Tsja. We hebben ook heel veel slechte verdedigers. Laten we daar eerst maar eens 4 verdedigers op kunnen stellen.Bertje schreef:Punt is dat we vooral veel slechte aanvallers hebben, Peter. Daarom was het dus belangrijk om in ieder geval drie goede aanvallers op te kunnen stellen.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Dat hoop ik ook, Neef. Ik hoop het echt.
Een groot probleem is, dat veel spelers van deze selectie een transferwaarde hebben die enorm is teruggelopen of gelijk is aan nul. Wat op zich al genoeg zegt. Wie zou er een cent geven voor Ogararu, Rommedahl of Kennedy? Terwijl deze spelers niet bepaald gratis waren.
Een groot probleem is, dat veel spelers van deze selectie een transferwaarde hebben die enorm is teruggelopen of gelijk is aan nul. Wat op zich al genoeg zegt. Wie zou er een cent geven voor Ogararu, Rommedahl of Kennedy? Terwijl deze spelers niet bepaald gratis waren.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik doel meer op waardevermindering in het algemeen. Het feit dat we een paar toppers voor veel geld (hebben) kunnen verkopen verbloemt dat veel spelers roemloos worden afgevoerd bij Ajax. Dat geeft aan dat juist onder de waterdragers een slagveld is aangericht. Het blijft apart dat Ajax zoveel moeite heeft om bijvoorbeeld een simpele rechtsback te scouten.
Hoe gaat het in de praktijk uitwerken? We hebben al wat dingen zien gebeuren die in strijd zijn met dat rapport.
Gek genoeg zie ik Van Basten wel presteren. In het oplossen van de structurele problemen (scouting, jeugdopleiding) heb ik minder vertrouwen. Misschien wel doordat Van Basten gaat presteren, want bij Ajax is het meteen de polonaise als er gewonnen wordt.
Gek genoeg zie ik Van Basten wel presteren. In het oplossen van de structurele problemen (scouting, jeugdopleiding) heb ik minder vertrouwen. Misschien wel doordat Van Basten gaat presteren, want bij Ajax is het meteen de polonaise als er gewonnen wordt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik geloof daar niet in. Het kan gewoon niet zo zijn dat er al 2 jaar geen verdedigers beschikbaar zijn, maar goed. Sulejmani is natuurlijk wel een klasbak, maar dat staat buiten kijf.Bertje schreef:Moeten die verdedigers wel beschikbaar zijn. Sulejmani is top en was beschikbaar. Vooral niet laten dus.Peter schreef:Tsja. We hebben ook heel veel slechte verdedigers. Laten we daar eerst maar eens 4 verdedigers op kunnen stellen.
Wat er twee jaar geleden beschikbaar was doet er natuurlijk niet toe. Het gaat erom wat er nu beschikbaar is. Ik zie nergens beschikbare topverdedigers, eerlijk gezegd. Douglas leek me echt een goede, maar die wil bij Twente blijven.Peter schreef:Ik geloof daar niet in. Het kan gewoon niet zo zijn dat er al 2 jaar geen verdedigers beschikbaar zijn, maar goed. Sulejmani is natuurlijk wel een klasbak, maar dat staat buiten kijf.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Precies. Tot nu toe is er nog niets mee gebeurd, met dat rapport. Integendeel zelfs. Logisch ook, Coronel beseft als geen ander dat er bij snel succes rust in de tent komt. Maar ik eis wel dat hij daarna met dat rapport aan de slag gaat. Zo niet, dan is het een ongelofelijke engerd. Maar nu loop ik op de zaken vooruit.joey schreef:Hoe gaat het in de praktijk uitwerken? We hebben al wat dingen zien gebeuren die in strijd zijn met dat rapport.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jij en ik zijn geen scouts, maar ik kan me niet voorstellen dat er nergens ter wereld echt sterke verdedigers rondlopen. Het verleden telt niet? Je mag het er wel bij halen wat mij betreft. Het is van de zotte dat we in 2 jaar tijd geen verdedigers hebben kunnen vinden. Zo'n Douglas is een goeie en die had je dus weg kunnen trekken bij zijn Braziliaanse club.
Natuurlijk kan Ajax nog wat doen. Een aanvaller en een verdediger zeker en misschien nog een middenvelder. Dat zei Blind anderhalve week terug toch. Zat ik zelfs nog iets aan de lage kant met mijn zeker dertig miljoen beschikbaarjoey schreef:Dat hoop ik ook. Al is de vervanger al binnen.
Vraag is of Ajax zonder transferinkomsten nog iets kan doen op de transfermarkt. Of dat het huren en knibbelen wordt.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, een tijdje terug zeiden wij al dat AJAX best 30/40 miljoen kon uittrekken en toen zei Thomas dat dat onmogelijk was.. terwijl we nu al dik boven de 20 miljoen zitten en als het goed is moet er nog wel wat bijkomen.LucaS schreef:Natuurlijk kan Ajax nog wat doen. Een aanvaller en een verdediger zeker en misschien nog een middenvelder. Dat zei Blind anderhalve week terug toch. Zat ik zelfs nog iets aan de lage kant met mijn zeker dertig miljoen beschikbaarjoey schreef:Dat hoop ik ook. Al is de vervanger al binnen.
Vraag is of Ajax zonder transferinkomsten nog iets kan doen op de transfermarkt. Of dat het huren en knibbelen wordt.
-
- AT Toto winner 15/16
Cvitanich was toen inderdaad al gekocht. We tellen dus vanaf Sulejmani (16 miljoen), een te huren verdediger en een goedkopere jongen als Oleguer. Wat er door de opbrengsten van Huntelaar nog bij komt zou natuurlijk ook niet mee moeten tellen.
Blind heeft overigens gezegd dat er nog een verdediger en misschien een middenvelder bij komt, Lucas. Al kan de verkoop van Huntelaar daar wellicht verandering in brengen. Daarom hoop ik ook dat hij zo snel mogelijk wordt verkocht.
Blind heeft overigens gezegd dat er nog een verdediger en misschien een middenvelder bij komt, Lucas. Al kan de verkoop van Huntelaar daar wellicht verandering in brengen. Daarom hoop ik ook dat hij zo snel mogelijk wordt verkocht.