen door hem het shirt met rugnummer tien toe te zeggen. ,,Een prachtig nummer, erg speciaal.” Afgelopen seizoen maakte Sulejmani vijftien treffers in de Eredivisie. Hij durft niet te zeggen hoeveel hij er in zijn eerste jaar als Ajacied gaat maken. ,,Ik kan niets beloven. Ik wil gewoon belangrijk worden voor het elftal.”

De oud-speler van Partizan Belgrado is aanstaande maandag voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Om 11.00 uur begint hij op de Toekomst met zijn nieuwe collega's aan de eerste training. De eerste oefensessie onder leiding van Marco van Basten is live te zien via www.ajax.tv.
Ajax.nl
Sulejmani gaat voor de landstitel en onze verdediging gaat voor de :blush.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo jul 09, 2008 11:27 am

Jabu schreef:Worden de handtekeningen niet altijd gezet aan zo'n IKEA-houten tafel?
De handtekeningen worden vaak gezet in het kantoortje van Blind, (Eerst van van Geel) of gewoon in een van de andere kleine vergaderkantoortjes die de Arena rijk is. Grappig is wel dat op het contract wat je altijd op de foto's ziet (inclusief speler met big smile die de pen vast houdt) gewoon fictieve contractjes zijn. Daar staat wat slap geouwehoer op, de échte contracten zijn dan een uurtje eerder getekend.

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo jul 09, 2008 11:33 am

De Grote Mensen Wereld is 1 grote schijnwereld, Thijs!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 09, 2008 11:44 am

Sulejmani is nog een paar dingen vergeten.
Het is een droom om voor Ajax te spelen. Deze trein komt maar één keer langs. Welke aanvaller wil niet onder Marco van Basten trainen?
Sulejmani zal naar Italië gereisd zijn om de vakantie van Blind zo min mogelijk te verstoren. Zijn manager Lemic sjouwde de decorstukken. :hypocrite.gif: :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » wo jul 09, 2008 11:46 am

De zon lijkt in ieder geval goed te schijnen in Italië. Dat is ook wat waard. :hypocrite.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo jul 09, 2008 12:44 pm

Als die zon daar nog even anderhalve maand doorschijnt.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jul 09, 2008 2:54 pm

Op Ajax.tv een filmpje met Sulejmani. Hij spreekt godzijdank Engels.

Nihad

Bericht door Nihad » wo jul 09, 2008 3:25 pm

Gelukkig wel. Anders had je Lemic ook al op het trainingsveld gehad en dat zou Joey niet getrokken hebben vrees ik. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

999

Bericht door 999 » wo jul 09, 2008 4:16 pm

Shit, hij is net zo dik als Maradonna ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr jul 11, 2008 3:23 pm

Hij heeft niet nummer 10 maar nummer 11:

Afbeelding

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 11, 2008 4:40 pm

Tuurlijk, Aissati krijgt immers 10! :666.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie