Welkom Miralem, we hopen veel van je te mogen genieten de komende jaren!Ajax en SC Heerenveen akkoord over Miralem Sulejmani
Ajax en SC Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de overgang van de Servische voetballer Miralem Sulejmani. Met de transfer van de 19-jarige aanvaller is een bruto bedrag van 16,25 miljoen euro gemoeid.
Sulejmani werd op 5 december 1988 geboren in Servië. Voordat de aanvaller naar SC Heerenveen kwam speelde hij voor Partizan Belgrado. Afgelopen seizoen stond de Serviër 34 wedstrijden voor de Friese club op het veld en hij maakte daarin 15 doelpunten.
Op 6 februari 2008 debuteerde Sulejmani in het nationale elftal van Servië in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Macedonië (1-1).
In het seizoen 2007-2008 ontving Sulejmani uit handen van een vakjury de Johan Cruijff prijs voor Talent van het Jaar in de Eredivisie.
Miralem Sulejmani
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Miralem Sulejmani
- Ajaciedjuh
Ook Heerenveen meldt het op de website.sc-Heerenveen.nl schreef:
Miralem Sulejmani vertrekt naar Ajax
04 juli 2008
sc Heerenveen en Ajax hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Miralem Sulejmani naar de Amsterdamse club.
De komende seizoenen zal Miralem Sulejmani voor de Amsterdamse club spelen. De aanvaller had een contract bij sc Heerenveen tot 2010. De watervlugge Serviër speelde eerder voor Partizan Belgrado. In de 34 duels die Suljemani voor sc Heerenveen speelde was hij 15 maal trefzeker.
Het bericht van Ajax.nl meldt niet voor hoeveel jaar hij getekend heeft. Uitslag medische keuring en handtekening moeten nog komen!?
Volgens gangstarib (als ik het goed schrijf) is de keuring geweest.. ik denk dat sulejmani nog geen krabbeltje gezet heeft.. dan zullen ze wel melden voor hoe lang... er staat slechts dat de clubs eruit zijn.Ajaciedjuh schreef:Ook Heerenveen meldt het op de website.sc-Heerenveen.nl schreef:
Miralem Sulejmani vertrekt naar Ajax
04 juli 2008
sc Heerenveen en Ajax hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Miralem Sulejmani naar de Amsterdamse club.
De komende seizoenen zal Miralem Sulejmani voor de Amsterdamse club spelen. De aanvaller had een contract bij sc Heerenveen tot 2010. De watervlugge Serviër speelde eerder voor Partizan Belgrado. In de 34 duels die Suljemani voor sc Heerenveen speelde was hij 15 maal trefzeker.
Het bericht van Ajax.nl meldt niet voor hoeveel jaar hij getekend heeft. Uitslag medische keuring en handtekening moeten nog komen!?
Laatst gewijzigd door M.. op vr jul 04, 2008 6:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
16 Miljoen voor een speler die een half jaar leuk heeft gevoetbald
Nou nog een goeie creative spelverdeler en 3 echte goeie verdedigers :hupajax.gif:
Ajax, Geld leverancier voor FCGrunn 15,5 miljoen en Hoerenveen 25 miljoen. Dat is toch zo'n slordige 40 miljoen voor 5 spelers

Nou nog een goeie creative spelverdeler en 3 echte goeie verdedigers :hupajax.gif:
Ajax, Geld leverancier voor FCGrunn 15,5 miljoen en Hoerenveen 25 miljoen. Dat is toch zo'n slordige 40 miljoen voor 5 spelers
Laatst gewijzigd door Toppie op vr jul 04, 2008 7:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De beste investering die AJAX de laatste jaren gedaan heeft.Toppie schreef:16 Miljoen voor een speler die een half jaar leuk heeft gevoetbald![]()
Jij bent echt blij, zie ik.

Ik ben wel blij maar met 1 speler worden we nog geen kampioen aanvallend heeft er vorig jaar ook niet aangelegen. Idd Bertje Suarez dat vind ik de beste aankoop na KJHNeefkens schreef:De beste investering die AJAX de laatste jaren gedaan heeft.Toppie schreef:16 Miljoen voor een speler die een half jaar leuk heeft gevoetbald![]()
Jij bent echt blij, zie ik.
- Ajaciedjuh
En nu hebben we een aanvaller met snelheid, diepte en kwaliteit. De aanval is nu complementair! Zowel Sulejmani alsook Suarez kunnen uit het niks iets creëren.Jöhnk schreef:En is een echte publieksspeler. Dat is ook wat waard.Bertje schreef:De beste investering was natuurlijk Suárez. Kostte de helft en is ongeveer even goed.
@Toppie: vorig jaar hadden we geen linksbuiten. Het aanvalsspel was nogal traag en voorspelbaar.
nu de verdedigers nog ....
Dus Suarez naar rechts , want op links speelde hij vorig seizoen veelvuldig.Ajaciedjuh schreef:En nu hebben we een aanvaller met snelheid, diepte en kwaliteit. De aanval is nu complementair! Zowel Sulejmani alsook Suarez kunnen uit het niks iets creëren.Jöhnk schreef:En is een echte publieksspeler. Dat is ook wat waard.Bertje schreef:De beste investering was natuurlijk Suárez. Kostte de helft en is ongeveer even goed.
@Toppie: vorig jaar hadden we geen linksbuiten. Het aanvalsspel was nogal traag en voorspelbaar.
nu de verdedigers nog ....
En in de laatste wedstrijden speelde Suarez van rechts, Toppie.
Overigens scoorde Sulejmani vorig seizoen in de Arena namens Heerenveen de 0-1. Dat was ergens in augustus als ik me niet vergis. De transfersom vind ik te hoog, alhoewel Babel ook 18 miljoen opleverde. En Ajax zelfs voor bankzitter de Mul met slechts een 1 jarig contract nog 5 miljoen wist te vangen.
Overigens scoorde Sulejmani vorig seizoen in de Arena namens Heerenveen de 0-1. Dat was ergens in augustus als ik me niet vergis. De transfersom vind ik te hoog, alhoewel Babel ook 18 miljoen opleverde. En Ajax zelfs voor bankzitter de Mul met slechts een 1 jarig contract nog 5 miljoen wist te vangen.