Wanneer had hij hem dan erin moeten zetten dit EK? Van Nistelrooy was vaak een van de beste bij Nederland.joey schreef:Heeft hem niet meegenomen naar het WK en hem amper ingezet op het EK.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Als je Nistelrooy wisselt voor Huntelaar veranderd er niks. Je blijft dan hetzelfde spel spelen. Je wisselt om je manier van spelen aan te passen. Huntelaar is er om er extra bij te zetten in geval van nood. Maargoed, dat is een heel andere discussie.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nou volgens mij zei van Basten dit:Bertje schreef:Hij zei dat Zlatan zich meer moest richten op het maken van aanvallende acties, in plaats van het maken van verdedigende meters, toch? Is net wat anders.
V.I.Van Basten: 'Zlatan denkt dat hij er al is'
Marco van Basten was woensdagavond te gast bij Barend en Van Dorp. De kersverse gediplomeerde coach liet weten dat Ajax-spits Zlatan Ibrahimovic absoluut nog niet klaar is om naar Italië te vertrekken.
'Zlatan denkt dat hij er al is, maar een Ajax-spits moet elk jaar 25 goals maken', vertelde oud-spits Van Basten. 'Hij moet veel meer brengen. Ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens twee jaar bij Ajax moet uitblinken voor hij aan Italië moet gaan denken.'
Van Basten uitte net als Johan Cruijff kritiek op het spel van de lange Zweed. 'Net als Johan vind ik dat hij de makkelijke dingen slecht doet en de moeilijke dingen wel aardig. Hij heeft veertien doelpunten gemaakt van de 84 die Ajax er maakte, een beetje weinig voor een spits. En meeverdedigen doet hij al helemaal niet.'
Van Basten leerde Ibrahimovic kennen tijdens zijn stage bij Ajax en krijgt als lid van de technische staf mogelijk ook volgend seizoen te doen met de talentvolle aanvaller, naar wiens diensten vooral AS Roma regelmatig hengelt. 'Het is een erg leuke jongen, maar hij moet serieuzer gaan trainen. Hij speelt veel te veel voor zichzelf.
Dus gaat het eigenlijk over dat ie te weinig scoorde ...
Blij met de punten ...
Nee, want die liet zijn middenveld redelijk intact.Jöhnk schreef:Zoals Aragonés, bedoel je?Harm schreef:Je kunt ook de complete basiself wisselen omdat je het zo leuk vindt dat iedereen speelminuten krijgt.Rishi schreef:Je hoeft toch niet altijd van systeem of manier van spelen te veranderen? Je kan toch ook wisselen omdat iemand kut speelt?
Van teamgenoten van Inter heb ik begrepen (schrijvende pers, ik heb ze niet zelf gesproken) dat zijn status bij Inter ongekend hoog is! Veel correctie zal er niet zijn voor de man "die ze kampioen heeft gemaakt."Baseman schreef:Correctie van teamgenoten helpt ook...als je bij een topclub als Inter iets doms doet, dan komen je teamgenoten je dat wel even duidelijk maken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Klopt, maar hij heeft eerst een paar jaar bij Juventus gespeeld voordat hij naar Inter ging; mijn bericht gaat over zijn tijd bij Inter. Zowel Cruz als Crespo hebben er geen geheim van gemaakt dat Zlatan speelt als hij fit is.LucaS schreef:Het lijkt me duidelijk dat Ibrahimovic in zijn eerste jaar in Italie nog van alles te leren had. En toen dus wel het eea van ploeggenoten te horen kreeg. Een sterrenstatus heb je niet vanaf dag 1, in ieder geval niet als je als jong talent van Ajax af komt
Uit jouw bericht begreep ik dat dit niet meer het geval is, vandaar mijn vraag:"Wat is er gebeurd?".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!