Catalaans paspoort aan de grens met NL inleveren he! Tis maar dat Oleguer het weet!LucaS schreef:Dat spreekt me dan wel weer aan

Moderator: mods
Heeft ie zijn economieboek weer open liggen....Ajax Rules schreef:@Wimpey: dingen zijn niet gratis.
Gratis producten en diensten worden gefinancieerd uit hogere (inkomsten)belasting, en leiden dus tot een hogere marginale druk, lagere arbeidsparticipatie, welvaartsverlies en een verkeerde allocatie van productiemiddelen (en overconsumptie).
Mijn god, wat een niveau, en dat van een moderator. Zet jíj jezelf even voor schut...Neefkens schreef:In jouw geval klopt het inderdaad.Ajax Rules schreef:@Neefkens:
kom op zeg.... De voorstanders bestaan zonder uitzondering uit infantiele mensen zonder enige kennis van zaken.
Ik vond het wel lollig, ik kan echt niet meer serieus reageren op AR. Ik lijk verdomme wel een mens.Scherrer schreef:Mijn god, wat een niveau, en dat van een moderator. Zet jíj jezelf even voor schut...Neefkens schreef:In jouw geval klopt het inderdaad.Ajax Rules schreef:@Neefkens:
kom op zeg.... De voorstanders bestaan zonder uitzondering uit infantiele mensen zonder enige kennis van zaken.
Je bent het dus wél met me eens.Maargoed, AR, káp eens met overal je extreem conservatief liberale gedachtegangen op los te laten. We hebben het hier over voetbal...
Het interesseert me geen zak of je een mens bent of niet, je bent hier mod. En die reactie, net als een groot deel van je gedrag de laatste tijd, zijn gewoon mod-onwaardig. Je doet hier in ieder geval volop mee met de discussie laten ontsporen, mensen beledigen en op de man spelen.Neefkens schreef:Ik vond het wel lollig, ik kan echt niet meer serieus reageren op AR. Ik lijk verdomme wel een mens.Scherrer schreef:Mijn god, wat een niveau, en dat van een moderator. Zet jíj jezelf even voor schut...Neefkens schreef: In jouw geval klopt het inderdaad.
Je bent het dus wél met me eens.Maargoed, AR, káp eens met overal je extreem conservatief liberale gedachtegangen op los te laten. We hebben het hier over voetbal...
Mwah, ik hoef geen speler bij Ajax te zien die neonazi is of zo. Er is wel een grens.Peter schreef:Anyway, ik vind het sowieso altijd onzinnig om het over de achtergronden van een speler te hebben. Er wordt altijd over gerept als een voetballer iets van hersens heeft. Zo'n Daniel de Ridder was ook zo'n iemad die daar continu mee in het nieuws kwam. Lekker boeiend, zeg. Al heeft die Oleguer zijn ivmbo niet afgemaakt, maar zolang hij maar wel weet hoe hij moet verdedigen.
wimpey schreef:De bikkelharde verdediger van FC Barcelona
Hangt er wat mij betreft vanaf in hoeverre dergelijke denkbeelden ook zijn gedrag in het dagelijks leven beïnvloeden.joey schreef:Als Oleguer de aanslagen van de ETA goedpraat (weet niet of hij dat heeft gedaan), vind ik dat wel kwalijk, hoor. Ik twijfel nog of ik dat reden genoeg vind om hem niet bij Ajax te willen.
Heeft hij nooit gedaan. Heeft uitspraken gedaan over de behandeling van ETA-gevangen en daar zetten wel meer mensen vraagtekens bij. Het is sowieso geen domme jongen, beetje een Catalaanse provinciaal dat weer wel.joey schreef:Als Oleguer de aanslagen van de ETA goedpraat (weet niet of hij dat heeft gedaan), vind ik dat wel kwalijk, hoor.
Heb je gelijk in maar kun je dit per PM doen?Ajax Rules schreef:Ik wil het niet opnieuw oprakelen, maar ik zie het nu pas....
Ik vind het erg vervelend dat een quote van mij wordt veranderd. Op de man spelen is al erg genoeg, zeker door een moderator, maar wanneer je iemands post gaat manipuleren, dan doe je aan karaktermoord.