Als je niet weet waarover het gaat ...goodfella schreef:Grappig, ik beoordeel een aanvaller altijd op zijn aanvallende kwaliteiten.Voetske schreef: Dat is dan fraai, als er iemand wel meeverdedigde was het Rommedahl wel.
Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Sulejmani is ons cadeau van Lemic?Behalve zijn Servische zaakwaarnemer Jovica Radonjic is ook Vlado Lemic bij de onderhandelingen met Ajax betrokken. Lemic raakte in opspraak bij PSV, waar hij volgens directeur Jan Reker via spelers als Heurelho Gomes, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic en Eduardo Alcides te veel invloed had op de club.
Volgens Yme Kuiper, algemeen directeur bij de Friese club, is de houding van Sulejmani sinds de entree van Lemic omgeslagen. ''Voor de komst van Lemic zei 'Miki' altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.''

Ik blijf toch aan een soort Chelsea-constructie denken. Kan er niets aan doen. Al zullen ze dat waarschijnlijk niet snel toegeven. Misschien dat het daarom zo lang geduurd heeft?
Het stinkt aan alle kanten!
Maar je zegt zelf eerder dat je eigenlijk alleen maar naar Ajax (en Real Madrid, neem ik aanReal Ajax schreef:Marcio Santos, Kinkladze, Machlas toch ook wel. Zelfs Sonck leek me een vrij risicoloze investering. Spelers waar ik echt van dacht "succes verzekerd."wimpey schreef:Noem eens een paar sure things op?!

Dat Blind zegt dat Ajax er nog niet uit is met Sulejmani lijkt me trouwens een act. Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za jul 05, 2008 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet, denk ik. Het zal wel dichtgetimmerd worden. Of we merken het tegen de tijd dat ze Lemic de toegang tot de Arena ontzeggen.
Over Lemic vind je amper iets op internet. Hij werkt in de luwte. Maar voor wat hoort wat in zijn geval. Hij brengt Sulejmani echt niet naar Ajax omdat hij Van Basten een aardige kerel vindt.

Over Lemic vind je amper iets op internet. Hij werkt in de luwte. Maar voor wat hoort wat in zijn geval. Hij brengt Sulejmani echt niet naar Ajax omdat hij Van Basten een aardige kerel vindt.
Het stinkt aan alle kanten!
Raar dat hij dan eerder verkondigt dat er al een persoonlijk akkoord met Sulejmani is bereikt.Thomas schreef:Dat Blind zegt dat Ajax er nog niet uit is met Sulejmani lijkt me trouwens een act. Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Het zal allemaal wel de ene of de andere reden hebben. Laten we er maar van uitgaan dat het in orde komt.Jesse schreef:Raar dat hij dan eerder verkondigt dat er al een persoonlijk akkoord met Sulejmani is bereikt.Thomas schreef:Dat Blind zegt dat Ajax er nog niet uit is met Sulejmani lijkt me trouwens een act. Als ik Revo mag geloven heeft Ajax het spelletje niet volgens de regels gespeeld. Men zal dus wel een FIFA-onderzoek willen voorkomen.
- Ajaciedjuh
Dus dat komt wel goed. :DFriesch Dagblad schreef:Ajax een grote droom voor Sulejmani
zaterdag 05 juli, door SV, Amsterdam, 15:30u, Friesch Dagblad
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic heeft eerder dit jaar volgens het Friesch Dagblad laten weten dat Ajax een droom is voor zijn client. De aanvaller kon ook voor PSV en Feyenoord tekenen.
'Die clubs waren voor Miralem allebei geen optie', gaf Radonjic aan. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler'.
Heerenveen zegt er alles aan gedaan te hebben om de Serviër te behouden voor de club. Financieel-directeur Henk Hoekstra: 'Wij willen alle spelers houden, maar als ze met dit soort bedragen komen aanzetten dan zijn ze niet te houden'.
'Hij wilde ook graag naar Ajax en dan komt de vraag: accepteer je het bod ja of nee. Met dat geld kun je weer extra dingen doen. Wij proberen te groeien en één van de manieren om geld te verdienen is door spelers te verkopen.'