Hoe weet jij dat Blind een slecht onderhandelaar is? Vooralsnog heeft hij 1 speler gekocht die absoluut niet te koop was en waar de verkopende club zelfs zo weigerachtig was dat die in eerste instantie zelfs geen prijs wilde noemen. Maar goed, het is in om Blind belachelijk te makenPeter schreef:Met de onderhandelingskunsten van Danny Blind betaal je daar ook al gauw 15 miljoen voor.
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vergeet je die 70 miljoen gulden van zijn vorige ambstermijn niet. Sorry, maar ik mag heus wel zeggen dat Blind een slechte (nee dramatische) onderhandelaar is. Maak ik hem dan belachelijk? Nee, maar ik vind dit gewoon zo.LucaS schreef:Hoe weet jij dat Blind een slecht onderhandelaar is? Vooralsnog heeft hij 1 speler gekocht die absoluut niet te koop was en waar de verkopende club zelfs zo weigerachtig was dat die in eerste instantie zelfs geen prijs wilde noemen. Maar goed, het is in om Blind belachelijk te makenPeter schreef:Met de onderhandelingskunsten van Danny Blind betaal je daar ook al gauw 15 miljoen voor.
Ja, destijds betaalde hij ook al voor alle spelers de hoofdprijs. 16 miljoen gulden + Knopper voor Nikos Machlas, tja.....
Frank Verlaat was geloof ik ook acht miljoen gulden.
Heerenveen heeft Ajax lekker laten bungelen. Ajax probeerde links en rechts spelers te krijgen en niets lukte. Toen heeft men maar de hoofdprijs neergeteld voor Sulejmani, dan is iedereen weer even stil. Met goed beleid heeft dat niets te maken.

Heerenveen heeft Ajax lekker laten bungelen. Ajax probeerde links en rechts spelers te krijgen en niets lukte. Toen heeft men maar de hoofdprijs neergeteld voor Sulejmani, dan is iedereen weer even stil. Met goed beleid heeft dat niets te maken.
Het stinkt aan alle kanten!
16 miljoen + Reuserjoey schreef:Ja, destijds betaalde hij ook al voor alle spelers de hoofdprijs. 16 miljoen gulden + Knopper voor Nikos Machlas, tja.....Frank Verlaat was geloof ik ook acht miljoen gulden.
![]()
Nog erger, want die vertegenwoordigde op dat moment nog een behoorlijke transferwaarde.Arthur schreef:16 miljoen + Reuserjoey schreef:Ja, destijds betaalde hij ook al voor alle spelers de hoofdprijs. 16 miljoen gulden + Knopper voor Nikos Machlas, tja.....Frank Verlaat was geloof ik ook acht miljoen gulden.
![]()
Waarom heeft het niets met goed beleid te maken? Als Sulejmani op dit moment de beste optie is en hij verdient zijn transfersom terug, heeft het alles met goed beleid te maken.joey schreef:Heerenveen heeft Ajax lekker laten bungelen. Ajax probeerde links en rechts spelers te krijgen en niets lukte. Toen heeft men maar de hoofdprijs neergeteld voor Sulejmani, dan is iedereen weer even stil. Met goed beleid heeft dat niets te maken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Je kan ook zeggen dat Van Basten Sulejmani perse wilde hebben en Ajax hem koste wat het kost wilde halen. Maar het is makkelijker om ergens tegen aan te trappen dan om iets te complimenteren natuurlijk.joey schreef: Heerenveen heeft Ajax lekker laten bungelen. Ajax probeerde links en rechts spelers te krijgen en niets lukte. Toen heeft men maar de hoofdprijs neergeteld voor Sulejmani, dan is iedereen weer even stil. Met goed beleid heeft dat niets te maken.
Omdat je elke speler kunt krijgen als je dik boven de marktwaarde biedt.Bertje schreef:Waarom heeft het niets met goed beleid te maken?
Nee, wat Heerenveen doet is goed beleid. De speler halen op het moment dat hij nog betaalbaar is.Als Sulejmani op dit moment de beste optie is en hij verdient zijn transfersom terug, heeft het alles met goed beleid te maken.
Alweer ja. Ajax kocht Vierklau. Daar waren heel veel mensen heel enthousiast over. Daarnaast kocht Ajax toen Verlaat. 2 verdedigers in 1 zomer, als Blind daar geen compliment voor verdient. Blind kocht ook Chivujoey schreef:O, nu laat mijn geheugen me in de steek.![]()
Behoorlijke verdedigers werden dus NIET gekocht. Net als nu.
Maar een goede scouting zet je niet in 1 maand neer. Dus als Ajax nu duur moet kopen, is dat de fout van de voorgangers. Volgend seizoen mag je wel verwachten dat er goedkopere en onbekendere talenten komenjoey schreef:Nee, wat Heerenveen doet is goed beleid. De speler halen op het moment dat hij nog betaalbaar is.
Ajax kocht behoorlijke verdedigers noch behoorlijke aanvallers.LucaS schreef:Alweer ja. Ajax kocht Vierklau. Daar waren heel veel mensen heel enthousiast over. Daarnaast kocht Ajax toen Verlaat. 2 verdedigers in 1 zomer, als Blind daar geen compliment voor verdient. Blind kocht ook Chivujoey schreef:O, nu laat mijn geheugen me in de steek.![]()
Behoorlijke verdedigers werden dus NIET gekocht. Net als nu.
-
Nee. 100% Nederlandsjoey schreef:Ha, een Pool op ons forum? Welkom!Tulipany z Amsterdamu schreef:Al een seizoen lang wordt ons een spelmaker beloofd, maar er gebeurt helemaal niets. Waarom nu niet Aissati binnenhalen en hem het vertrouwen geven? Ik heb veel vertrouwen in die jongen. Bij Twente heeft ie laten zien waarom.![]()
Defour zou ook kunnen.

Defour zou super zijn, maar lijkt me nu inderdaad onhaalbaar. Genk heeft het getroffen. Ik denk dat Aissati een leuke haalbare optie is. Daarnaast ook nog Nederlands.
Vierklau is gehaald door Jan Wouters voor Blind directeur blablabla werd.LucaS schreef:Laudrup?
Vierklau was een prima verdediger, hij is alleen nooit fit geweest
Ajax speelde op een gegeven moment met bijna alleen middenvelders in de verdediging. Nieuwenburg bijvoorbeeld moest steeds rechtsback spelen terwijl hij totaal geen verdediger was. (Voor de jongeren onder ons, Nieuwenburg was volgens Blind het grootste talent van Nederland.)
En je punt is? Dure spelers kunnen ook goede aankopen zijn.joey schreef:Omdat je elke speler kunt krijgen als je dik boven de marktwaarde biedt.
En waar liep de Sulejmani van dit jaar voor een paar ton?Nee, wat Heerenveen doet is goed beleid. De speler halen op het moment dat hij nog betaalbaar is.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!