Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Marco van Basten heeft een bepaald budget en wil daarvoor 3 gerichte versterkingen halen. Als Henrique wordt gehuurd kan hij dus nog steeds 3 gerichte versterkingen contracteren. Het lijkt me toch niet dat hij dat zal nalaten?Peter schreef:Hoezo? Het kan dan toch ook gewoon bij Henrique alleen blijven.
-
- AT Toto winner 15/16
Dit is wat ik terug kon vinden over de discussie in kwestie:LucaS schreef:Die 40 was volgens mij voor Cvitanich, maar goed, we zullen het zien straks. In principe kan Ajax nog wel meer dan die 40 uitgeven
Blijkbaar inderdaad voordat Cvitanich officiëel tekende, maar hier heb je het dan ook helemaal over een absurd hoog bedrag.LucaS op 10 april schreef:Ajax heeft nog nooit zoveel te besteden gehad als nu. Het is geen kwestie van niet genoeg hebben, het is een kwestie van goed en gericht inkopen. Stel dat Huntelaar weggaat, dan is er zo'n 60 miljoen te besteden. Voor dat bedrag moet je een elftal kunnen kopen (uitgaande natuurlijk dat er nog wel een paar spelers kunnen blijven/doorstromen), dat met twee vingers in de neuis kampioen wordt
En dan ook nog een derde speler?LucaS schreef:Maar jij gaat van een te laag te besteden bedrag uit. Ajax is prima in staat om én Sulejmani 'en Henrique te betalen
Maar goed, het wordt dus weer welles nietes. Ik heb een ander standpunt dan jij, maar dat maakt nog niet dat ik flauwekul verkondig als ik van mijn eigen standpunt uitga.
Dat denk ik ook. MVB zal financiele garanties hebben geeist en dat lijkt me gezien de selectie van vorig seizoen zeer terecht.LucaS schreef:Maar jij gaat van een te laag te besteden bedrag uit. Ajax is prima in staat om én Sulejmani 'en Henrique te betalen
Bovendien: hij zal niet jaarlijks een zak met geld krijgen. Ajax moet de selectie deze zomer structureel verbeteren. Niet deze zomer en volgende zomer en de zomer daarna. Want dan zou ie het nu niet goed doen...
Daar zit wat in, ja. Dat zou een nieuw spectrum aan mogelijkheden bieden. Moet Ajax trouwens wel effe 40 goals zien te vervangen, maar ik denk dat de plussen van de miljoenen voor KJH sterker zijn dan de minnen van de erfenis aan goals die een vertrek zou achterlaten.Thomas schreef:Hopelijk brengt Ajax morgen het bericht naar buiten dat Huntelaar verkocht is aan Manchester United.
En ik zou KJH trouwens zo'n transfer gunnen, makkelijk zat.